1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een review over iets geschreven , dus er kunnen wat taalfouten in zitten |:- , maar ik hoop dat het jullie er wat aan hebben.

    Mijn persoonlijke review over de Gmini 400:

    Ik heb de gmini nu al een paar dagen en heb er aardig wat mee lopen spelen.Dus ik weet al aardig wat de min en plus punten zijn.
    Het enige wat ik niet gedaan heb is het opnemen via de microfoon of via de line -in , en het overzetten van foto's vd digitale camera naar de gmini.


    [​IMG]

    Bediening

    De Gmini ligt lekker in de hand ,is licht en voelt ook stevig aan.
    De menu's zijn makkelijk te bedienen , ze zijn overzichtelijk , zitten logish in elkaar, dus je weet al redelijk snel waar je moet zijn.



    Muziek

    Je kan muziek op je gmini zetten via de usb kabel die je erbij krijgt.
    Ik voeg muziek toe via wmp , dat gaat redelijk snel ondanks dat ik een aardig langzame computer heb(1ghz) .Het kopieren van een cd naar de gmini duurt ong 1-2 min voor een cd . De gmini soteerd de liedjes gelijk op naam en album , wat zeer handig is. De geluids kwaliteit is echt heel goed en het scannen tussen nummers gaat ook redelijk soepel , soms moet die ff 1-2 sec laden maar dat is zo kort dat je er niet aan stoort.
    Er is ook de mogelijkheid om de muziek aftespelen op je stereo toren / geluidsinstallatie . Het enige wat je hoeft te doen is een kabeltje aansluiten tussen je geluidsinstallatie en je gmini , dit vind ik een grote pluspunt .



    Fotos
    De kwaliteit van de foto's is redelijk ze zijn duidelijk en de kleuren zijn ook duidelijk en helder , alleen zijn de foto's niet altijd even scherp (vooral aan de rand) , maar dat maakte mij weing uit.

    Films

    Een van de redenen dat ik een gmini kocht was omdat het de mogelijkheid had om er films op te kijken :cool: .
    Voordat je films op je gmini kan afspelen moet je ze eerst naar .avi over zetten en naar een resolutie van 640x480 .Ik doe dit altijd met deze programma . Het is werkt heel simpel . En als je het op je gmini wil zetten kopier je de film en plak je het op je gmini( je computer herkent je gmini als een externe harde schijf, je kan dus ook andere soorten bestanden erop zetten zoals bv. word documenten) . Dat duurd bij mij ondanks dat ik een slomme computer heb maar 5-7 minuten . Wat mij echt verraste want ik had op een veel langere tijd gerekend.

    Het laden van een film op de gmini gebeurt in ongeveer 5 sec .
    De kwaliteit van de films op de gmini is heel erg goed het heeft bij mij nog niet een keer gehappert en de ondertiteling is goed te lezen .En ook op tv is de kwaliteit zeer goed.

    Minpunten
    -Oordopjes . Deze zijn redelijk maar wil je echt geniten van je muziek en films dan raad ik je aan om ook andere oordopjes te kopen.
    -Spelletjes .Leuk om de tijd er mee te doden maar meer ook niet.
    -Geen hoesje. Dit is echt een minpunt: dat je er geen hoesje bijkrijgt.Ze zijn wel bezig met het maken van een hoesje maar die komt pas over een paar maanden , dus als een gmini koopt koop er dan een hoesje voor of kijk wat je zelf hebt om de gmini te beschermen.Ik zelf heb de tasje/hoesje van een kapotte fototoestel gebruikt .

    Conclusie
    Ik ben zeer te spreken over de gmini , ik had er veel van verwacht en dat heeft het meer dan waargemaakt.Dus heb je het geld er voor (over) en wil je altijd van je favoriete muziek, films en foto's genieten dan raad ik je de gmini zeker aan!!
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2004
  2. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow daar heb ik trouwens al een review van gezien
    dan moet je even in Het Magazine kijken
    of www.hetmag.nl
     
  3. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    thx voor je review gamemonkey.

    er zijn wel wat reviews te vinden, voornamelijk in het engels. maar die komen wel overeen met wat jij schrijft.

    maar ik ga denk ik toch voor de grotere broer: de archos av420
     
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    De Av420 spreek mij vooral meer aan vanwege zijn grotere scherm..maar de prijs is momenteel nog erg hoog!
     
  5. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    450 euro heb ik em gezien als goedkoopste op rax.nl
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb gisteren een kleine fotosessie gemaakt van de Gmini 400, die heb ik in een album gezet:

    http://www.luuk-online.nl/index.php?page=album.php&album=12

    Dit laat de belangrijkste functies van het apparaat zien. Op de foto's is de kwaliteit van het scherm niet altijd even goed te beoordelen. Ik heb sommige foto's wat bijgewerkt om het scherm er wat natuurgetrouwer eruit te laten zien.

    Ook heb ik wat video's gemaakt, daar ga ik een korte montage van maken, die laat ik t.z.t. ook wel zien. Een korte review ga ik vanmiddag schrijven.
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    cool als ik thuis ben ga ik et even goed bekijken

    nice work!
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  9. GAMEMONKEY

    GAMEMONKEY monkey in the house

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    goede review!
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  11. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft ie nou? Ik ben ongeduldig!! ;)
     
  12. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik eigenlijk ook wel een beetje :p
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mja ik heb wat probleempjes met die filmpjes die ik gemaakt heb, schijnen niet goed gecompressed te zijn o.i.d. Hoop dat ik het vanavond nog voor elkaar krijg.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik ook 8)

    dacht dat t goed bericht was toenk t mailtje kreeg....:9
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Daar is ie dan :)


    Het Gmini 400 filmpje (save your ass)

    Pokkewerk, zat de hele tijd te kloten met foute codecs. Maargoed, hij is af, veel plezier ermee :)
     
  16. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey darkwing erg goed filmpje _O_ het dingetje begint mij steeds meer te overtuigen.
     
  17. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Het geld groeit mij niet op de rug en toch blijf ik altijd weer zoeken naar dure uitgaves. Ik heb op dit moment een 256MB MP3 spelertje, waarom zou ik dan op zoek gaan naar een I-pod of Gmini. Ik denk dat ik gewoon gadgetgeil ben. :cool: Dit apparaatje ziet er in ieder geval zeer interessant uit en zal ik wat prijs betreft zeker nog in de gaten gaan houden. :) Thanks DwD voor de duidelijke film impressie!
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben exact zo, ik ben ook verslaafd aan gadgets :D
    Graag gedaan :) Ik ben benieuwd of ik !SIC! nu definitief heb overtuigd om z'n Ipod de deur uit te doen 8)
     
  19. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Filmpje _O_ Hartelijk dank ;)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je hebt het gedaan, hartelijk bedankt:mad:! nu ben ik weer 60€ armer }:]

    rax.nl te vertrouwen? :9 :cool:
    of zijn er andere goedkopere winkels.

    GMINI, Here I come...Bye ipod 4G 20gb(250€ voor gekregen:cool:)
     

Deel Deze Pagina