1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    een ipod van 60 gig
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    met de mogelijk heid om films te kijken (dat vind ik nog wel de intresanste) een mooi lcd schermpje vele opties.Als ik het geld had wist ik het wel
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het interessantste aan dit apparaatje vind ik toch de mogelijkheid om compactflashkaarten uit te lezen. Ik heb een Canon camera met CF-kaart, dus voor mij is dat ideaal. Het gaat me niet zo om het bekijken van die foto's, dus die Ipod Photo boeit me niet zo... dat de Gmini ook een imagetank is, plús een mp3-speler van 20 gig, dát boeit me des te meer.
     
  4. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik vind het een beetje kinderachtig om zo te reageren in een topic. Je kent de Gmini400 niet en ik heb de luxe gehad om beide te testen met elkaar. De Gmini klinkt net zo goed als de ipod en de ipod laat het daar bij. Hij kan GEEN video afspelen en heeft niet zo'n prachtig lcd kleurenscherm als de archos wel heeft.

    De Gmini is geen kinderachtige "gameboy" maar een stukje hoogwaardig techniek. In dat kleine apparaatje zit een Foto-reader, schitterende video speler (aangesloten via tv geeft ie full screen scherp beeld) en heeft een zeer gemakkelijke bediening. Ik vind de ipod juist alleen maar een trendy hebbeding, maar qua functie's en stevigheid geef mij de Gmini400 maar!

    Gmini400 zijn niet aan te slepen, en dat komt door een zeer grote aanvraag. Dit spelertje gaat het helemaal maken, als hij het al niet al gemaakt heeft. Als jij een ipod liever hebt so-be-it maar ga niet een hoogkwalitatief stukje techniek afschilderen als een "gameboy" (waar overigens niets mis mee is }:] )

    _0/
     
  5. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    het is mijn mening toch. Ik vind de so called hoogkwalitatief stukje techniek lomp eruit zien en het lijkt op een gameboy.
     
  6. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    tjaa jaloezie is er ook nog blijkbaar
     
  7. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom jaloezie??? ik heb nog geen ipod. Ik ga er eentje morgen kopen (de U2 edition) en die kost duurder dann de gmini. Dus als ik de gmini echt beter vond zou ik die wel kopen he. DOMBO
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarom nou weer gaan schelden?? Als je het niet met fatsoenlijk discussieren kunt redden, reageer dan alsjeblieft niet... :{
     
  9. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat, die gast zegt zomaar dat ik jaloers ben zonder enig reden. Ik gaf eerst heel normaal mijn menig, maar die gast bleef maar door zeuren.

    Ik vind dat de gmini op een goedkoop wannabe gameboy lijkt. Als je daardoor boos wordt en zomaar dingen in het rond gaat roepen...dan denk ik dat er iets niet goed is met je... of mischien ben je de maker van gmini LOL

    geef mij beter de Ipod U2 edition (die ik overgins morgen ga aanschaffen)
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Vriend, wees alsjeblieft eens wat tactvoller... we weten onderhand wel dat jij het een lelijk ding vindt dat op een gameboy lijkt.... het punt is dat je zo ongenuanceerd en zo ongezouten je mening verspreidt zonder die te beargumenteren. Lees de post van titan1980 nog eens een keer, en vergelijk die nu eens met de jouwe....

    Anyway, you've made your point. Veel plezier met je U2 Ipod, als je ons in ieder geval het respect gunt om voor dit apparaat te kiezen.
     
  11. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    gozer wat leg je nou uit jij komt hier zeuren over een gameboy ik zeur niet eens tegen jou ik geef mijn mening over jou gedrag
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja, en laten we het hierbij maar bij laten. Voor Soulrebel is het ook wijselijk hier niet meer te reageren. Geen gebekvecht meer, we gaan weer on-topic.


    Zijn er eigenlijk al tests of reviews van het apparaat op internet te vinden?
    Ik zie in ieder geval dat ie op Kieskeurig.nl erg hoog wordt aangeprezen door gebruikers.
     
  13. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar reviews gevonden:
    Engels:

    Pc magazine(VS) : score 4.5/5

    designtechnica : score 8/10

    cnet : score 8.3/10

    Nederlands:
    Zdnet :confused:core "Over het algemeen waren de prestaties van de Gmini400 uitstekend"

    En nog wat plaatjes :9
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t hij is gewoon net zo groot als een ipod .DAs zekers wel vet
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hij is gewoon lelijk 8)
     
  16. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij vind hem lelijk.

    Ik vind hem mooi.
     
  17. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    zag ook nog zo iets staan in de pcm ook heel duur.Moet wel zzeggen dat het scherm van de laatste een mooi formaat lijkt te hebben.Maar voor mij heeft die echt meer weg van een gameboy (die rubberen handvaten)
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wel yeah doh. Kan moeilijk voor anderen spreken. ;)
     
  20. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    omg!
    Hij ziet er wel erg high-tech uit..

    En de mogelijkheid video's af te spelen vind ik het belangrijkste pluspunt, nu nog kijken of ik 'm kan halen!

    Inmiddels heeft meeft de helft van m'n school al een ipod... dus dat hoeft ook al niet meer.
     

Deel Deze Pagina