1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    watufak man, daarnet een potje gespeeld. national tournament geloof ik(4000 inzet) en ging echt bijna kapot. had nog 100 dollar over. speel ik er 3 mensen uit en kom ik op 10000 dollar te staan. de laatste gast heeft 16000 ofzo.
    sta ik met 99% voor met all in. komt de river en dan wint die sjaak het met zn 1% nog ook. :mad:
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is gewoon pech voor jouw, had hij miss op de river een three of a kind? anders weet ik niet waarom jij al met 99 % voot stond
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hij kreeg full house
     
  4. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt heel erg lullig...:'-(
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja idd
     
  6. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja had het toch bijna goed met mijn three of a kind, het was zijn enige redmiddel en dan krijgt hij hem ook nog maarja, had ik gister ook, J Q 7 op tafel 1 tje ging all in ik met 9 10 ging mee kwamen er een 7 en een 8 :+ gelukkig was het ook nog bij iemand thuis dus een pot met daarin 20 euro gewonne :) en dat met 1 handje is voor mij veel :)
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wauw, mygamercard.net wordt een echte hit zie ik :eek:

    ben bang dat de laadtijden van pagina's steeds langer gaan duren als iedereen zon ding als handtekening heeft.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  8. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, maar het is geeneens echt geld, dus waarom zou je extreem voorzichtig doen, je kan altijd bij invitational weer geld winnen. Bovendien, als je geen geld wint, dan kan je bij de laatste fase ook niet serieus meedoen. Je hebt soms geluk en soms geen. Dat is poker.

    Ergste wat ik heb meegemaakt is dat iemand de hele tijd er zogenaamd niet was. En toen er nog 3 over waren inclusief hijzelf, nou daar was hij weer hoor...
     
  9. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik idd ook weleens gehad, dat er de hele tijd niemand was en dus de hele tijd dat klokje af moest lopen en toen er nog maar 3 over waren was hij er ineens weer.....erg triest....
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat probleem wordt vanaf aanstaande woensdag verholpen want, ER KOMT EEN UPDATE VOOR TEXAS HOLD 'EM!!!!\o/ _O_

    check http://news.teamxbox.com/xbox/12330/Xbox-Live-Arcade-Wednesdays-Texas-Hold-em-Update/

    er staan dingen in zoals wanneer iemand 3 keer de tijd laat vollopen zonder iets te doen dat deze van de tafel gegooid wordt.
    er komt een 'away'-mode. je kunt dus nu je status veranderen.
    omdat er nogal vaak gecheat werd, kwamen mensen hoog in de rankings wat niet eerlijk was. deze cheats/glitches worden nu verholpen en de leaderboards worden gereset.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er ook een "live vision" ondersteuning bij ?
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er nog steeds op dat je weer jaren mag wachten totdat je daadwerkelijk mee kan doen met het spel. Heel irritant is dat. Als ik een kamer in kom, wil ik gewoon gelijk spelen door ook een Big Blind te betalen, zoals in iedere andere online poker game (of 1 ronde wachten als ik de small blind zou moeten betalen).
     
  13. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW, klinkt goed:D
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Zie ninja-man's link, staat iets moois voor jou in, als ik het goed heb begrepen!
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het idd niet goed gelezen :)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kinkt allemaal erg leuk :) Hopelijk komen er direct weer wat meer spelers. Super dat de leaderboards gereset worden.
     
  17. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dat ook dat je bankrolls gereset worden??
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen je online bankrolls

    Maarre, heel erg leuk die update, maar het is op 1 of andere manier onmogelijk geworden om een room te joinen.
     
  19. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    straks maar ff die update downloaden:)

    Alleen wel naar dat me online bankroll nu weg is:mad: Ik had net iets van 300000...
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    wtf bankrole op 0 :confused: waarom dat? Dan ben ik 2,5 miljoen kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006

Deel Deze Pagina