Wow, er zit ook een CompactFlash-reader in!!! Betekent dat ook dat ie foto's gemaakt met je digitale camera kan uitlezen? Dat zou namelijk ideaal zijn: een mp3 speler die je ook als imagetank kan gebruiken, ideaal voor op vakantie! Toch maar eens kijken of dit niet een leuk kerstcadeautje kan worden
Hehe, ja je verhaaltje impliceert wel het een en ander, maar nergens stond zwart op wit dat je daadwerkelijk foto's van je compactflash card over kunt pompen naar de Gmini. Ook al lag het vrij voor de hand, ik wou het toch ff zeker weten
yes is very easy, je drukt gewoon je geheugenkaartje in de zijkant van de Gmini400 en je kunt al je foto's inlezen *)
Damn die moet ik hebben! Xbw is niet goed voor mijn portemonnee, wordt hier telkens op ideeën gebracht om dure dingen te kopen!
ja moooi maar voorlopig wil ik effe geen tijd gaan steken in dat mp3 speler is van latere zorg maandag maar eerst lekker pro evo 4 kopen
Ghehe, ik heb dat ook. Zelf zoek ik ook nog een goede image tank, want als je met zo'n Eos 300D een beetje begint te schieten kom je snel mb's te kort...
Ja dit is volgens mij voor een heel ander publiek, het is meer zo'n palmtop achtig ding. En mooier dan een ipod? (kijkt verliefd naar zijn groene ipod) dacht het niet....
Ik heb hem vandaag gezien bij de Mediamarkt, en volgens de verkoper hadden ze hem daar al 2 weken... maar nu ik hem in het echt heb gezien wil ik hem zeker weten!! Zo klein, zo mooi, en zo compleet *) Alleen de prijs.... bij de MM kostte ie 400 euro, en dat is me toch te duur. Hopelijk gaat ie nog iets in prijs omlaag, zo rond de kerstdagen ofzo. Zou een leuk kerstcadeautje maken
YOUR wish is their command... check het MM foldertje van deze week en hij kost nu nog maar 349 euro _0/
Aanbiedingen verschillen per vestiging... maar ik heb er momenteel sowieso het geld niet voor, wil hem in december ofzo gaan kopen, hopelijk heb ik dan genoeg geld bij elkaar gespaard
Dat niemand hier nog de nieuwe I-pod heeft laten zien: Bron: Smartphone-club en nog veel meer info bij: Apple
en toch ziet die archos er gewoon vetter uit.Weet niet die ipod is zo zo gewoontjes ondertussen ..Die archos is net ff iets meer aantrekkings kracht kom op films kijk in de trein ofzow dan maak je meer de blitz dan dat je daar naar muziek zit te luisteren naar de ipod,dan denken ze hm de zoveelste.nope als ik het geld heb koop ik die archos
sinds wanneer gaat het om wat andere mensne van je gaan denken. ik ga de u2 ipod kopen want hijz iet er mooi uit en de ipod zijn gewoon de beste mp3 spelers (door vele getest), dus beter dan die neppe gameboy
niet mening boeit niet.Maar als je dan otch wil patsen moet je het goed doen lijkt me.En het is echt geen neppe gameboy ofzow.Het is een uitgebreide media player (lijkt mij de beste omschrijving)