1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik dus ook een keer, won een miljoen ging die gast waar ik het van win weg stond er bij mij: do you want to buy newchips for 50.000?
    ik dacht dus echt niet en snel start gedrukt en leave table gedaan voordat ik op a had gedrukt om nieuwe chips te kopen en gelukkig was dat voldoende om de bank 1 miljoen cash te laten bijschriojven :)
     
  2. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik sta in het rood voor -75.000$ :x
    Enkele serieuse tegenvallers gehad en ja, you know the drill.
    Gelukkig is het maar 'virtueel' geld, kan mij niet inbeelden hoe het zou zijn om zoiets in het echt mee te maken. Ben nu bezig met die scenario's, nog 2 te gaan.
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    sta inmiddels rond de 34000, heb alleen maar potjes van 400 tot 1500 gespeeld. ga binnenkort wel wat groter want tot nu toe overal waar ik mee heb gedaan heb ik bijna gewonnen. per bedrag wat ik omhoog ga op me bankroll ben ik niet meer dan 100 gezakt.
     
  4. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zou ik ook beter aan beginnen bij die kleinere potjes.
    En zeggen dat ik aan 400K zat :'-( , wie helpt er mij met mijn schulden? :9

    Die single player is eigenlijk ook wel verslavend, t'is natuurlijk niet hetzelfde maar die tournaments en scenario's vragen ook wat tijd.
     
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede uitleg! alleen wil ik wat toevoegen aan dit gequote stuk text.

    Bij de blind kan je nog niet zeggen of je gaat winnen of verliezen. eigenlijk moet je gewoon altijd de flop zien met deze kaarten als je een kaart vanaf 10 of hoger hebt. tenzij andere mensen te hoog inzetten / all-in gaan.

    All-in bij de blind is eigenlijk gewoon dom om te spelen. het hangt té veel van geluk af. je zet net zo snel al je geld in als je K4 hebt als dat je KJ hebt. bij de blind is nog niets zeker. stel dat er nu een lage flop valt, dan zit je daar met je kaarten en ingezette geld. terwijl iedereen eigenlijk hoort te weten dat jij hoge kaarten heb (omdat je all-in gaat).

    als je pocket pair hebt zou je wat in kunnen zetten maar dan moet je ook nog een dosis geluk hebben. want bijvoorbeeld een flush of straight is snel gevallen. als jij met je pocket paar A's plus 1 op tafel 3 of a kind hebt verlies je alsnog tegen straight of flush. die ligt er vaak.

    Daar komt bij. vanaf de flop kun je al flink beginnen met bluffen, terwijl bij de blind geen reden tot bluffen is. of je wint een hele lage pot. of je moet 1(of meer) tegen 1 zonder dat je weet wat de kaarten zullen zijn, als het in je nadeel is ben je de "penarie"

    iedereen begrijpt vast wel dat ik me irriteer aan mensen die all-in gaan op blind. ik pas ALTIJD op blind. tenzij er nog 3 spelers ofzoiets zijn én ik goede kaarten in handen heb.

    nog een paar handige tips zijn:
    1. bluffen is leuk als het lukt. maar bluf met mate. Als je namelijk teveel bluft krijgen mensen je door en heb je geen kans meer om te bluffen.
      Het kán in je voordeel werken als je eens een keer wél goede kaarten hebt.


    2. Áls je bluft laat je kaarten eens een keertje zien (niet altijd). zoals ik zonet zei, het kán in je voordeel werken. Als je daarna weer defensief gaat spelen (wat rondes folden als je niets hebt en niet bluffen) en later weer eventueel gaat bluffen kunnen mensen geen patroon in je zien.

    3. Zet niet gelijk bij de flop all-in als je goede kaarten hebt (je denkt dat je wint en denkt dat als er nog 2 kaarten vallen dat je nog steeds wint). zorg dat de pot groter wordt. als je met een klein bedrag raised. heb je grote kans dat er veel meer mensen meegaan naar de volgende ronde. Vaak is het zelfs zo dat als je de turn weer weinig inzet en 3kwart weer meegaat dat je bij de river zelfs heel veel kan inzetten. mensen vinden het inmiddels dan toch zonde van het geld en gaan domgenoeg mee.
    4. Als je bij de flop juist twijfelachtige kaarten hebt dan zou je juist wél hoog in kunnen zetten. dan moet je juist zoveel mogelijk spelers proberen uit te spelen. zodat de turn niet in iemand anders voordeel zou kunnen werken, die anders bij de flop gefold zou hebben op zijn kaarten (laat je niet vallen in een patroon. zoals ik al zei bluf met mate).
    5. Als er bij de flop bijvoorbeeld 2 10 A en jij hebt de 10 en iemand zet stevig in ga er dan maar van uit dat die de A's heeft, tenzij die al vaker geflikt heeft te bluffen, dan kan je het er op wagen, je moet een overweging nemen. als je niet de hoogste kaart hebt ga er niet van uit dat je gaat winnen. zet niet te hoog in, laat je niet verleiden door té hoog te callen.
    6. stel dezelfde kaarten vallen en jij hebt de A's. je kan doen alsof je de A's niet hebt. en wacht op de turn. als er lager valt dan de 1 na hoogste kaart kan je beginnen met inzetten. want degene met de 10 zal denken dat hij dan het hoogste paar heeft, en zal stevig inzetten.
    7. bij een lage inzet op de blind moet je eigenlijk altijd de flop zien. die 10 dollar dat je verliest als je kaarten er niet liggen valt ook te overzien. zelfs met 23 in je hand. er kan altijd 23 vallen bij de flop. dan heb je mooi een paar of misschien wel 2 pair. geloof me, dit kleine risico kan je gerust nemen. het komt vaak voor dat er een lage flop valt. als mensen bij de blind hoog inzetten moet je dit uiteraard niet doen!
    8. De laatste tip: Een fout die ik zelf nog erg vaak maak en andren ook:
      Laat je niet verleiden mee te gaan als je niets hebt. ook al geloof je de tegenstander niet als die aldoor bluft. met een high-card kan je vaak niet winnen. en het is zonde van je geld. want mensen die bluffen zetten soms veel in.
    9. verder heb ik hier een tabel met alle waarden van kaarten.
      [​IMG]


    LAnge lap text maar misschien hebben jullie er wat aan.
    Waarschijnlijk is een gedeelte het niet met me eens. maar zelf speel ik zoals dit. en vind het een goede manier.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  6. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Handige lap text waar de beginner veel aan kan hebben :)

    Ik zelf heb het spelletje inmiddels aardig door en in tegenstelling tot wanneer ik net begon met het spel fold ik nu vaak als ik weinig kans zie ook al heb ik een high card bijv.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het beste is eigelijk om geen eigen speelstijl te hebben. Per tafel moet je kijken wat de beste optie is. Veel passieve spelers? Dan zou ik veel blindjes betalen, bij veel aggresieve veel folden. Maar dan nog regelmatig iets raars uithalen, alleen maar om je tegenstanders in het duister te laten tasten. Dit werkt in het echt veel beter natuurlijk. Online is aan veel mensen te zien of ze gaan bluffen of niet. kwestie van goed blijven opletten, en niet wegzappen als je gefold heb.
     
  8. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook last van niet serieuze tegenspelers? Vaak kom ik bij een tafel terecht waar iedereen meteen "All in" gaat. Daardoor ben ik wel in korte tijd van een schuld afgekomen van ongeveer 300K.

    Ook valt het me op bij singleplayer dat als je een echt hele goede had heb. Dat er altijd er 1 bij is met een betere hand. Gister avond had ik 3 azen en 2 boeren. Dus ik zet hoog in, vervolgens heeft de computer 4 azen.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Als ik een All in doe tegen de CPU, en de CPU gaat mee, dan verlies ik ALTIJD. Ik heb nog nóóit van de CPU gewonnen met een All in.
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik win juist wel vaak tegen een CPU met All In..

    Shit zeg ik heb net ongeveer 45.000 in een keer verloren :mad: Nu sta ik 8100 in het rood. Iemand die mij 1.000.000 wilt sponsoren? 100.000 is ook voldoende hoor :)
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook een lekkere all-in verloren met een flush, heb ik een flush met als hoogste een K, verlies ik hem nog omdat mijn tegenstander een A heeft als hoogste. Daar heb ik echt een hoop knaken mee verloren.
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Woopsie ik sta nu 180.000 in de min:'-( . Ik wil wel heel graag de 1.000.000$ achievement halen. Zal ik gewoon weer de multiplayer doen of de single-player tournaments induiken om deze te halen?

    EDIT: Tjonge jonge jonge zeg... hupsa -220.000. Ik heb werkelijk nooit geluk! Ik fould veel en als ik goede kaarten heb ga ik mee. En als ik een keer meega dan win ik steeds net 1000 terwijl er mensen bij zitten die echt elke keer dik 100.000 verdienen. Shit zeg ik wilde die achievements wel erg graag halen maar ik ben bang dat het zo niet gaat lukken...
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  13. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook aan iets van -75K. Denk dat ik die achievement ga (proberen) te halen via de single player.
     
  14. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging van 30.000 naar -220.000 in een uurtje.
     
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? :confused: theoretisch is dit niet mogelijk, er zijn maar 4 Azen in het spel :confused:


    Ja je hebt gelijk. je leert dit vanzelf. Maar de basis blijft hetzelfde. Je zal altijd een eigen speelstijl krijgen, of je het wilt of niet. Wereld kampioen poker (die met die rare bril) bluft bijvoorbeeld ook vrij veel. De tegenspelers weten dit, ze spelen er op in. het is zijn speelstijl, die houd hij ook. maar vaak kan hij gewoon zijn gang gaan, omat hij vaak geloofwaardig over kan komen.

    Tuurlijk is elke tafel weer anders. Maar over het algemeen heb je aan een tafel passieve en agressieve spelers. vaak blijven beide soorten spelers over. je moet je er op aanpassen, en gewoon een beetje je eigen speelstijl aanhouden rekening houdend met wat je weet. bluf niet tegen een agressieve speler. Als die weg is zou je kunnen bluffen.

    de tips die ik gaf is ook niet van een specifieke speelstijl. je ziet niet of het passief of defensief is, het is aardig neutraal. zelf speel ik aardig agressief.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    als er 3 azen op tafel liggen en de pc heeft er een in de hand en hij geen is het mogelijk hoor
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    héhéhé, begreep het aantal azen ook niet echt :cool:.

    Wat irritant is is iemand in een competitive room die gewoon binnenkomt en pizza gaat eten ofzo. Als je niks doet, fold je. Doordat de blind echt laag is in het begin, duurt het een eeuwigheid zo'n idioot uit de room te werken. De meeste geven het op en als er drie over zijn gaat ie meespelen. Erger dan elke andere glitch die deze gaem rijk is...:mad:. Hoe krijg je het voor elkaar...
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het zelf een keer peronheluk gedaan met een tournement ik moest naar het toilet alleen daarna moest ik ff brood halen ik was de xbox helemaal vergeten pas ergens in de avond liep ik naar boven en had ik het toernooi gewonnen, best lullig voor die andere
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Omfg, dat vergeet je toch niet :9.
    Najah, heb laatst mijn 100k achievement gehaald.
    In de hoop mijn 1miljoen achievement te halen heb ik 50.000 verloren :'-(
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Haal Zaterdag mijn Xbox 360 op :cool:
    En wil ook Zeker Pokeren als Arcade spel downloaden!

    Vervelende is dat dit mij nu dus Points gaat kosten?! Hoeveel precies?
    En wat is het laagste aantal Points dat ik kan halen in de Winkel en voor welke prijs?

    In elk geval zal ik zo Zaterdag Aaf of Zondag aan de PokerTafel verschijnen :cool:
     

Deel Deze Pagina