Ligt eraan welke Mediamarkt. In Maastricht vind je ze iig nooit voor die prijs. Misschien €54.99, maar lager niet. Tja.. Nogal verwarrend die releasedate. Op de meeste sites van winkels lees ik 6/7 maart. Op http://www.ea.com/armyoftwo/ staat ook 6 maart. Ook op www.tothegame.com staat 6 maart. Maaar op http://www.electronicarts.nl/games/8625/ staat weer 10 maart. 7 maart zou het meest logisch zijn aangezien games in NL altijd op een vrijdag uitkomen.
Arghh ik word gek. AC nog 2 kills, dat lukt deze week wel, maar heb Mass Effect en final fantasy 12 hier nog liggen waar ik allebei net aan begonnen ben, heb RB6 vegas 2 al gepre-ordered en dan kom ik dit tegen. Co-op madness! Dit ziet er echt tof uit. Lijkt me een soort idee van GOW co-op maar dan met meer moves om als team te doen en meer flanking mogelijkheden. Ik twijfel echt of ik ook dit spel ga halen. Zoveel games en zo weinig tijd! En Dulle sinds wanneer komen games altijd uit op een vrijdag? Kan genoeg games herinneren die op donerdag of woensdag uitkwamen. Vaker op donderdag dan vrijdag zelfs.
Tja.. Ik kan het natuurlijk mis hebben. Maar iedere game die ik deze generatie gelijk de eerste dag heb gekocht had een releasedate wat op een vrijdag viel. Behalve AC dan, die kwam op een donderdag.
Teveel games en te weinig tijd. Dit lijkt me wel heel erg vermakelijk. Ik ben er ook nog niet uit. Het is natuurlijk wel tof als je iemand in je friendslist hebt waar je echt de hele game mee doorwerkt. Hmm.... moeilijk moeilijk.
Ja, als je geen mensen in je friendslist hebt kun je altijd mensen toevoegen van deze topic die het spel ook kopen.
Ik ben ook bijna over de streep getrokken. Maar zwakke geest als ik heb: ik heb nu net Frontlines gekocht . Eerst maar even sparen weer.
Kan persoonlijk niet wachten. Spel ziet er echt geniaal uit en dit is echt cool om met vrienden te spelen die ook goed zijn. Lekker online en offline. Heerlijk Online co-op is het beste wat er maar kan zijn!
Ah nog een weekje en dan stroomt het geld hier binnen. Deze gaat er ongetwijfeld komen. Als ik tijd heb pik ik m op de release op.
Nog maar wat filmpjes om ons tot de release zoet te houden: [gt]31290[/gt] [gt]31199[/gt] [gt]31305[/gt] 3 verschillende filmpjes, 3 verschillende releasedates.