Inderdaad! Gaaf dat je echt alles kan aanpassen aan je wapen en outfit. Daar hou ik wel van. Ik zet de release maar op 7 maart.
Ik bedoelde online co-op. Offline co-op heb ik een hekel aan ivm splittscreen. Online met meerdere het single player verhaal uitvechten is top! Het wapens aanpassen lijkt me ook vet. zeker omdat je ongeveer alles kan veranderen. Ik zal er geen diamanten enz op zetten maar een silencer, een scoop en een granaat tube allemaal erop is cool!. Vind ik jammer bij Call of duty dat je maar uit een kan kiezen!
In de single player kun je wapens kopen en aanpassen. In de multiplayer kun je alleen nieuwe wapens kopen, dus niet aanpassen.
Prima denk dat ik in het begin toch alleen maar coop ga doe. Vond Splinter Cell al geweldig om je partner naar beneden te laten glijden aan een rope en hier lijkt het me nog cooler Weet iemand trouwens hoe veel je kan aanpassen aan je armor? WAnt in sommige video's heeft Salem (vuur mask) handschoenen en in sommige niet. Rios heeft ze nooit maar ik vind Salem met handschoenen er echt cooller uitzien
Ik kijk al een hele tijd uit naar Army of Two, als je het mij vraagt wordt die een topgame. Het is bijna zover, dan kunnen we zien of het daadwerkelijk zo'n goede game is.
Damn, ik kan echt niet meer wachten nu, Heerlijk die verschillende wapens. En die masks.... ik ga heel gelukkig worden met deze game! Klopt het nou dat de p90 er ook inzit? Ik en een volledig upgradebare p90...... Iemand zin om online te gaan
Alleen denk ik dat op gegeven moment het co-op wat gaat vervelen. Ik ben ook heel benieuwd hoe die versus mode gaat uitpakken. Het filmpje was ik niet kapot van. Maar voor de rest....
Versus lijkt me juist heel tof ookl. Normaal is het zo druk en onpersoonlijk. Nu kun je eens in een shooter als speler echt een verschil maken en met zijn 2en lekker tegen andere duo's.
True, het heeft wel z'n charme. Ik koop m en dan zien we het wel. Van wat ik gezien heb lijkt me dit echt een toppertje.
Ik zeg eerlijk het lijkt me geen topper. Ik denk dat het schieten zelf en het verhaal etc goed is maar niet zo goed als een GOW of COD4. Maar juist die co-op optie maakt het zo leuk.
Hoop echt op een demo deze week. Alles ziet er goed uit, maar ben bang dat EA het eindproduct wel verneukt heeft.
denk echt dat het gemiddeld 7 gaat scoren en dattie echt veels te snel is uitgespeelt net als kane and lynch ik wacht echt af kan ook rbs:v2 halen daar is de co-op ook goed
Ik gok toch op een 8.5 hoor! Singleplayer misschien wel snel uitgespeeld, maar vervolgens is er toch nog een zeer aantrekkelijke multiplayer!