1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je ade Archops ook gebruiken voor opslag van andere grote files/bestanden?

    ik denk dat ik hem wel ga aanschaffen ... maar ja erst nog ff wachten ;)
     
  2. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je hem gewoon als portable harddisk gebruiken ja.
     
  3. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarschijnlijk heb ik er 1tje in de zomer. Tenzij er mooiere beter apparaatjes op de markt komen. Dit is gewoon genieten. Muziek/films/videoclips etc. :9
     
  5. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhaa tegen die tijd is de kans groot dat er iets nieuwers is :) de vraag wordt steeds groter
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat klopt idd. Maar ik vraag me altijd af wat ze er nog bij kunnen doen. Tegen de zomervakantie heb je waarschijnlijk (video)camera. + wat groter scherm en wat meer geheugen.
     
  7. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    + wireless gaming en files sturen (bluetooth ofzo)
     
  8. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    -plus opnemen van tv
    -geintegreerde radio.
    -verwijderbare HD

    om mijn wensen maar eens op te noemen

    ps: volgens mij zag ik gistr de reclame van de gmini op tv
     
  9. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Nog niet gezien... Misschien kan ik m te pakken krijgen op ster.nl
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Voor degenen die hem bij mp3spelers.nl hebben gekocht; hoe lang duurde het voordat je hem in je handen had? Ik wil hem vandaag of morgen dan eindelijk toch nog bestellen, mijn ipod wou de deur maar niet uit.
    Als ik hem nog voor nieuwjaar heb..._O_

    edit: hmmm, status onbekend op mp3spelers.nl zo ff belle
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hehe, idd, je krijgt wel rare blikken als je in de trein naar zo'n schermpje zit te turen :p Meestal draai ik hem zo dat niemand mee kan kijken.

    Batterijduur is best acceptabel. Ik heb zo geen exacte cijfers, maar het valt me reuze mee hoe lang je met een batterij doet, zelfs als je vrij veel films afspeelt.
     
  12. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb em uiteindelijk bij MP3spelers.nl gekocht. Dinsdag keek ik, woensdag maakte ik geld over, alleen toen was de status veranderd in onbekend :mad:. Zaterdag hebben ze nieuwe binnengekregen. Die is nu opgestuurd.

    Ik hoop dat ie morgen binnen komt. maar zal wel te optimistisch zijn van me ivm de kerstdrukte op het postkantoor.

    Maar ik heb van veel recencies gehoord dat de levering zeer snel is (1-3 dagen, snelste wat ik heb gezien). en de service heel goed, en ook neit duur. 348,50 inclusiefverzendskosten.

    Ik zou even bellen of ze het nog hebben. Als ze het zaterdag hebben binnengekregen is er een kans dat ze em nog hebben. Maarja misschien alleen voor gereserveerde artikelen. Dus even bellen zou ik zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Heb gebeld. Het was niet meer te krijgen dit jaar, ben hem nu aan het bestellen bij bol.com. Daar is een levertijd van 5-7 dagen, hopen dat ik hem dit jaar nog krijg, dan kan ie mee op vakantie :)

    wordt vervolgd...
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    psst http://www.bbsnederland.nl/ kost ie € 308,-. Met rembours nog steeds goedkoper. Verzekerd verzonden (nog niet betaald :+).
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mja, staat geen levertijd bij. Hij is "in bestelling", dan zal het nog wel even duren vor ik hem heb. Wil hem echt persee voor nieuwjaar hebben ivm Vakantie
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo, de postbode belde me wakker op mijn enige vrije dag, maar dat maakt niet uit. Eindelijk heb ik em binnen. Eerste impressie: prettig verrast over de kwaliteit van het beeldscherm. (heb het nog nooit in "levende lijve" in werking gezien). Nu er even mee spelen :D
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    w000t! Hopen dat ik hem voor nieuwjaar heb. Betaald met VISA, dus het zou snel moeten gaan.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik wacht ook nog even, die Mp3/Video spelers donderen straks naar beneden in prijs. Hetzelfde wat ik had toen ik mijn Mp3 speler kocht, toen voor €80 128MB en daarvoor heb je tegenwoordig 512MB voor :{
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vind ook dat ze juist de laatse paar weken steeds goedkoper worden.Ik heb een week of 4 geleden nog en 256mb MP3speler voor €75 gekocht.Nu krijg je ze al voor €49,99 |:-

    Ach van de zomer koop ik denk ik toch wel de Gmini 400 of de mogelijker opvolger :)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ach, valt nog wel mee. 64mb->€159,99 :eek: 3 jaar geleden. Was erna behoorlijk ongelukkig toen alles goedkoop werd.
     

Deel Deze Pagina