Ja hoor, het is niet moeilijk.. Als je ooit Yathzee hebt gespeeld heb je al een mooie basis.. Het is even proberen, maar daarna is het spel simpel. Zorgen dat je de hoogste kaarten hebt en ben je dan meegegaan met je inzet, heb je gewonnen. Later wordt je steeds beter in de verschillende tactieken.
@ M@cer: thanks Grappig dat zo'n simpel spelletje vaak nog leuker kan zijn dan een dure gametitel die 3 jaar in ontwikkeling is geweest!
toch jammer dat je de mensen niet kan zien die spelen. Dat is toch het leukste van pokeren. Dan kan je ook beter zien of hij bluft of niet. Ik weet het niet, ik heb al veel (echte) tournoois meegedaan en dat blijft toch een stuk leuker als digitaal pokeren Maar wel een gaaf spelletje om beetje te oevenen. EDIT: KEVF ---> klik of een Nederlandse Klik
Zal zo downen, net ff eitje gebakken . Iemand die mij vroeg hoe ik gratis Gold had, 1ste maand is gratis, en heb zaterdag me 360 gekocht.
Net ook maar gedownload en in SP al redelijk wat geld kwijt, maar net in een online potje toch wel $700 gewonnen waardoor ik nu een totaal van $25.700 heb Het is allemaal nog erg nieuw voor me, maar ik ken yahtzee gelukkig al...Ik ben dan ook vooral geintresseerd in de tactieken rond het spelletje (zoals je ze zo vaak ziet in films etc) misschien dat iemand daar een linkje naar toe heeft?
Net $3000,- gewonnen, man ik hou van dit spel. *Thnx II Valerio II , wie ik 2 keer blut heb gespeeld xD
Vind het aardig uitgebreid voor een arcade spel. Woho, XBWPT. Wie heeft er zin in? Ik heb wel niet gezien of er ook MTT zijn. Volgens mij niet.
Hahaha dan heb ik net met jullie gespeeld! Vermoede al met xbw lui te spelen maar was te lui om de headset te pakken en moest toch bijna eten... Maar wel vet spelletje dit... Zou alleen graag al goed zijn... Ze mogen van mij trouwens ook wel BlackJack uitbrengen dat lijkt mij ook erg leuk om te spelen, ook al is het tegen de bank, maar dat spel ken ik tenminste al echt goed.
Kzal hem ook eens downloaden, lijkt me grappig, kan niet wachten op de cam Voeg me gerust toe aan friends list en nodig me maar uit voor een potje
Dit soort arcade games zijn gewoon stoer.. Heb net al even gespeeld en dit is verslavend. Speel normaal partypoker op de pc of op men tel of gewoon met vrienden maar deze is zeker ook cool. Grappig is dat die al je hands bijhoud enzo..wel gaaf gedaan!
Heerlijk dit.... Ik pown! heb nu 2 senarios uitgespeelt En toevallig deze achievment nog gehaalt: Winning Streak