1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two: The 40th Day

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Demo van Army of TWO™: The 40th Day
    Bestandsgrootte: 2 GB

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm ik vond de demo erg houterig spelen eigenlijk en om eerlijk te zijn valt de gameplay me vies tegen, iets te donker en on-overzichtelijk in de meeste gevallen :mad: Vanavond wel ff in Split Screen proberen misschien dat dat beter is ivm lag oid.

De gun aanpassingen zijn ook wel geinig maar (totzover) niet heel veel beter als deeltje één.

Toch haal ik hem niet van de pre-order :+

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zag laatst ook een aantal gameplay videos op GT, en het zag er erg matig uit vond ik ook. Schieten zag er niet uit, graphics niet echt speciaal, kweenie.
    Viel mij erg tegen. Straks maar even demo downen.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zei iedereen ook van de eerste, en daar heb ik ook heel veel plezier mee gehad. :D Ik maak me dus nog geen zorgen.

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat had ik dus ook maar bij deeltje 1 werkte de besturing veel soepeler. Mja we zien wel als ie op de mat ploft de 15e :b:!

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hopelijk is dat dan een van die demo's die eigenlijk niet representatief is voor de full game. Van een oudere build ofzo. :9

De previews die ik heb gelezen noemden dacht ik niet echt de minpunten die ik hier nu zie.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies vandaag mijn Gold account verlopen.
    Kan je de demo wel downloaden met een 48 uur Gold kaartje?

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop ook dat hij van een oudere build is, want ik vind het allemaal maar wat stroef werken. Graphics zijn ook niet echt super. (niet dat die zó veel boeien).
    Ja. ;)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In die preview van IGN die ik gisteren had gepost vind ik de graphics er gewoon goed uitzien.
    Laten we er dus vanuit gaan dat de demo een oudere build is. :+

*positief denken*

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is die demo buggy als de tering of wat? Net een stuk dat je twee deuren in kan, maar als ik naar die deur ga gebeurd er gewoon niks. Dus ik doe 'restart checkpoint' en hij blijft maar laden en laden...3 minuten later nog aan het laden. Dus toen maar terug naar dashboard gegaan. Sorry hoor...wtf ?

En hoe irritant is het als je geen intro's kan skippen.

Maar gewoon echt niet geweldig, het co-op idee is cool. Maar het schieten is dus zoals ik al dacht niks aan, de geluiden van de guns klinken nergens naar. Het is allemaal maar matig vind ik.

Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is best buggy. Ik deed met een vriend co-op. Krijgen we opeens op beide scherm de message dat de andere is gequit. Net dat we zover waren in het spel :mad:.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies en op een gegeven moment waren we redelijk op weg, één iemand moest over een hek klimmen, en dan word er een soort rocket op je afgeschoten ofzo. Je ligt daar dood te gaan en je andere teamlid kan niks beginnen. 2x geprobeerd, toen maar gestopt. Hele stuk moesten we steeds weer opnieuw doen en tja...de motivatie daarvoor was er gewoon niet.
    Totaal niet onder de indruk van de demo nee.

13. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 twee keer doorgespeeld met een kameraad van mij. Gisteren hebben we meteen deze demo gedownload want het is een spel waar we echt op zitten te wachten. We liepen wel tegen een paar irritante bugs aan maar verder was het weer erg leuk. We gaan het ook zeker kopen.

Veel van de nieuwe features lijken het spel wat meer diepgang te geven dan deel 1. Je hebt meer vrijheid met hoe je dingen aanpakt, bijvoorbeeld door de mogelijkheid om vijanden te gijzelen en doen alsof je je overgeeft. Ik ben ook benieuwd of het moraal systeem in het spel nog gevolgen heeft voor bijvoorbeeld het einde van het spel.

Ik kan me voorstellen dat als je het eerste deel niet hebt gespeeld dat je niet meteen enthousiast wordt van de demo. Je begint ook met hele zwakke wapens en het is niet veel meer dan een tutorial. Datzelfde probleem had de demo van het eerste spel ook en ik had het daardoor bijna niet gekocht.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is juist iets dat je forceert om verder te kijken dan je neus lang is.
    ik begreep dat er een kereltje met een bazooka staat, op 1 van de gebouwen.
    Opzoeken en neerschieten, tadaa.

15. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vond ik het wel leuk om die maat van mij te irriteren door "B" te spammen als je naast hem staat/loopt/rent gebeurt altijd wel wat grappigs.

16. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon ff rennen naar de knop die de deur open doet voor je maat. Dat is namelijk meteen een checkpoint.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee helemaal niet, niks forceert mij als ik me al flink ergerde aan de game. Zowel mijn broer als ik gingen hier dood, je klimt over dat hek en voordat je het weet ben je dood. Kom nou, wij krijgen dus niet eens de kans om hem op te zoeken en neer te schieten.Ik sprong meteen achter cover en toch werd ik geraakt.

En zoals ik zei..wij vonden de game absoluut niet fun genoeg om nog een keer dat stuk overnieuw te doen. Heeft niks te maken met verder kijken dan je neus lang is. Want ik hou echt wel van een uitdaging en bij een echt toffe game was ik meerdere keren overnieuw gegaan, geen probleem. Maar ik vond de demo simpelweg niet goed genoeg ervoor.

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is jullie mening van die demo?

Grafisch vindt ik het in ieder geval niet veel verbetert ten opzichte van het eerste deel.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er staan al een paar meningen bovenaan en ik geloof ook op de vorige pagina.
    De co-op idééen zijn opzich heel cool en dat werkt wel, maar de rest vind ik gewoon heel erg matig eigenlijk. Het schieten bijvoorbeeld, dat vond ik in deel 1 al echt niet cool en hier nog steeds niet. Bij een game als Vegas kreeg ik gewoon een soort kick als ik met die guns ging knallen...het schieten moet fijn aanvoelen. In deze demo doe ik dat gewoon omdat het moet, niet omdat het fun is om ze af te knallen.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548

Demo niet gespeeld, ik zeg gewoon wat ik in de review van GoT las.
    Die hadden precies hetzelfde probleem.

http://tweakers.net/reviews/1485/army-of-two-the-40th-day.html

Deel Deze Pagina