Echt een zeer toffe game! Ziet er goed uit, speelt lekker en originele gameplay. Online nog niet gedaan, maar dat komt morgen wel.
Ontzettend vette game zeg. De animaties van de vijanden als je ze neerschiet, het samen overhoop knallen van vijanden met je zwaar geupgrade wapens, samen parachutespringen, je partner in veiligheid slepen, de graphics, de sfeer in de game, echt heel vet. De zee in dat level op het vliegdekschip is grafisch overigens het mooiste wat ik ooit heb gezien in een game, fotorealistisch is in dit geval eindelijk een keer echt waar, het is echt fotorealistisch. Zonder twijfel de vetste game na Gears op de 360. Overigens vind ik het lucht/wapen gitaarspelen van Salem en Rias bijzonder gay, laat ze dan gewoon high fiven, ziet er een stuk cooler uit
@ rumast: coole account pic ! Aan de rest. Ik zoek eigenlijk nog nederlanders om me te spelen. Heb net nieuwe account en wil wel co-op gaan om de game uit te spelen want met fransen heb ik daar geen zin in. Dus intresse add me even Super Saiyan NL Daarnaast houd je de wapens/mask die je in single player verdient ook in co-op campaign? En ook als je new campaign doet?
Voor de mensen die em al hebben: Kun je 2 saves tegelijk hebben? Eentje voor de co-op campaign, en een voor de SP campaign.
Dat denk ik niet , heb em juist uitgespeeld op co op. Je kan wel de missies kiezen vanuit het menu diegene je al hebt uitgespeeld Op het einde krijg je ook alle wapens,
Ik voeg je even toe, als 't oke is. Ik heb m net gekocht dus ik probeer m vanavond of eind van de middag even uit! Dus als je zin heb, en tijd natuurlijk!
Dulle, ik voeg je even toe oke? Zo duurtraining afwerken en dan heb ik eind van de middag en vanavond tijd. Als je wil...... Ik zat me trouwens af te vragen hoe het precies werkt met al die co-op moves, maar daar heb je dus RB voor zie ik net in het boekje! Ik wil t NU spelen! Ik zie in single player opties ook voice command staan? Iemand dat al geprobeerd?
Ik speel co-op alleen maar offline En zoals met alle games de afgelopen jaren (Halo1, 2, 3 ; Gears of War, Kameo, GR:AW; Guitar Hero II, III enz enz.) doe ik dat met mijn zusje.
heb de game ook net gekocht ! Dus dalijk maar eens testen ! Als iemand vanavond wilt spelen stuur me dan even PM met je Xbl name
Hoe moet je eigenlijk de 'covert kill' uitvoeren? Gaat wel lekker die multiplayer als ik nog niet eens een account krijg gemaakt$%^*( Klote EA, voel me redelijk opgelicht!