1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutspel is het toch. Ik kom alleen maar bij All-In mongolen. Als ik eindelijk kaarten heb om ook all-in te gaan verlies ik wel omdat die idioot 2 paar heeft met 7-4 of iets dergelijks.

    Daarnet ook weer 2 vastlopers tijdens dat spel, en wordt er doodleuk 50.000 per keer afgeschreven. Dit spel is waardeloos.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ik heb die achievement gehaald in een van de scenarios, die met de conservative players. Dan pre-flop veel inzetten, dan folden ze snel en heb jij een hand gewonnen.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb al zo stervesveel hands maar nog steeds geen royal flush. Paar keer al gehad dak er 4 van de 5 had maja die kans is ook zo klein, egt jammer anders had ik die ook. Moet er nog 2, ook nog de laatste tournament winnen maar daar hebk geen zin in :+. Heb wel genoeg centen dacht ik maja alsk verlies moek weer op nieuw gaan sparen dus ik speel eerst nog wel ff de tournaments daarvoor, die win ik tog wel :)
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    tournamenten van online?
    of offline?

    en royal flush... als je die haalt krijg je een schouderklopje van me ;)
     
  5. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook een van mij8) :+ ...Want %&*# wat is dat een mazzel zeg:D .
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'm een keer... op één kaart na. :emo: Maarja, dat is niet genoeg hè. :+
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb ik al 4 keer gehad :emo: . 1 van de redenen waardoor ik het héél ff zat werd :+. Maja ik speelde soms dat derde toernooi (offline, speelt nooit online toernooien) en daar had ik soms wedstrijden van ruim 3 uur. Tog net iets te veel vant goede maar het heeft me wel veel geld opgeleverd aangezien verliezen best moeilijk is al je het serieus speelt :)
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me nog kutter om echt een royal flush te halen maar dat op het einde iedereen gefold heeft :+
    daar zou je echt een smiley mee door de wc willen wegspoelen heh cookie X?
     
  9. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha:+ , lol:9
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die dit spelen? Of heb ik net de game gekocht voor niks?? :'-(
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel het zo af en toe nog wel eens 's avonds.

    Zijn idd altijd maar weinig rooms te vinden. En het werkt ook echt kut, je kunt niet eens je eigen tafel uitkiezen en je komt de hele tijd bij dezelfde tafel terecht... Ik kom altijd bij tafels met 50.000 inleg en dan bijv. 3/6 blinds =(

    Vraag ik me af: mijn banksaldo is +/- 25.000, als ik nu mee doe aan een spel van 50.000 en ik verlies alles, kan ik dan nooit meer spelen ofzo? Of kan je niet sneaky je xbox uitzetten zodat het geld nioet wordt afgeschreven? :+
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dan gaat het gewoon diep in de min, ik stond een keer -900000 8)
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    had zelf een keer -2 miljoen......
     
  14. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta dus ook al zwaar in de min, zat in een room waar ze alleen veel geld aan het inzetten waren.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Wat duurde dat lang zeg. Alleen maar voor de louzy achievement :+
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelf een room hosten, binnen 5 minuten zit ie vol.
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Met SP heb ik ook zwaar weinig geld over, kan nu gelijk geen toernooien meer spelen! :mad: Dus als je niet zo goed bent in de game is hij binnen een dag al niks meer aan, omdat je bijna niks meer kan.
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Gigantische kick maar spelen mensen dit nog online? Ben begonnen met Taxas Hold'Em kaartspel maar wil het ook wel op de xbox :)
     
  19. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger kon je met texas hold em als iedereen all in ging. je internet kabel eruit trekken zodat iedereen eruit ging en jij automatisch won...
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.705
    Leuk Bevonden:
    4.860
    Lolzzz. Download gewoon PokerStars en dan kan je met free money gratis tegen mensen van over de hele wereld spelen. Alle soorten poker, alle soorten limieten en de beste software...

    (confuus over hoe mensen hier geld voor willen betalen... )
     

Deel Deze Pagina