1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Arena quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 28 mrt 2006.

1. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik er van hou om te zijken... kan je dat niet opmaken uit me naam ? :p
    maar ik gaf jokje alleen maar antwoord op zn vraag hoor :p

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze iets online gaan maken moeten ze de Arena pakken. Dat andere mensen kunnen wedden op wedstrijden en natuurlijk dat je tegen iedereen zou kunnen knokken. Dat je zou kunnen instellen of je de materialen van je tegenstander mag hebben of niet. Ik zie t helemaal voor me.

Best wel goed idee vond ikzelf:D!!!

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een difficulty bar FFS. Hou rekening met mensen die er nog een beetje uitdaging willen in houden.

4. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ach als je Grand Champion bent mag je al de wapens van je tegenstander pakken :cool:

5. b.mo

b.mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel bter, toffe dingen heeft die gast.

6. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    en maar 1x per week spelen:'-(

7. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu tegen 3 tegenstanders tegelijk (zijn gevangenen) maar ik wordt volledig tot MOES geslagen. ik kan t maar niet winnen!!! Wordt er knettergek van!!!!!! hoe moet ik deze 3 gevangenen verslaan!!! (ik ben nu dus gladiator, 3 arena achievementes)

HELP

Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  8. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    èn hoe kun je het level van de arena gevechten omlaag zetten dan? Ik zal wel heel dom zijn nu maar boeiend. Als iemand me dat kan vertellen zou dat fijn zijn!

9. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    welke wapens gebruike je? het is slim om meschien een FLARE spreuk te leren, of een WEAK FIREBALL, als je geld hebt kan je meschien ook een staff kopen... hiermee raak je ze 1 keer, en daarna sla je ze in 1 mep neer, met een redelijk zwaard natuurlijk

edit:

[start] [game settings (OID)] en dan de diffeculty naar beneden...

10. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zwaard Akaviri Katana kracht 9.
    Waar kan ik zo'n spreuk kopen dan (damn je kunt wel merken dat dit mn eerste rpg is:p)

maargoed, kan ik ook als ik nu dus als gladiator een gevacht aanga de moeilijkheidsgraad naar beneden zetten??

11. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    je kan niet direct de moeilijkheid naar beneden zetten, maar wel voor het hele spel, ik raad je wel aan om het later terug te zetten, anders is het zeer makkelijk om verder te komen...

de akavari is wel goed genoeg ja... spells kan je krijg bij de mages guild huizen... daar is altijd een trainer.. in de imperial city is ook een winkel waar ze staffs verkopen, maar goede zijn meestel wel 2000 + gold

ook moet je natuurlijk een goed schild hebben, en harnas, maar het is belangrijk dat wanneer je niet kan aanvallen, en je wordt constant zelf aangevallen, dat je blocked, dit scheelt zeer veel healt

12. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb wel gezien waar ik de starlight kan kopen (is dat iets of is die niks?) nu maar ik zal eens bij een mages guild langsgaan. zijn dara de spreuken gratis of moet je dara ook quests voor doen

Ik blokte ook wel maar ze beginnen met drie tegelijk vol te hakken en slaan...

13. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Star light is handig als het donker is want dat zorgt ervoor dat je licht hebt volges mij, dus geen aanval, en de spreuken moet je kopen bij de mages guild

14. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die weak fireball kreeg ik gratis bij een mages quest voor een recommendation net..

Heb inmiddels ook een fire spreuk gekocht die 20 damage doet on target

maargoed, nu eerst maar ff mages guild dingen doen en level uppen (nu level net naar level 7 gegaan)

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  16. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik gebruik geen magie heb nogsteeds die skraale heal geval van het begin.
    en ik gebruik weleens eye of fair en eye of the night(khaijt).

Ik ben nu champion in de arena:D

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net een Elf tweeling verslagen. Straks maar even verder knokken, wil ok Champion worden =P

18. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Net de Arena uitgespeeld, alleen een vraagje over de "eindbaas":
    Ik had vantevoren een quest voor de ork gedaan, waarna hij levensmoe was geworden. Nu wilde ik tegen hem vechten, maar hij vocht niet terug. Is dit een bug, want dit was heel triest:'-( , om zo van de grand champion te winnen...

Het heeft mij ongeveer een uurtje gekost, maar dat was omdat ik misschien een iets te overpowerde manier gebruikte. Ik ben zelf level 10, en mijn major skills zitten bijna allemaal in magik. Ik heb conjuration 76. Dus ik summonde gewoon de hele tijd een Dremona, en die had de tegenstander in 3-4 klappen dood. Ik hoefde alleen maar te kijken:p . Alleen bij multiple enemies had ik het wel eens lastig.

Nu ff een plek zoeken waar ik die fan van een rots kan gooien8)

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat is geen bug dat had ik ook :)
    maar als je egt tegen hem wil vegten ga dan met een ander gastje (maak ff een nieuwe of ga met 1tje die nog niet tegen hem heeft gevochten)
    en doe die quest gewoon niet
    maar ik waarschuw je : hij is behoorlijk sterk

20. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat als je de gray prince verslaat, hij gewoon dood is?
    betekent dit ook dat je die quest van hem dan ook niet meer kunt doen, of hoe zit dat?

Deel Deze Pagina