1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de beta van de nieuwste versie downloaden, daar staat die er wel tussen.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben nu begonnen met het rippen van Friends dvd (ja die heb ik legaal :9) Maar als ik hem op mijn gmini zet is de ondertiteling heel erg klein. Beeld etc zijn super maar hoe krijg ik de ondertitels groter?
     
  3. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Maximan zegt:
    Hij is binnen!! Joepie! Het beeld is gewoon echt super. Hij laadt nu op, maar ik heb even het bijgeleverde filmpje bekeken. Super!
     
  4. lauw8

    lauw8 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 100 mb upload server heb ik niet eigenlijk:D Maar als je msn hebt kan je hem vast wel daarover sturen. M'n adres is lorenzioluc@hotmail.com.

    Met die friends moet je gewoon ff je formaat op je Gmini aanpassen. Dan worden de ondertitels ook groter of kleiner. Als het niet groot genoeg wordt weet ik het ook niet.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Toegevoegd!!
    Formaat changen helpt (helaas) niet :mad: Ga even met andere films proberen (die niet van dvd geript zijn)
     
  6. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb soms ook last van progressive jpg's, hoe kan ik dat veranderen? Het ligt niet aan photoshop volgens mij, want de meeste van mijn gephotoshopte plaatjes speelt hij gewoon in de 1pic stand. :confused: En weet iemand waarom mijn pocketdivxencoder geen films met windowsmoviemaker pakt?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  7. lauw8

    lauw8 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey je hebt me niet toegevoegd want ik heb niet zo'n bericht gehad dat iemand me wil toevoegen.

    /Mod Regel dat dan via PM :). - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2005
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet.
     
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook wat probleempjes met ondertitelingen, zijn er nog levende mensen met gmini:D?
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hier zeker wat is je probleem. Kan niet instaan voor goede hulp, maar proberen kan altijd ;)
     
  11. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog iemand een eenvoudige, gratis dvd-ripper? En nee die van thuis zijn origineel:cool:
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    ik gah er miss nu ook een kopen.. siet er erg d0pe uit :9
    weet iemand waar die nu het goedkoopste is ??
     
  13. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij voor je, kun je wel ABN blijven praten?
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik wil graag deze case kopen. Probleem is dat ie uit Amerika moet komen. Als iemand (met CC) hier ook intersse in heeft, bestel er dan maar 2 :) Of is er iemand zo lief om hem speciaal voor mij te kopen? O-) Natuurlijk worden alle kosten vergoed!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nuttige schop. Er is iemand die inkoopactie wil houden van de bovengenoemde hoesjes. Hij heeft nu +/- 8 mensen. Hij zoekt er 10 om de inkoopactie door te laten gaan (wordt de prijs lager). Dus als er hier nog mensen zijn die interesse hebben pm dan even jullie email. Dan laat ik hem ervan weten.
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat kost dat kreng? :eek:

    Ik heb ergens gelezen dat een tasje van Caselogic (geloof ik) van de MediaMarkt dat eigenlijk bedoeld is voor de Apple Ipod ook perfect past voor de Gmini. Iemand die daar ervaring mee heeft? Want dat lijkt me een stuk goedkopere oplossing...
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deze kost incl. de verzenkosten iets van €20. Zeer goekoop en met goede bescherming voor het scherm. Er is o.a. een hoesje van Archos zelf maar die beschermt het scherm niet en is (veel te) duur. €20 valt heel erg mee :)

    edit:/ De man de inkoopactie wil vanavond weten of er nog mensen mee willen doen :) Dus besluit moet snel vallen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  18. Antix

    Antix Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net besteld op Mp3spelers.nl, ik ben zeer benieuwd!!
     
  19. mexx

    mexx Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt hem bij mediamarkt in hengelo voor 340 euro krijgen
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb een financiele meevaller, en ik ga nou ook zeker de archos gmini 400 kopen, ik vind het een geweldig ding.
     

Deel Deze Pagina