1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb deze nog gratis gehaald een eeuw geleden, speel het soms nog wel. Heb wel het vermoeden dat dit spel afentoe echt niet klopt, ik krijg bijvoorbeeld heel vaak 1 dezelfde kaart als een vriend waarmee ik in de party zit bv. Ook word ik wel erg vaak genaaid net op het moment dat ik gefold heb.
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Speel het ook nog wel eens als afwisseling.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nah, speel dan PKR, krijg je er nog wat graphics bij :+
     
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet eens alle achievements van dit spel.ooit maar weer een keer gaan spelen dan
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je moet ook maar net geluk hebben dat je een keer Royal Flush haalt :+
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Was het niet Bonbridge die er echt een jaar over had gedaan om die Royal Flush te krijgen? :+
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb 'm ook nog niet, terwijl ik dat spel ook al zovaak heb gespeeld. Fuck ik heb nog niet eens de Straight Flush 8).

    Was ook mooi, ik speelde dit spel met een vriend die het echt nét had gekocht. In zijn 3de potje kreeg hij al een Straight Flush en hij had het niet eens door, hoe onrechtvaardig kan iets zijn xD
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    De kans op een royal flush is 1 op 649,739. Kijk dus eerst maar eens hoeveel handjes je in totaal hebt gespeeld voor je gaat klagen :+

    Heb zelf in de laatste 4 jaar dat ik poker nooit een royal flush gehad... Totdat ik gister ern eergister op PS gewoon even 2 keer een royal flush krijg 8) Die kans is echt ziek!
     

Deel Deze Pagina