1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Armored Core 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 29 sep 2005.

1. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Armored Core 4 meer op de Xbox 360.

Bron

2. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das dan jammer...

3. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    leuke game denk ik :)

4. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze word echt vet!!denk ik hopelijk wel beter dan crome hounds maarja waarneer komt die nou uit?

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ach ja wat kan mij het verotten, ik ben m'n threat kwijt, wat heeft het leven nog voor nut. Ik zie jullie allemaal wel weer in het hiernamaals, en doe even de groeten aan m'n kat he, die zou het niet kunnen verwerken. Doeii.:9 :b:

6. Last-Warrior

Leuk Bevonden:
    1
    Haha ze hadden beter deze weg kunnen doen Head Ninja, hier is al sinds 11 augustus niet meer over armored core 4 gepraat:confused: ( ja wij nu dan maarja ) Ik had liever jouw tread:thumbs:

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Eindelijk iemand die het met me eens is. Ik had meer screensshots en een verhaal erbij, maar nee hoor zo'n mod moest hem zonder ff te hebben bekeken weer weghalen, soms moeten ze even verder kijken dan hun neus lang is. Verdorie, ik had er nog wel zo m'n best op gedaan, en het was nog wel een best snel in elkaar gezet ding, als ik er wat tijd in stak, nou dan had ik er een vette van kunnen maken, ach ja m'n kat heeft me toch nodig, dus mischien overweeg ik wel niet dat enkeltje naar daarboven aan te nemen, live is al too short dus.:): :b:

Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  8. Last-Warrior

Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs: HahaHa :9 Maarja Sterkte met je kat maarja ik ga maar weer is verder _0/

Deel Deze Pagina