1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het moet idd lastig zijn om niet all in te gaan bij een Royal Flush...

    En ik weet niet of jullie t er al over hebben gehad (had geen zin om alle 30 pagina's door te lezen)...Maar die muziek zeg, OMG wat is dat deuntje irritant, ik gooi altijd gewoon me ipod aan de usb:)

    Ik ben nu iets van een uurtje aant spelen, voor me tag, kijk ff naar links hier;):p
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het blijft de beste acrade game tot dusver _O_ En het wordt ook nog altijd gespeeld. Heb ook het idee dat er steeds leuker gespeeld wordt! Niet meer met mensen die voor de flop al all-in gaan enzo. Heb de afgelopen tijd hele leuke avonden gespeeld _O_

    Overigens moet ik de volgende handen nog spelen
    - straight flush
    - royal (straight) flush
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer met mensen die voor de flop al all-in gaan enzo.

    Dat is wel een stuk minder geworden, toch is het helaas nog steeds zo dat bluffen nutteloos is, want er gaat toch altijd wel iemand mee.
     
  4. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat merk je idd steeds minder, heb net nog 4 of a kind met boeren, meteen all in en eentje ging nog mee ook:D
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad, maar wat boeit jouw dat? :cool: Ze spekken alleen jouw bankroll ;) Het is alleen jammer dat het "echte" poker zo natuurlijk niet gespeeld wordt. Mensen die harten 2 en schoppen 6 in hun hand hebben, spelen gewoon mee. Je kan van te voren dus ook niet "zien" wat de anderen voor kaarten hebben. Toch een belangrijk aspect in het pokeren.
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    speel dit spel nog af en toe, zit meer everest poker te spelen op de pc, maar als eind deze maand begin volgende maand, de WSOP game uitkomt ga ik hem zeker halen, alleenal om lekker online tepokeren met je eigen pokerface:thumbs:
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Had laatst ook iemand met Royal Flush, daar staat het iig wel van in de statistics enzo. Das echt foking geluk.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Op mygamercard.net heeft nog niemand 200/200 :eek: Dus dan is het toch wel redelijk speciaal als je de royal flsuh speelt :p Ga er maar eens goed voor zitten :p
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    de hele game draait om geluk:)

    maar er zijn al best wel wat mensen met een royal flush(heb de rankings in de game eens doorgekeken) maar die hebben weer geen andere achievements dus nog steeds geen 200/200:)
     
  10. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier praat iemand met verstand:lol:
     
  11. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik als (ervaren kan je het niet noemen speel net een halve jaar serieus poker) pokerspeler vind het juist niet dat de game alleen om geluk draait, in het echie draait het meer om de skills die je hebt, inschatten welke kaarten de andere hebben door hun als het waare te "lezen" (dat gaat nogal moeilijk in een game maarja), omrekenen wat de kansen zijn dat je die kaart krijgt die je werkelijk ook in je handen hebt, en zelf goed kunnen "toneel" spelen zodat de andere denken dat je misschien wel een zwakke hand hebt, terwijl je een monster hand hebt!

    Ok je hebt wel een beetje geluk bij het spel neem nou te zeggen je hebt een schoppen 2 en 3, en dan komen er nog eens 3 schoppen meteen op de flop... dat is wel geluk, maar om nou te zeggen dat heel de game daarom draait? nee...
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het ongeveer 50/50 is. Je moet zowel weten wat je kan/moet doen, maar geluk is zeker wel een belangrijke factor. Je kan heel leuk bluffen met 2 4, maar je moet daar dan zeker ook wel de kaarten bij krijgen. Met alleen maar low cards kom je er echt niet. Het is gewoon een erg goed spel :D
     
  13. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    soms moet je geluk hebben, maar vaak is het toch talent:) over live is het veel meer geluk, iedereen gaat mee en dan maar hopen dat je het hoogste hebt. in het echt kan je mensen bijna dwingen om zijn kaarten weg te gooien. zo had ik een keer een paar vieren en versloeg iemand die 2 pair had:) alleen omdat hij dacht dat ik een flush had, er lagen 4 harten op tafel en toen ging ik ineens all-in, en omdat ik normaal o safe speel dacht hij dat ik een goede hand had.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die achievement kan je niet unlocken....Is een bug ofso
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    echt niet? ik zou zweren dat ik iemand gezien had met die achievement maar was al weer een tijdje terug dus kan een vergissing zijn..

    over dat geluk,
    tuurlijk zit er altijd "geluk" (al bestaat het niet echt) in het spel.
    ook al weet je al bijna zeker dat je gaat winnen(of juist niet). kan het soms zijn dat er een kaart komt waardoor juist die ander wint of dat je juist gewonnen had terwijl je gefold had. dat heb ik namelijk heel vaak. dus ik heb niet veel geluk:)
    trouwens, wanneer je een standaard mp match speelt. gaat iedereen altijd all-in. dan kun je wel degelijk zien wie er vaak wint.
     
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het nu wel over poker op de xbox 360 waar het niveau tamelijk laag ligt en geluk een redelijk grote rol speelt. Op hoger niveau blijft geluk wel spelen maar veel, heel veel minder.
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een beetje of topic:

    Ik had afgelopen zondag voor de tweede keer echt poker gespeeld tegen mijn broer. Verder had ik wel vaak dit spel gespeeld. Maar ik haalde toen in een keer gewoon een Royal Flush Leipe shit!

    De achievement is idd gegliched.. Veel mensen hebben hem al maar kregen geen achievement. Kijk maar eens naar de leaderboards en ga naar de beste en scroll eens naar beneden. Aardig wat mensen hebben hem..
     
  18. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau op live is idd niet al te hoog vaak, als je gewoon goed/normaal poker kan spelen, speel je de meeste anderen er toch redelijk snel uit....En wat ik me afvroeg, hebben jullie ook wel eens dat als je een competetive tournament speelt, dat soms iedereen ineens uit de game vliegt en dan win je....heel raar, maar goed voor je bankroll:)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Komt hier ook wel eens voor.
    Bij de tournaments benmoei ik me in het begin niet zo met het spel. Laat eerst maar een aantal mensen elkaar kapot spelen. Vervolgens blijven er een paar over waar vervolgens iets meer moeite mee hebt.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  20. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zie je vaker, dat sommigen eerste de hele tijd folden wat ze ook hebben...Als teveel mensen dat doen is t ook weer niet leuk, maar t blijft slim;):)
     

Deel Deze Pagina