1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke.. tnx _O_.

    Ik moet denk ik meer Monday Night Poker op Veronica kijken denk ik, snap ik er tenminste wat van :lol:.
     
  2. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Eurosport zend(de) het ook altijd tijd en dan niet op van die rare tijden zoals veronica doet, en dan ook met nederlands commentaar maar weet eigenlijk niet of ze dat nog steeds doen. Zo heb ik het een beetje leren kennen, maar veel spelen en het komt vanzelf :)
     
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er nou als je al je geld kwijt bent met multiplayer?? Krijg je het dan terug ofzo?
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Leuk spel hoor, had 500 dollar winst, alleen toen 1000 verlies
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je krijgt niks terug, daarom moeten al die mensen die het voor het eerst doen niet meteen all in doen, want je krijgt niks terug.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Euh en dan
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Dus als al je geld op is, dan houdt het gewoon op?
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan moet je in aparte rooms gaan spelen waar je geen verlies kan maken, maar dan heb je ook nog maar 40$ ofzo na lang spelen.
    Dus je kan beter ervoor zorgen dat je je geld goed bij je houd en niet te veel inzet.
     
  9. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal vast wel op een of andere manier punten kunnen kopen ofzo. Misschien wel via Microsoft Points ofzo. Zie anders ook niet echt een mogelijkheid
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Duur spelletje voor sommige op zo manier
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedownload,

    eerste hand: 2x een Ace, gelijk alles in gedaan (weet niet eens of dat goed is, ben maar een leek maar het leek wel goed) en gewonnen. Eerste Achievement "All-in bet gewonnen" binnen. \o/
     
  12. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan redelijk pokeren. Begin met het spel en ging ff kijken hoe de computer overal op zou reageren, dus ben een paar keer all-in gegaan en nu ben ik dus alles kwijt:mad:. De oplossing is om gewoon met een ander account verder te gaan.
     
  13. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan laat ik het iemand anders ff een paar keer doen die er wel goed in is en dan als hij veel heeft ga ik wel weer:9 \o/
     
  14. Likwit_Snake

    Likwit_Snake Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien eraf halen en weer opnieuw downloaden om weer 2000 punten te krijgen... Ik speel eerst de games, waarmee niks van je geld afgaat, om t ff te leren :D 3 achievements gehaald zonder t te snappen :p
     
  15. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat word ook een duur grapje want over minder dan 48 uur is het spel natuurlijk niet meer gratis. Denk dat de enige oplossing is het switchen van accounts:)
     
  16. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de archievment voor tournement pro al... toen meegedaan aan de regionale competitie... 2e geworden... ging best goed gewoon vaak all in doen.\o/
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    waarom maakt iedereen zicht druk over de size van een game? boeiend toch of ie 10, 20 of 100 mb is?
     
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    - Major Nelson.
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0

    ja natuurlijk, helemaal vergeten :D
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    echt vet! kan je eigenlijk online ook je headset gebruiken? speel nu beetje offline om te oefenen. anders kunnen we vanavond even een nederlandse room maken en lekker pokeren.
     

Deel Deze Pagina