Ja, hij is dan dood en kan je die quest uiteraard niet meer doen. Je moet of de quest doen en hem levensmoe laten worden. Of de quest niet doen.
Spoiler Ik vind die Arena shit geweldig, heb zojuist m'n eerste gevecht gehad tegen beesten. Ik heb gelijk voor 1 beer en 2 minotaurs gekozen. Moeilijk, maar echt zwaar vet. Ben benieuwd wat er nog meer op je af geslingerd wordt namate je verder komt. P.S - Gray Prince was een makkie zonder dat ik die quest gedaan had. M'n Warblade maakt overal korte metten mee
maar als je die quest doet en hij levensmoe is dan kan je ook gelijk in db komen want dan staat er in de linkerboven hoek : youre kill is seen by unknown forces ofso is wel handig
28 (Two-Handed), plus die uber enchantments wat erop zitten. Ding is te koop bij The Three Brothers Trade Goods in Imperial City Market District. Heb met dit zwaard ook die Umbra op lvl13 naar de tering geslagen
maar hoe kom ik dan in de arena ik ben naar die gast geweest en zeg dat ik ready ben voor het gevecht en naar boven moet gaan maar daar staat alleen die smurf waar je kunt bieden op iemand en die zegt tegen mij dat ik moet vechten maar weet echt niet waar ik naar binnen moet
Kijk nog eens rond in de bloodworks...daar is bij die kooi van Porkchop (naam van hun everzwijn) een gate open gegaan die naar de Red Room leidt.
jij gaat dus gewoon weer naar buiten? dat is ook niet de bedoeling. je moet voorbij die orc die daar staat te slaan [agronak gro-malog heet 'ie, dacht ik], en daar naar links. daar staat een soort bad. daar loop je voorbij, en je zit in de arena. niks moeilijks aan, lijkt mij.
Hij vraagt hoeveel MIJN warblade doet, dus dit is een vrij nutteloze opmerking. Zeker als het al 40 keer in andere threads genoemd is
ik zat op lvl 1 toen ik begon. kwam heel snel op lvl 2 en zit nu op lvl 3 maar, hoe moet je eigenlijk trainen? ik zit nu ook in de arena maar versla al die mensen egt spr snel, 2 slagen met mijn silver longsword en ze liggen.
In het options menu kan je de difficulty verhogen. Trainen doe je het best door je expliciet op je 7 major skills te focusen. Kijk eens in het 'level' thread voor wat tips.
Ik vond de arena eigenlijk te makkelijk, ik ben niet 1X doodgegaan! Maarja, geld wil ik wel en skills ook, dus zo erg was het nou ook weer niet
Op level 15 binnen 45 minuten de hele arena uitgeroeid, het heen en weer lopen kostte nog meer tijd. Paar slopende spells, umbra en een storm atronach is genoeg om binnen 10 seconden meestal weer de gang terug in te lopen. Snel wat septims verdiend, maar voor de uitdaging hoef je het niet te doen als je een hoge destruction en conjuration skill nodig hebt.