1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  2. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    graag gedaan !

    Pocket DVD-Studio is het proggie hiervoor, elke dvd pakt ie! Kost je wel paar eurie maar ja dan kan je rippen totdat je erbij neervalt }:] :9
     
  3. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het geld toch eens had:

    Zou ik deze kopen

    Ik vind m sowieso veel mooier dan de archos, maarja, hij is ook een stuk duurder... Bijna 500 ballen.
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    die kwam ik dus ook tegen, maar ik denk kwa kwaliteit prijsverhouding je toch beter voor de Gmini400 kunt gaan.

    op cnet krijgt de Gmini een 8.3 en de iriver een 6

    wat ik me nou afvraag, mss heb ik erover heen gelezen, maar kan je met de Gmini400 ook films en TVseries opnemen??
     
  5. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet... Alleen van comp naar speler kopieren.
     
  6. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  7. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net via bol.com besteld voor €354.95 :)
    Niet het goedkoopste maar je kan met acceptgiro betalen en hij is leverbaar!!
    2-3 werkdagen :D
    Ik heb er ook gelijk een afstandbediening bijgekocht en een Sennheiser MX 500 Oortelefoon .Ik moet dan totaal €419.95 betalen :{
    maar dat heb ik er ook over :cool:
     
  8. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    laat ff weten hoe die bevalt

    ben erg benieuwd
     
  9. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ok is goed
     
  10. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben eens wat verder gaan zoeken naar dat soort apparaatjes en kwam de deze tegen: archos av400 nince-ounces.(archos av 420)
    [​IMG]

    deze is hetzelfde als de gMini maar kan ook films ed van tv opnemen!!!

    voor een review zie hier: http://www4.tomshardware.com/mobile/20040706/index.html

    uiteraard is deze wat duurder zo rond de 500 euro heb ik em op zijn gekoopst gezien, maar ik hoop em ergens anders goedkoper te vinden.

    Eigenschappen:

    -Interne 20 Gb harde schijf.
    -Tot wel 20 uur Tv en video opnemen op digitale kwaliteit.
    -De av420 kan MPEG4-bestanden in DivX of Xvid-formaat in DVD-kwaliteit (704 bij 480 beeldpunten bij 30 frames per seconde) weergeven en opnemen in SVCD-kwaliteit (512 bij 384 beeldpunten.
    -Voorprogrammeren mogelijk.
    -Tot wel 40 volledige films opslaan.
    -Direct afspelen tot max 3,5 uur op het kleuren Lcd scherm, terwijl u onderweg bent.
    -Opslaan van 300 uur aan Mp3 bestanden.
    -Geschikt voor Mp3 tot 320 kb/s, Wma en Wav bestanden.
    -Opslaan en bekijken van maar liefst 200.000 Jpeg foto's.
    -Met de optionele Fm remote afstandsbediening, heeft u niet alleen Fm/ Am radio maar u kunt de speler ook nog eens op afstand bedienen.
    -Opslaan van bestanden en programma's, de Pc herkent de speler als een extra harde schijf.
    -Razendsnel over zetten van bestanden via de Usb 2.0 verbinding.
    -Afmetingen: 125x 78x 26, gewicht 320 gram.

    Inclusief:

    Av420 Mp3 Digitale video recorder unit.
    Docking cradle.
    Oplader.
    Handleiding.
    Afstandsbediening.
    Draagtasje.
    Scart Lead.
    Usb 2.0 kabel.
    Stereo hoofdtelefoon.
    Av leads.

    Edit:op rax.nl is die 463 euro
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Bij de Media Markt in Enschede kost ie nog steeds 399 euro. Welke Mediamarkt had hem goedkoper?

    Ik heb hem daar ook voor het eerst in werking gezien, en de menu's zijn erg overzichtelijk moet ik zeggen. Het voorbeeldfilmpje wat er op stond speelde ie soepel af, behoorlijke beeldkwaliteit. Foto's bekijken ging vlot. Muziek afspelen heb ik niet kunnen uitproberen.

    Nu ik er echt mee heb kunnen spelen ben ik er nog meer van overtuigd geraakt dat ik dit ding moet hebben :) Zodra mijn salaris en studiefinanciering binnen is ga ik hem zeker weten kopen :cool:
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    @ darkwing: jij bedoeld de Gmini he?, ik heb alleen naar de prijzen gekeken op online shops. en daar was die gmini ergens 250 euro.(bbsnederland volgens mij)

    2) wrm werkt mijn pic niet in mijn voorgaande post?
     
  13. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0

    Wel laten weten hoe die is hé. Filmpje van maken misschien?
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
  15. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    KoelKoel!!! Gelijk kijken!

    Edit: Veeeeeet, je hebt me nu echt overgehaald! Zag er zo cool uit, Shrek 2 met ondertiteling zelfs.

    Je hoort wel de Harddisk ofniet? dass t enige minpuntje wat ik kan ontdekken. (En de prijs 8) )
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2004
  16. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk alleen spelletjes van Archos dr op zetten? Of ook van internet? En kan je een beetje nomaal een film kijken. Maw: krijg je geen koppijn van het staren naar dat kleine schermpje?
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat kan niet, hij is momenteel het goedkoopst bij www.rax.nl, voor € 306,- (excl. € 8,- verzendkosten). BBS Nederland is maar liefst 2 euro duurder, maar die site ziet er zo slecht uit dat ik liever bij RAX bestel.

    Tom's Hardware Guide ondersteunt geen deeplinking. Als je de link in jouw post volgt zie je wel gewoon het plaatje.
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    jah shit dat klopt, weer verkeerd gekeken....arghhh moet een paar dagen vrij nemen

    ps: piccie doet het soms wel, vaag :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2004
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraagje aan titan1980:

    Hoe zit het met de behuizing? Is deze van aluminium en voelt deze een beetje robuust aan? (lees: goede kwaliteit ipv gameboy plastic spul)

    En het schermpje; is deze van hard plastic? Glas? Komen er snel krassen op en zo ja, is deze dan makkelijk te vervangen/reparen?

    Alvast bedankt, ik denk dat ik deze ga halen ;)
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    De review van Tom's Hardware Guide vond ik erg nuttig, zij waren erg positief over het apparaatje, en over de behuizing zeiden zij het volgende:


    Ik heb nu het geld ervoor, dus ik wil hem gaan bestellen. Uitgaande van de Tweakers Pricewatch wil ik hem bestellen bij www.rax.nl of www.bbsnederland.nl. Weet alleen nog niet welke beter / betrouwbaarder is. Iemand ervaring met deze webshops?
     

Deel Deze Pagina