1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Armored Core V

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 28 mrt 2012.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ungh, heb hem net besteld voor de 360, vertel je dit weer. :+

Nu is er geen weg terug meer PowerLines. We're in this together... en anders is het ook niet erg. Bevalt het niet gaat (o.a. door crappy MP), dan gaat ie bij mij linea recta weer in de verkoop. Er zijn altijd anderen die geinteresseerd zijn.

Zal dit weekend nog een nieuwe en mooie OP maken op het 360 board and then it's officially a GO! :thumbs:

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt toch wel een beetje ingelezen op verschillende fora :p? Zo zijn er:

- Weinig spelers voor conquest
    - Gaat het connecten moeizaam
    - Patches gaat sloom
    - In het algemeen weinig spelers en al helemaal met de server split. Velen verkopen het spel ook.
    - Blijkbaar wordt er vooral 1 soort mech gebruikt, omdat deze beter blijkt te zijn dan de rest.

Voor sommige duurt het erg lang met connecten. Ik vind dit wel erg jammer. Liever koop ik geen game die nu al dood bloed na zijn eerste maand. Het is ook treurig dat de conquest mode, iets wat mij heel interessant lijkt, nu al met moeite loopt.

3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik wist inderdaad niet dat het zo erg was. Ga het toch proberen. Op z'n ergst verlies ik alleen wat tijd en ben ik wat irritatie rijker. Dat laat ik niet te lang doormodderen; als het niet bevalt weet ik wanneer ik afscheid moet nemen en omdat ik al mijn spellen verkoop zal de investering wel meevallen. Op z'n positiefst ben ik *wel* een prettige ervaring rijker. Only time will tell, maar soms moet je een gokje wagen. Zolang de online verbinding het goed houdt zie ik nog steeds veel fun in deze titel.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    True. Echter, zo een groot budget heb ik momenteel niet. Dus ik wil niet zoveel risico's lopen qua kopen van spellen.

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dus je koopt hem niet? Dit is belangrijk PowerLines. Als jij als enige geinteresseerd (in ieder geval vocaal geinteresseerde) ook afhaakt heeft dit voor mij ook weinig zin. Laat me even nog snel wat weten, dan houd ik die bestelling tegen.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan beter afhaken dan. Ik twijfel nog te erg om een aankoop te doen.

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    No problem. Had al zo'n gevoel dat je dat ging zeggen, dus was al bezig met een berichtje te schrijven naar Yourgamingzone. :)

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, we kunnen altijd Dark Souls samen spelen of misschien Naruto UNSG. Hopelijk krijgt Armored Core op magische wijze toch een goede community base. Jammer dat het niet bijvoorbeeld meer marketing heeft gehad.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmm ik kom hier net om te kijken of de ps3 versie nog steeds zo populair is :)

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Heb jij AC5 wel gekocht, Kevf?

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope, om 1 of andere reden wilde ik net gaan uitzoeken hoe het zit met framerateproblemen op de ps3 :)

Deel Deze Pagina