Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hehe, graag gedaan :D

    ik heb 2 weken terug geïnformeerd bij zowel rax.nl als bbs nederland, en bij beide kreeg ik te horen dat de levertijd onbekend was:

    En ik denk dat er veel meer mensen zullen zijn die hem daar besteld hebben, dus je moet waarschijnlijk niet rekenen dat je hem snel zult hebben als je hem daar bestelt.

    Ik heb hem daarom maar bij Mediamarkt gekocht. Iets duurder (30 euro om precies te zijn als je de verzendkosten meerekent), maar dan heb je hem wel gelijk en profiteer je ook van de service van MM (dat wil zeggen: je hoeft hem niet op te sturen enzo als ie stuk gaat, je kunt hem gewoon langsbrengen).
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    heb ook al een mailtje gestuurd naar CMD-allround (op tweakers.net met een (Y)) nog niks terug van gehad echter, zal nog later wel komen.

    hmmm, is het niet zo dat je op archos.com even een formulier in meot vullen en dan de doos krijgt thuisgestuurd waarin je hem naar hun moet opsturen? (zoals bij xbox en ipod).

    350€ is ook nog wel te doen, kijk wel even watk doe. meost net wel afscheid nemen van mijn ipod, het ligt me zwaar en zou graag even gesteund worden door iedereen hier:'-(


    *)



    edit: verkope ze hem bij MM ook gwoon in de winkel?
    edit2: hier is nog een filpje gemaakt door titan1980. die kon je niet meer downloaden omdat ie gratis gehost werd. staat nu op mijn webspace, dus gmini400 filmpje (rechtermuisknop, opslaan als...).
    edit3: die gaat, in tegenstelling tot het downloaden vanaf DW's host, wel snel:p.
    dus @ DW: kan die van jou ook wel ff op webspace gooien, toch plaats zat.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  4. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    achja met een 512 MB Mp3 speler kun je alweer tien uur achter elkaar luisteren ong.
    meestal haal ik dat niet achter elkaar dus das wel goed genoeg :p

    Maar mooi filmpje Dark-wing _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    volgens mij issie al van de site af.
    en SJONGEJONGE, wat een klotesite. daar is echt niks op te vinden. weet meteen weer waarom k het internet onoverzichtelijk vind. er zit niet eens een zoekfunctie op de site:confused:
     
  6. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Creative ZEN PCM 20 GB Multimedia Jukebox
    € 549,00

    Het Creative Zen Portable Media Center biedt digitale muziek, videobeelden en foto's.
    De Zen Portable Media Center is uitgerust met een groot LCD-kleurenscherm van 3,8 inches, zodat u met de opslagcapaciteit van 20 GB tienduizenden digitale foto's of tot 85 uur videobeelden kan bekijken en naar zo'n 9000 muzieknummers kan luisteren.
    Dankzij de verwijderbare en oplaadbare batterij kan het product tot 7 uur videobeelden weergeven of tot 22 uur muziek afspelen.
    Ondersteuning voor WMA- en MP3-formaten garandeert compatibiliteit met vele populaire diensten voor het downloaden van muziek.
    De bediening is zeer gebruiksvriendelijk dankzij een interface die eenvoudig en krachtig is en tal van functies biedt.

    20 GB Opslagcapaciteit voor audio, video en foto bestanden
    3,8" TFT-kleurendisplay
    USB 2.0 ondersteuning
    Li-Ion Polymer batterij
    Inclusief Hoofdtelefoon, draagtas, USB 2.0 kabel, AC-adpter


    [​IMG]
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    mooi dingetje, maar te duur.
    kga toch echt voor de gmini:), tvoelt nu wel ff gek op een 128mb-spelertje...en mijn 64 mb van 3 jaar oud...(toen kostte ie...170€ voor 64 mb...Creative MuVo)
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    De site van Mediamarkt is waardeloos. Daar houden ze hun producten en prijzen ook niet op bij. Dat verschilt volgens mij ook nog eens per vestiging. Daar moet je dus gewoon naartoe om te zien of ze hem nog hebben....
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    tja...Venlo he, ze vinden de noord-limburgers nog niet belangrijk genoeg.
    mijn broer heeft al gekeken, ze hadden hem niet op dat moment, maar hij kwam komende week weer binnen. hij kostte €329 volgens mij.

    nja, anders bestel ik hem ergens anders onder rembours...dan blijft ie wel ff op het postkantoor liggen alsk toevallig op vakantie ben.:)
     
  10. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd het is een beetje een onoverzichtelijke prijs, maarja de prijzen verschillen idd per onderneming, maar het was een stuk makkelijker geweest als dat allemaal op de site stond, maar de winkel en service is desondanks perfect, met die lui valt altijd wel een mooi dealtje te maken :D

    Maar je kunt wel zien dat er een duidelijke vraag naar deze gadgets komt :) en er ook een goeie afzetmarkt, hopelijk gaan ze ook een beetje proberen in prijs te concurren :D
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2004
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    dat is waar, maar dat gebeurt bij bijna alle producten (behalve bij de producten met een monopoly positie.

    heb tbw nog geen mailtje gehad van de sites waar ik naar toe heb gestuurd. kga ze gwoon stalken, tot ze me antwoord geven. ze hebben blijkbaar niet in de gaten dat zer geld aan mij kunnen verdienen...
     
  12. Reus

    Reus Guest


    Heej niet zo economisch gaan lullen he mol:p Dat doe je maar bij eco/m&o

    Morgen krijg je je 2 halo2's. (als ik ze niet weer vergeet 8)

    mzzls


    //edit ipod mini _O_

    Sic verrader :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2004
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    het is allemaal de schuld van onze gevederde vriend, hij heeft me gmini-geil gemaakt met zijn review,foto's en filmpje *)
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Geheel terecht natuurlijk :cool:
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    hmm, dankzij dat filmpje ga ik ook maaris sparen denk ik :cool:
     
  16. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    *kreun... *blueggwf... moet... Gmini 400 hebben... *kwijl.. moet... eerst... geld zien te verdienen.....

    8)
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben ook opzoek naar een multimedia gadget en heb vanmiddag met de Gmini mogen spelen en ik ben verbluft over de kwaliteit van het apparaat.

    Nu zit me alleen 1 ding tegen en dat is de Sony PSP die me ook erg tof lijkt.
    Deze kan namelijk ook mp3, fotos en video afspelen.

    Overtuig me wat moet ik doen :)
     
  18. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets terug zeggen ze dat je dan mp3's en films moet kopen om op je psp te zetten dacht ik. zelf wil ik dat niet doen.

    Ik heb gister bij Mediamarkt Groningen een andere gezien, de GMini staat daar nog steeds als 399,- (nog zonder afdingen). Nu heb ik daar ook een Thompson PDP 2860 gezien, met een veel groter scherm. Het enige wat er mee is is dat je geen spelletjes kan spelen, maar dat interesseert me naast de foto-opslag (zit er wel op) persoonlijk niet.

    Bij onze Mediamarkt is ie wel 20 euro goedkoper. Alleen kan ik nergens echt reviews vinden. Dus wil ik graag weten of iemand ervaringen heeft met de kwaliteit van dit speeltje.

    Thomson brengt de bekroonde LYRA Audio/Video Jukebox PDP 2860 uit op de Nederlandse markt. Deze Audio/Video Jukebox werd tijdens de IFA in Berlijn bestempeld als één van de belangrijkste technische innovaties van 2003.

    De PDP 2860 bevat tal van handige mogelijkheden voor het weergeven van video, MP3-muziek en digitale foto's, en heeft daarnaast de eigenschappen van een losse, draagbare harde schijf voor gebruik met de computer. De PDP 2860 heeft een capaciteit van 20 GB, is zeer compact en biedt plaats aan vele uren audio en video. De veelzijdige LYRA Audio/Video Jukebox is compatibel met verschillende audio- en videoformaten, waaronder mpeg4, mpeg1, mp3 en Windows Media Audio en een upgrade naar mp3pro.

    [​IMG]

    [​IMG]

    check http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/nieuws/nieuws.cgi?nieuws_id=1821&LIMIT=0InfoInfo voor meer info.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  19. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me eigenlijk afvraag: wat moet je in godsnaam met zo'n apparaat? DVD's kijken doe je toch lekker thuis vanaf je luie stoel? MP3 kan je veel goedkoper afspelen (jukebox is er al voor rond de 200 euro). Persoonlijk vind ik zo'n apparaat nutteloos en geldverspilling...
     
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    dit is voor mensen die gadget geil zijn, en daar het geld voor over hebben

    die Thomson vind ik er overigens niet mooi uitzien, beetje cassetespeler-look

    enneh wat kost ie en kan die ook opnemen van tv?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004

Deel Deze Pagina