1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Armored Core V

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 28 mrt 2012.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hi guys!

    Vroeg mij af of hier Armored Core 5 spelers zijn? Het lijkt mij *misschien* leuk om deze game te kopen, maar alleen als er voldoende interesse online is. Ik begrijp dat je ook een eigen clan van maximaal 20 mensen kunt maken, dus dat wordt de "Xboxworld Vipers" ofzo. :p

    Anyway, zijn er gegadigden? Ik speel dit het liefst op de PS3 omdat er geen online kosten zijn. Het spel heeft ook geen online pass nodig btw. Game ziet er verder strak uit (lekker uitgebreid ook qua stats). Offline campaign is saai heb ik gehoord, maar ook hier is het spel te spelen met maximaal twee buddies.

    Check it out and let me know!


     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415



    Ziet er toch wel tof uit. Maak mij alleen zorgen over de framerate issues bij de de PS3 versie. Ik begrijp dat het erger is dan op de 360. Hoe kan dat nou voor dit type game en werd de PS3 ook nog als lead platform gebruikt. :mad:
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    framerate schijnt op de ps3 niet een beetje slecht maar echt ontzettend slecht te zijn. Zonde want dit is typisch een spel wat ik voor de ps3 zou halen. Verder heb ik best interesse in dit spel, maar goed dat heb ik wel vaker ;)

    For Answer schijnt trouwens ook erg goed te zijn

    ga je de OP nog een beetje opleuken?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik ga hem voor de 360 halen :)
     
  5. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer komt hij ongeveer uit? Of is dat niet bekend
    Laat maar... ben er al achter :p
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Hmmm, dan lijkt de 360 versie een betere keuze. Gek eigenlijk dat over het performance verschil praktisch niets in de reviews te lezen is. Ik heb behoorlijk diep moeten graven op diverse fora. Sowieso is op de 360 de voicechat ook meer ingeburgerd en omdat er meer users op de 360 board kijken krijgt het spel daar waarschijnlijk ook meer aandacht. Daarom ga ik hier de OP ook niet verder opleuken; deze thread zal snel in de vergetelheid raken. Ik zal eens nadenken over de 360 versie. Dan moet ik namelijk wel weer een online abo aanvragen. :+

    Maarre, XBW Vipers... wat vinden jullie van die clanname? *)
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat is ook mijn probleem. Ik weet niet of ik wel weer Xboxlive ga aanvragen. Game echt zelden online en de ps3 is tenminste gratis qua online gamen
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vergelijkingsvid

    [gt]17890[/gt]
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat is een vergelijkingsvid van deel 4, Kevf.

    Gold hoeft op zich niet zo duur te zijn, voor 19 euries heb je al een abo voor drie maanden.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel lijkt me erg leuk. Mechs vind ik persoonlijk geweldig. Alleen vereist het bij dit spel een actieve online community en/of vaste teammates. Solo lijkt het spel me veel minder. Helaas ken ik niet op XBL die hier geïnteresseerd in is.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik zal het overwegen PowerLines. Ik ben namelijk ook niet overtuigd van het SP component, dus als ik AC5 ga halen is het vooral voor het co-op en clan gebeuren. Met name online dus PVE en PVP. Zelf ben ik ook stiekum erg geinteresseerd in de operator modus. Als er genoeg gegadigden zijn om samen een clan te starten (is ook gewoon co-op samen spelen, maar PVP matches zijn al vanaf vijf (vier?) clanmembers te doen). Er is echter nog een ander probleem waarom ik twijfel: tijdgebrek. In april heb ik nog veel tijd, maar in mei ga ik weer als consultant aan de slag en verwacht weinig tot geen tijd meer te hebben doordeweeks met al het gereis. Hoeveel tijd ik nog zal hebben voor gaming in het weekend kan ik nog niet inschatten.

    Als het spel echter zo slecht op de PS3 draait kies ik denk ik wel voor de 360 versie. Ik heb een hekel aan een slechte framerate, vooral bij games waar realtime actie in plaatsvindt.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag net een filmpje uit het oogpunt van de operator, maar het viel me op dat iemand die dood ging niet respawnde. Heb je maar een level per match?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Kun je dat filmpje hier plakken? :)

    Je hebt inderdaad maar 1 leven per match. Dat is misschien irritant, maar het maakt de matches ook super spannend. Het is alles of niks en de dood van een squadmate heeft meteen invloed op het succes van het team.
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    There ya go:

    [yt]pYvNxZ5e6lQ[/yt]

    Ik vind dat van het respawnen wel wat minder. Vooral als je niet goed bent, word je hard afgestraft. Al moet ik wel toegeven dat het iets speciaals toevoegd aan de MP. Heb je als AC health regen of iig een grote health pool dat je niet zo snel dood gaat, als bijvoorbeeld CoD of BF3?
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Heh, zeer nice al klonken die stemmen ongeloofelijk nep. Goede showcase though. Je zou altijd eerst ervaring op kunnen doen tijdens co-op SP missies voordat je de PVP combat induikt.

    Ik heb overigens zelf erg weinig met Mech combat games, vond het vroeger altijd saai, maar ik weet nog goed dat ik de methodische combat bij sommige andere "actiegerichte simulaties" (zoals Comanche: Maximum Overkill) erg kon waarderen. Heb je de game al gekocht PowerLines?
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar ik twijfel heel erg of ik het vandaag ga bestellen. Het ziet er zo geweldig uit. En jij?
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    360 Versie dan? Die draait tenminste vlot. Wil het wel een kans geven, maar ik ben wel een enorme mech noob. Hoe lang ik het vol hou durf ik dus niet te zeggen. ;) Op z'n minst kunnen we co-op door de ietswat saaie SP content jassen (interessant voor de rewards begreep ik) en wie weet joinen er meer mech gamers zodat zodat we een clan PVP gevechten kunnen proberen.

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/armored core 5_Xbox360.html
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    voor 35 euro een jaar ;)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ow dan. ;)

    Maarre, wat denken jullie ervan? AC5 op de 360? In mijn eentje ga ik het niet doen, daarvoor is de content te bland. Hoe meer geinteresseerden hoe meer vreugde. Ik heb jaren geleden op de PC ook heel lang Kohan in een clan gespeeld en dat was een erg toffe ervaring.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik haal het, als ik het spel haal, sowieso voor de X360. Alleen lees ik best veel slecht nieuws over de servers en online play.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2012

Deel Deze Pagina