1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het is zeker wel te doen, maar het hangt ook een beetje van je verwachtingen af. Je moet geen 100hz Flatline breedbeeld kwaliteit verwachten natuurlijk ;)
    Maar vooral als je je verveelt in de trein is het echt geweldig om ff een aflevering van Friends te bekijken. Het beeld is goed genoeg om het goed te kunnen kijken, en hoewel het scherm idd niet al te groot is blijft het beeld gedetailleerd genoeg.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Denk dat ik toch maar voor de gmini 400 ga. Budget houd een keer op en een av420/480 is meteen 200 euro duurder. En nieuwe mp3 spelers met video optie heb ik geen zin in om te wachten :p Dus eind deze maand even een bestelling plaatsen. iemand enig id waar ik hem het best kan kopen?
    rax €307+€8 verzendkosten
    of
    bbsnederland €307.99+€8.50 verzendkosten
    of
    komplett want die hebben er nog 20-49 op voorraad
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  3. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb zojuist de av420 aangeschaft, maar nu heb ik er filmpjes opgezet, maar geluid loopt niet cynchroom met het beeld :mad:

    hoe kan dat?
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Moet je even omzetten met bijgeleverde software. Probleem komt veel voor en is op deze manier opgelost. Bevalt ie eigenlijk?

    Is ie groot of valt het mee? Ik ga hem sowieso niet kopen. Ik ga voor de gmini 400. Kleiner en het scheelt 200 euro :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  5. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    nee ik had em groter verw8, maar beeld is echt super.

    geluid wat eruit komt is ook nog wel te doen. via de ingebouwde speaker
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Gebruik je PocketDivXEncoder? Zo nee, doen :cool: had in het begin ook last dat de audio niet synchroon liep, maar met PocketDivXEncoder heb ik daar totaal geen last van. En PocketDivXEncoder heeft een ingebouwde functie om a-synchrone audio/video recht te trekken mocht het wel voorkomen.
     
  7. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan je er van alles opzetten? En hoe duur istie?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is gewoon een harde schijf dus je kunt er van alles opzetten
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    PocketDivXEncoder had ik dus gebruikt, maar nu herkent ie de files niet.
    ik heb er niet al te veel verstand van, maar als jij dat wel hebt zou ik het fijn vinden als je mij et ff wilt uitleggen via msn ofzo: M_Bianconeri_8@hotmail.com.

    je kan alles op de av420 zetten
     
  10. lauw8

    lauw8 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de Archos Gmini 400 besteld op www.mp3spelers.nl voor 328,95 inclusief btw en verzendkosten. Hij is hier niet het goedkoopst, maar wel snel leverbaar en 24 maanden garantie. Die andere sites vertrouw ik wat minder qua service enzo. Ik krijg hem waarschijnlijk woensdag ofzo en ik laat jullie wel ff weten hoe die me bevalt...
     
  11. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 'm misschien ook kopen.. Ik hoor er wel veel positieve dingen over..
     
  12. lauw8

    lauw8 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg deze week, misschien vandaag nog, als het goed is de Gmini 400 binnen.

    I can't wait...
     
  13. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf? nu al lager als de prijs waar ik hem voor had gekocht :{ ? ach boeiuh. is maar 20 euro maar heb em wel eerder


    Ik heb volgens mij een probleempje met mijn Archos, 2 zelfs.

    de eerste wat me ook een beetje ongerust maakt:
    Ik zat van de week in de klas. had net gewerkt met muziek. Later ging de leraar iets uitleggen dus ik zette hem uit. MAar na een minuut begoon die heel zachtjes te brommen, op den duur werd het een iets hardere piep. Net alsof de Harde schijf even op hol sloeg, na 10 seconden te hebben gepiept stopte die weer, maar na 10 minuten begon die weer. Daarna even niet.
    Maar na de pauze had ik weer even mijn MP3speler aan en begon die weer te brommen in de klas gevolgd door een piep. Weet iemand toevallig of dit normaal is? owja mijn batterij was bijna leeg toen ik terug kwam van school, hij stond op geel, maar volgens mij had ik nog wel genoeg moeten hebben. MAar dit kan aan mij liggen.

    Is dit probleem bekend? of moet ik hem opsturen, waar iik dus totaal geen zin in heb.


    OWja probleem 2:
    Dit had ik ook met mijn vorige mp3speler, maar ik dacht dat dit aan de kwaliteit zou liggen (hij was best goedkoop). Als ik mijn plug in van mijn oordopjes een beetje begin te draaien begint ie flink te ruisen. of als ik even aan het kabeltje kom. Mijn vorige mp3speler doet het nu niet meer goed door dit probleem. ben bang dat hetzelfde bij de Archos gaat gebeuren.

    Ik denk dus dat dit mijn eigen schuld is (aangezien het de 2e keer is) weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan voorkomen of eventueel kan voorkomen?


    Verder ben ik ngos teeds wel blij met dit dingetje :)
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    4launch wordt erg hoog beoordeeld door tweaker members. Daar is ie ook maar 309 euro :) Daar bestel ik hem volgende week :)
     
  15. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand voor mij de hedendaagse laagste prijs?
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Jazeker. €309 Misschien in Amerika ofzo goedkoper, maar voordat je hem dan hebt + alle kosten is ie nog steeds even duur/duurder.
     
  17. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik jammer, weet iemand of er nog een prijsverlaging in de lucht hangt?

    edit: ik kan het filmpje van DW niet afspelen, ik hoor alleen het geluid! Wat moest ik ookalweer doen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ben bang van niet. Archos is momenteen zo'n beetje de enige op de markt die zo'n produkt heeft in deze prijsklasse.
     
  19. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Geert, check even mijn edit. Ik denk dat jij mij vast wel kan helpen.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb je de juiste codec geinstaleerd? Denk dat je divx codec moet gebruiken :) Succes
     

Deel Deze Pagina