1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat je films moet kopen is gelul. Je kan in ieder geval wel divx films downloaden en afspelen op je PSP. Het is wel zo dat je films kan kopen voor de PSP maar dat hoeft niet. natuurlijk hebben ze dat bij Sony wel het liefst maarja.

2. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    je kan bij de psp maar voor 1gb aan data kwijt bij de extra memory stick waar je mpg4 films op kan afspelen.Dat is goed voor 1 film, dat is nou niet bepaald veel.

3. Terryb47

Terryb47 Powered by ATiPod

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk ding hoor die gmini400, maar ik ben zo iemand die niet portable films wil kijken of games wil spelen.

ik heb zelf dan wel een 4G iPod 20gb, ben ik erg blij mee het doet wat het moet doen: mp3's afspelen doet ie als 1 van de besten en daarmee klaar (nee ik hoef geen atrac of ogg vorbis ondersteuning), dat sommige 'nerds' hun hele mailbox daarnaartoe kopieren of zelfs fotos mee willen kijken (op hun photopod) blijf ik me verbazen.. ik ga hier niet de fanboy uithangen en zeggen welke speler beter is, maar blijft feit dat de iPod de best verkopende harddrive mp3 player over de wereld is. Wat niet echt help voor de verkoop in nederland en daarmee mediamarkt: is de veel duurdere prijs hier dan vergeleken met amerika/azie: prijs van een 20gb iPod kost in US $299 = €225 vs prijs hier in nederland €330. 100€ is een hoop verschil voor een mp3speler, tis niet meer een paar tientjes.

Tja dat de 1 de ipod niet mooi vind, ieder z'n eigen smaak, maar dan moeten ze me niet komen vertellen dat die Creatives en Rio spelers er goed/beter uitzien: naar mijn mening maken die de meest lelijke spelers ooit, damn, ik vraag me echt af hoe die designs er doorheen komen.

4. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, wat wil je hiermee zeggen? Dat iedereen een eigen mening heeft? Dat wisten we namelijk al :)

Dit is ook een Gmini thread, waar we lekker lullen over de Gmini. Als ik over mn iPod wil lullen, maak ik daar wel een thread over :)

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    nah, de titel suggesteerd een relatie tussen de ipod en gmini, dus er kan hier over de ipod en gmini gepraat/vergeleken worden. maar aangezien we alleen maar op de gmini aant kwijlen zijn hier, kan de titel beter even aangepast worden.

krijg zelf dit weekend mijn loon binnen, maar ik ben dr nog niet helemaal over uit waar ik hem nu moet kopen...de prijsverschillen zijn niet enorm groot, maar naar alle bedrijven waar ik een mailtje naar toe heb gestuurd, heeft er niet 1 van gereageerd. erg betrouwbaar lijken ze me dus niet :{

6. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0

Bij Mediamarkt Groningen kost ie 379. En de GMini 399 (nu nog).
    Je kan ook van de tv opnemen ja. Maar vind ik persoonlijk een onbelangrijke functie, net als de games eigenlijk, daarom zou ik em niet kopen, gaat mij om de films en om de muziek. Liefst op een scherm zo groot mogelijk. Dus ik test em even bij de mediamarkt als ze daar films op beide mp3 harddisk players hebben staan. Dan check ik de kwaliteit wel.

Zelf vind ik het wel leuk om ook films onderweg te hebben, voor als je bijvoorbeeld lang in een wachtkamer moet zitten (moet ik toevallig donderdag waarschijnlijk, ik wil em dus ook woensdag eigenlijk wel hebben :D) Er zullen waarschijnlijk films opstaan die ik al gezien heb. de nieuwe films kijk ik idd wel op een dvdspeler. Omdat ik dan wel gewoon het beste van een film kan genieten, maar voor onderweg een beetje vermaak ik ook leuk.

Ben trouwens wel weer aan het ijlen. T'ís Zondag he? ;)

Edit:
    Ben nu alvast wat dingetjes aan het verzamelen voor als ik 1 van de 2 eindelijk heb. MAar ik kan niet op de PocketDivXEncoder site komen. Misschien is die down, maar er zijn ook nergens mirrors te vinden. ja een franse site, maar die stuurt me niet door ofzoiets

Weet iemand waar ik em vandaan kan halen? (of beter zelf een mirror maken :D ;))

Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  7. Terryb47

Terryb47 Powered by ATiPod

Leuk Bevonden:
    0
    dat is precies waarom ik heb gepost :+ heb mijn mening gegeven over de iPod ;)

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zit zojuist een beetje over dat ding te lezen, maar ik ben onder de indruk.
    Toch eens naar die prijzen kijken...

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    tussen de €309 (rax.nl) en €399 (MM) DW heeft hem echter voor 350 bij MM, ligt dus aan de vestiging...

pff...khad geplanned hem allang te hebben, maar het mocht niet zo zijn. krijg de komende weken wel een shitload aan geld (lees: €400, is voor mij veel;)). dus hij komt in Januari:)

10. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kom ik net bij de Mediamarkt.

Wil ik even beginnen met afdingen. Zeggen dat ie in Enschede 350 is enzo (weet ook wel dat het een actie was, maar niet verteld).

Sta ik bij zo'n infodeskje, zitten 2 collega's met elkaar e pratn, sociaal als ik ben blijf ik even wachten. Wel laten zien dat ik op ze aan het wachten ben natuurlijk. Zijn ze eindelijk klaar met praten, ongeveer een minuut, denk ik ik kom nu aan de beurt. Gaat die kerel met zijn werk verder, dus ik kijk hem nog heel even aan zeg of ik wat mag vragen. Zegt ie ja. nou ik vertellen over Mediamarkt enschede. Zegt ie ja klopt was een actie, paar week terug, inmiddels ging die verder met zijn computer keek me niet meer aan. Dus ik zo; nou 400 vind ik toch wat te duur terwijl de goedkoopste op internet 305 was. Zegt ie, nou dan bestel jeeemtoch lekker op internet!

Toen benik weg gelopen, heb het neit eens meer geprobeerd. Ik bestel maar bij BOL. Weet ik ternminste zeker dat er niet zo'n loser tegenover me staat die alleen maar op tijd zijn werk af wil hebben. En verder niets an klantvriendelijkheid wil weten.

Duurt alleen nog zo lang

Ben btw wel voor de GMini gegaan, die Thompson is me toch net iets te groot ;)

11. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook via bol.com besteld , ik had hem binnne een paar dagen thuis.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb de threadtitel maar even aangepast, zoals !SIC! voorstelde.

VySio, knap lullig, bij de Mediamarkt in Enschede zijn ze over het algemeen wel klantvriendelijk en hebben ze zelfs verstand van zaken (de jongen die mij de Gmini verkocht heeft iig wel).

Zelfs toen ik voor het eerst langskwam om het ding eens in het echt te zien en vroeg naar de prijs, heeft die verkoper gekeken naar de marge en toen al gezegd dat ie wel iets van de prijs af kon doen. Dat was dus nog voordat er van een actie sprake was.

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    wat een speciale dag vandaag.
    graaf jarig, DW 5900 posts, graaf 2600 posts...(als ik flink spam vandaag 1600 posts:+)

MAAR, heb vandaag al het geld bij elkaar (zucht), tijd om naar de MM te gaan. is die in Eindhoven al klaar? kheb ze vandaag ook al gemaild, dus daar zal ik vandaag of morgen wel antwoord op krijgen. nadat DW me had overgehaald om dat ding te kopen, en mijn ipod weg was...voelde het gewoon als een noodzaak om met dure spullen rond te lopen:p, ook keek ik steeds meer naar andere dingen, ipv de gmini.
    gelukkig heb ik me in kunnnen houden en ben ik nu klaar voor de gmini, zul je zien dat mijn pc vanavond crashed:cool:

dus, over een weekje ofzo kan ik patsen met een gmini, en 100den mooie filmpjes ervan;)

*pfft, wat een onzinverhaal, en deze telt niet eens voor de posts:+

edit: ow? hij telt wel mee? dacht alleen in de xbox fora...mja-> }:]

edit2: mja, bij elke MM zal het wel anders zijn, je meot gewoon geluk hebben met de verkopers. zo ook eens 300€ korting gekregen op een pc...alleen maar omdat we een scherm van
    3000
    gulden kochten O-)

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zeker een mooi hebbeding wat ik wel zie zitten.

Kan nog wel een goede mp3 speler gebruiken en een filmpje(Simpsons _O_) tijdens de treinreis is ook nooit verkeerd.

Maar omdat ik de Gmini het komende halve jaar toch bijna niet gebruiken zal (ivm stage)wacht ik toch liever nog. In mei/juni zal hij wel goedkoper zijn of er is al een opvolger oid

Met begin van het volgende schooljaar moet ik dan toch elke dag naar het Saxion in Enschede en dan komt hij wel goed te pas

edit//idd sinds wanneer tellen hier je posts?

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    al een tijdje hoor
    maar dw, hoe zijn de reacties van andere mensen als je filmpje ofzo zit te kijke?
    ik zou helemaal tierelier worden als mensen over mijn shouder mee gaan zitten te kijke 8)

16. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan je dr een beetje normaal mee over straat :+ En hoe lang doe je nou ongeveer met de batterij?

17. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal ook wel geen recordtijd zijn :)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik hoop toch dat er iets van een oplaadbare accu inzit en geen batterijen

19. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik ;)

20. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Met batterij had ik iets gehoord van:
    Films: 5 uur non stop
    Muziek: 10 uur non stop

Is volgens mij een van de langste batterijduur voor mp3speler met video, de meeste duren 3 uur voor films, en 5 uur voor muziek.

Ik heb em toch via mp3spelers.nl gekocht. Zijn daar veel goede recensie, is incl. verzendskosten 10 euro goedkoper. en het belangrijkste is dat de levering tussen 1 en 3 dagen is (itt Bol, was 5-7 dagen). Van de recensies heb ik ook gehoord dat de meeste hem al de volgende dag binnen hadden, en anders 2 dagen. Ik heb giste riets voor 6en geld over gemaakt, en hoop dat ik em morgenmiddag binnen krijg.

Ik heb alvast heel wat filmpjes gedownload: Southpark Simpsons, wat breakdance filmpjes. en zelf nog wat filmpjes gescreend van de Happy Tree Friends _O_

Deel Deze Pagina