1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een visa hebt raad ik u aan de punten online te kopen via de dashboard, die zijn goedkoper. Anders is het in de winkels min of meer 25€ voor 2200mp. Heb ze ooit is aan 22€ gezien.

    Texas hold'em kost u 800mp
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als ik ze in de winkel haal, houdt ik inderdaad heel wat punten over. Maarja, dan kan ik ze ook voor andere downloads gebruiken.
    Mochten die straks komen bij PES 6 en Splinter Cell: Double Agent.

    Het is niet zo dat ik hem via een Memory Card bij een Vriend van zijn HD kan halen en hem op mijn HD kan krijgen?
    Hij heeft het namelijk gedownload toen de game gratis was!
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In de winkel is het dacht ik 2100 points voor €25,-; Op Live heb je 500 points voor €6,-
    6/500 = €0,012 per point
    25/2100 = €0,0119048 per point

    dan is de winkel per point dus €0,0000952 per point goedkoper 8)
     
  4. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 2000mp punten koopt op xbox live komt het u goedkoper uit als je ze in de winkel zou kopen. Laatste keer dat ik punten gekocht heb was ik eerst naar de winkel geweest en had toen zitten vergelijken. Tenzij het 28€ is in de winkel.
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu op 230.000 of iets in de plus. Ging wel lekker bij zo;n 50.000 game waarbij iedereen 15.000 inzet (50.000 all-in doe ik niet:p).. Moet toch wel keer miljoen halen.;
     
  6. wytze van der veen

    wytze van der veen Gamenerd NL

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Met deze game verlies ik altijd :'-( Naja... gelukkig win ik in 't echt genoeg :9
     
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze week van $-700.000 naar $+500.000 gegaan. Nu zit ik weer rond de 300.000 als ik het goed heb. In het begin was ik nog niet bekend met het pokeren en het spel kon mij ook (nog niet) boeien en ging heel de tijd all-in :) Nu snap ik het (in hoeverre je het kan snappen) en ben ik er verslaafd aan geraakt. Was net 4e geworden in het laatste toernooi (single player), weg $125.000 buy in geld en mijn bijna achievement :mad:
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  8. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ach jah mij begint het spelletje me wel te vervelen, gister van 0,8 miljoen naar 0,1 miljoen gaan alles all-in voor de flop, het is toch maar monopolygeld en ik ben niet de enige die zo denkt, maar zo kan je nog wel is lachen als je met een 3 en 2 een hand wint omdat er bij de flop nog 2 drieen komen te liggen. vooral met 8 nederlanders en belgen kan je wel een avondje lachen
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    net de een-naar-laatste single-player tournament gewonnen. Nu heb ik 64.500 op mijn singleplayer bank roll. Hoe kom ik snel aan 125.000?
     
  10. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ooit mee gemaakt dat hij door een computer is verslagen met een royal flush?

    Nou ik wel

    [​IMG]

    :b:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wel dat ik ben verslagen door de computer terwijl ik een minuut geleden nog €11.000 had, en hij nog maar €1000 (scenario) makkie zou je zeggen 8)

    nou nee dus.. :{

    opeens kreeg hij steeds net de goede kaarten om steeds net iets betere kaarten te hebben dan mij. binnen een minuutje alsnog verloren |:- (is het laatste scenario wat ik nog moet voor de achievement)
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Cool, een Royal Flush. Zulke kaarten wil ik ook wel ;)
    De eerste paar dagen heb ik dit spel suf gespeeld, nu raak ik het niet meer aan. Spel wordt best snel saai. Ach, het was toch gratis
     
  13. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    that sucks man

    ik heb gisteren ook nog een scenario gehaald, en idd opt laatste 1 tegen 1 word het ineens wat lastiger...dat potje heeft wel een paar uurtjes geduurd
    nu moet ik nog één scenario
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In een goede lobby is dit spel zeker niet saai.
     
  15. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    licht er ook maar aan wat je leuk vind. sommige mensen vinden het hartstikke gezellig als je elk potje voor de flop met zijn allen all-in gaat, omdat je dan altijd spanning en sensatie hebt, maar ik vind tournements vaak wel leuk omdat je dan echt geconcentreerd moet spelen en niet de hele tijd opnieuw geld kan kopen.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Agreed. Een lobbie waar iedereen all-in gaat voor de flop is kut. Dus geen goede lobby ;) Een lobby waar iedereen speelt om te winnen is wel vet :)
    Tournaments online zijn ook leuk.
     
  17. yaco1969

    yaco1969 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Tournaments zijn erg leuk vooral omdat je best wat wat moet spelen voordt je met de echt grote jongens kan meespelen. inkopen voor 500.000 puntjes.
    Mijn eerste ervaring boven de 50.000 werd gelijk afgestraft, ik werd 4e. Ik sta dus mooi weer op 16.000 punten.
    Ik krijg wel steeds meer zin om mijn geluk te gaan beproeven online bij het echte werk. Ik vind het een gaaf spel.
    Maar wat nu die echte poker game die nog moet gaan uitkomen gaat toevoegen begrijp ik niet zo.
     
  18. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook al gehad :)
     
  19. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat je echt een carriere daarbij kan spelen, maar voor de rest niet zoveel bijzonders denk ik
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaah, pissig dat ik ben. had bijna een royal flush. :+ allemaal harten en in de juiste volgorde behalve de boer, dat was een ruiten:mad:
     

Deel Deze Pagina