Nope, waarschijnlijk woensdag zei die knul aan de telefoon. Teminste, in Heerlen EDIT: Vriend van me werkt bij Van Leest en kan um met 20% korting krijgen, dus 52 euries
maat van mij had m ook en hij had moeten lachen omdat 1 van die 2 gastjes waarmee je speel gitaar ging spelen met zn geweer haha humor
damn ik wil deze maand army of two.. condemned 2.. rb6 vegas 2 halen en moet ook nog dmc 4 & lost odessey uitspelen GEKTEEEEE!! hoe is army of two het spel eigenlijk? is het meer een metal gear solid shooter? of meer iets als GRAW? of iets als RB6??
Volgens Gamehubs. is Army of Two voor de Xbox 360 region locked. Waarschijnlijk gaat dit ook gebeuren voor GTA IV. Het gaat zo niet de goede kant op. Wel erg jammer. Ik wil ze beiden graag hebben. Ik overweeg nu om de PS3 versies te halen.
Is niks over bekend. \o/: Zuiderpark Games ------------------------------------------------------ Ordernummer: XXX Gedetailleerde Factuur: Link Orderdatum: Wednesday 17 October, 2007 Het commentaar voor uw order is Beste klant, Het doet ons genoegen om u te kunnen melden dat uw bestelling vandaag verzonden is. We wensen u heel veel plezier met de door u bestelde producten en hopen u graag terug te zien voor een nieuwe bestelling. Heeft u vragen over de verzending dan kunt u contact met ons opnemen: info@zuiderpark-games.nl Met vriendelijke groet, Hans de Jonge Zuiderpark Games Uw order is aangepast naar de volgende status. Nieuwe status: Verzonden Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.
Ik dus ! Heb em tot nu toe uitgespeeld tot mission 6. 6 Missie's in totaal. Multyplayer is oke,niks lag,Gameplay is top Alles kan in co op.
ik vind hem wel stoer maar sommige punten kunne beter natuurlijk schieten is niet helemaal uitgewerkt.
Ik ben niet erg onder de indruk van AO2. De levels zijn 100% lineair, saai een eentonig. Het verhaal is ook niet heel interessant. Uiteindelijk komt het er op neer dat je een Irakees om moet leggen of raketten op moet blazen. Alle encounters komen op hetzelfde neer. Je ziet aan de obstakels al zien dat er een firefight aan zit te komen. Elke keer is het de bedoeling om je partner aggro te laten krijgen en dan zelf te flanken. De overige Coop elementen zijn wel aardig, zoals Back-to-Back. Rug tegen rug staanterwijl van alle kanten de Irakezen aan komen rennen. Ook het Coop-klimwerk is leuk gedaan. De levels en omgevingen zijn nogal dom, typische stereo-type Irakezen met bomgordels die constant "Jalla Jalla" roepen. Af en toe rennen ze in Kamikaze-style op je af om zichzelf op te blazen. Ik moest hier nogal om lachen. De humor is best te pruimen, vooral tussen de twee personages waarmee je speelt. Ik heb gisteren de eerste 3 levels gespeeld in m'n eentje. Dit spel is vast veel leuker als je met z'n tweeën bent. Elkaar coveren met auto-deuren en de ander al schietend wegdragen omdat hij gewond op de grond ligt, heel vet als je dit met iemand anders doet. Zoals gezegd ben ik pas in de derde missie. Ik hoop dat er nog wat afwisseling komt in de omgevingen en de vijanden, want de hele tijd Iraqies afknallen wordt op een gegeven moment eentonig.