Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Eindelijk heb ik hem dan besteld. Dankzij een meevaller in het loon houd ik zelf nog wat geld over :9 Hoop hem maandag/dinsdag binnen te hebben :)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Waar heb je hem besteld en voor hoeveel ? :)
     
  3. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft em bij www.4launch.nl besteld, met verz.kosten kwam hij volgens mij uit op 316.50.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    NIET WAAR!!!
    €316 O-)O-):+
    Maar idd daar besteld :)
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    bij de mediamarkt l was ook een Archos Gmini 400 opgesteld/ Mooi apapraatje op zich, echt een hebbedingetje, maar toen ik keek naar het filmpje wat ze afspeelden zag ik dat er een boel frames werden overgeslagen en het erg veel last heeft van ghosting? Is dit altijd zo? Want echt vloeiend kon ik het niet noemen...
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt! Ligt aan de verkeerde settings. Moet je gewoon even goed coderen, en dan komt het allemaal goed :)
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Bij mij is het toch wel verschrikkelijk vloeiend te noemen. Ze zullen daar bij MM wel snel even iets erop hebben gegooid.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb trouwens hier trouwens een leuke site gevonden. Ze zijn druk bezig met het kraken van de game (imei) codes }:] Hier staan ook "themes" en andere handige sofware.... ik kan echt niet wachten :'-(
     
  9. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is trouwens al een officiele "case" voor de gmini 400:

    [​IMG]
    Hij is wel erg prijzig: €39.99 :mad:
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die is er idd al een tijdje ja. Vind het wel hip, maar te duur om hem aan te schaffen. Eerst even wachten tot ie binnen is :)
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Het is dus gewoon super vloeiend! Beters. Dan wordt zo'n archos toch wel aantrekkelijk. (Heeft iemand een filmpje van een Archos in werking, trouwens?) en hoe zit het met de batterij dan?
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Darkwing heeft een filmpje online staan. !SIC! heeft een filmpje, en er is een online review. Die laatste zou ik even zoeken.
    hier video review. Wel beetje dom maar je krijgt wel een indruk van het apparaat. Muziek is wel briljant.

    edit:/ als iemand een mooi site vind waar je veel dingen kan vinden voor de gmini 400 (achtergronden software etc.) zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn om die site hier te posten? Dank :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  13. lauw8

    lauw8 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dat filmpje voor me wat er opstaat als je hem koopt??? Antoine.avi heet het bestandje geloof ik. Dan zie je al die stranden enzo.

    Ik heb dat PocketDivxEncoder gebruikt, maar als ik me gmini op de tv aansluit loopt ie nog steeds niet echt soepel. Bij het omzette van die filmpjes stel ik wel quality 150 in, anders is het op de tv ook niet echt mooi.
    En welk apparaatje moet ik dan kiezen bij advanced options. Want als je dan op de archos klikt dan zie je 3 apparaatjes die je kan kiezen, maar er staat geen Gmini bij.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  14. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de beta versie download van pocketdivxenoder staat de gmini er wel bij.
     
  15. lauw8

    lauw8 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dat filmpje Antoine (met die stranden) nog die standaard op de Gmini staat en zou dat ff op internet ofzo willen zetten?
     
  16. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Kun je dit ding ook op de luidspreker zetten???
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als jij zorgt voor 100mb gratis upload site, wil ik hem wel even uploaden :)
     
  18. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, je krijgt daarvoor een kabel die je aan je tv kan aansluiten voor het bekijken van films op je tv , maar je kan die ook op je stereo/luidspreker aansluiten.
     
  19. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal hem vanmiddag:D
     
  20. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag, ik heb nu pocketdixencoder, maar als je een apparaat wil selecteren, staat de gmini serie er niet bij, welke moet ik kiezen?
     

Deel Deze Pagina