dit las ik op een andere forum, Trouwens vraagje. Kliep net ergens door de wildernis kom ik een kistje tegen. Ergens in de buurd van cheydinhal ofz. In dat kistje kwam ik een daedra helmet tegen. Die helm die je soms ziet tussendoor met al die spikes ofz. Hebben nog meerdere mensen deze helm en of rest van die armor. Kzou nu graag de rest van die armor verzamelen. Als iemand weet hoe ik deze makkelijk kan vinden zou ik graag weten waar ongeveer.
Gewoon trainen tot lvl 18-20 ofzo en dan lopen de zwakste bandits rond in Deadric/Glass/Mithril armor.
vraagje: ik vind die robe kleding wel stoer . en meteen op het begin in de sewers hebben al die assasin's van de rooie rokken met kappen aan. Nu heb ik inmiddels de grijze en de zwarte robe ook maar nu wil eigenlijk die kappen nog maar die hebben die vampiers die ik ervoor vermoord nooit aan. Zijn er nog meer van die kleding winkels waar ze dat soort kleding verkopen behalve in de imperial city ?? of waar kan ik ze anders nog vinden?
bij dark brotherhood krijg je een black hood, bij mage guild krijg je een hood, veel necromincers hebben een hood
Lol! Dat van die level scaling is wel erg raar. Ik had speciaal een deadra kerel op een plek neergelegd waar ik altijd nog kan komen als ik level 20 werd. (ben nu 17)
psies dat hoor ik nog eens graag . En je word minder efficient in magie als je armor draagt (als je er in getraint bent miscchien niet, maar dat ben ik niet ) Marjah als echte mage moet je natuurlijk wel armor's verzamele ... mage's hore alles wat enigsins waarde en/of aanzien geeft te verzamele maar begint nu wel heel loze post te worde
en het dan weer verkopen die troep, nadeel is dat mijn character een mage marksman is, en niet zoveel kan dragen loop wel 4 keer op en neer wil ik een kerker leegroven
Ease burden: feather 50pts - 4 minuten (apprentice) Lighten load: feather 75pts - 5 minuten (yourneyman) Pack mule: feather 150pts - 5 minuten (expert) Lighten load: feather 250pts - 6 minuten (master)
Als mage zijnde vind ik het alleen jammer dat de hotkeys niet zo lekker snel werken, na het selecteren van de spreuk moet je ook nog vuren, inplaats van dat dat in 1 keer gebeurt. Maarja dat went wel .
Dat heeft met je strength te maken. En eventuele bonussen. Als je mage bent en je traint ook op een of andere rare manier je strength dan kan je net zo sterk worden als ieder ander ras..
Wat je mee kan nemen ligt dus aan je strength zoals de andere zeggen. Je totale "draagkracht" is 5x je strenght. Je kan dus max 495 dragen zonder dat je bv feather gebruikt. Ik heb 99 strenght als mage en zit wel heel erg vaak nog boven de 495