Iets terug zeggen ze dat je dan mp3's en films moet kopen om op je psp te zetten dacht ik. zelf wil ik dat niet doen.
Ik heb gister bij Mediamarkt Groningen een andere gezien, de GMini staat daar nog steeds als 399,- (nog zonder afdingen). Nu heb ik daar ook een Thompson PDP 2860 gezien, met een veel groter scherm. Het enige wat er mee is is dat je geen spelletjes kan spelen, maar dat interesseert me naast de foto-opslag (zit er wel op) persoonlijk niet.
Bij onze Mediamarkt is ie wel 20 euro goedkoper. Alleen kan ik nergens echt reviews vinden. Dus wil ik graag weten of iemand ervaringen heeft met de kwaliteit van dit speeltje.
Thomson brengt de bekroonde LYRA Audio/Video Jukebox PDP 2860 uit op de Nederlandse markt. Deze Audio/Video Jukebox werd tijdens de IFA in Berlijn bestempeld als één van de belangrijkste technische innovaties van 2003.
De PDP 2860 bevat tal van handige mogelijkheden voor het weergeven van video, MP3-muziek en digitale foto's, en heeft daarnaast de eigenschappen van een losse, draagbare harde schijf voor gebruik met de computer. De PDP 2860 heeft een capaciteit van 20 GB, is zeer compact en biedt plaats aan vele uren audio en video. De veelzijdige LYRA Audio/Video Jukebox is compatibel met verschillende audio- en videoformaten, waaronder mpeg4, mpeg1, mp3 en Windows Media Audio en een upgrade naar mp3pro.
check
http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/nieuws/nieuws.cgi?nieuws_id=1821&LIMIT=0InfoInfo voor meer info.
Klik om te vergroten...