1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daarom heet het ook Army of Two. 8)
    Ik snap niet dat zoveel mensen zich erover verbazen dat het solo minder leuk is. Daar is de game ook niet voor gemaakt. ;)
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hey, je verteld me echt iets nieuws 8).

    Nee ik verbaas me er eigenlijk niet over, maar wou het toch wel even proberen xD.
     
  3. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, solo vind ik t ook nog wel leuk :) maar coop is idd vele malen leuker. Bij gebrek aan coop maat gister op moeilijkste graad sp gedaan, nog best te doen eerlijk gezegd. Missie 1 en 2 zonder grote problemen verschalkt. Maja, binnenkort wel weer ff coƶppen, stukken leuker! Als er nog mensen zijn voor prof coop, voeg Bezetene toe. ben alleen niet al te vaak online
     
  4. copycat

    copycat Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Army of Two (BAGGER EN EENTONIG)

    8)Op zaterdag 8 maart was het zo ver Army of two een lang verwachte titel. Xbox open Kane en lynch eruit en army of two erin dat word smullen}:] Samen met een vriend van me ben ik achter de tv gesprongen daar kwam hij op beeld. Eerste indruk erg goed. mooie kleuren mooie mannetjes spelen met z'n twee dat word top. Met een bonkend hart, swetende voeten en trillende benen. Beginnen we wou wat een intro filmpje wauw wat mooi allemaal! HEt eerste leve kennismaken met de bediening en mogelijkheden. Je bent natuurlijk erg toegevelijk en helemaal niet kritisch (allang blij dat er weer eens een game is voor de xbox) dat gaat lekker. Wanneer je rood bent kan de andere beter toeslaan leuk bedacht. Ook het benutten van een autodeuren ardig gelukt. De eerste keer Back too back booh dit is al snel moeilijk twee keer over moeten doen (ervaren spelers!) maar goed je krijgt geld en je kunt naar de winkel boh wat een wapens maar jah je kan nog niks kopen natuurlijk zo dus snel volgende level en volgende pint. Bah zijn behoorlijke pittige levels (TE WEINIG GRANATEN!). Eindelijk kunnen we wat kopen van wapen ik koop me een bruut wapen wat ik meteen laat pimpen (gepimt ziet niet uit lijkt wel een jaren zestig gordijn) en zet er een beschikbare loop op. En opeens boh wat is dit makkelijk je zit op een vliegdeckschip en dit is makkelijk opeens we vliegen door de levels en tijd (4 uur s"morgens). ieder keer weer de zelfde soort leveleindbazen ze kunnen alleen van achter worden geschoten (echt belachelijk bedacht) en van die gele rakkers die kunnen ook alleen van achter worden neergeknalt of met de sniper je schiet ze dan even tegen hun hoofd en dan vallen ze om hehe echt grappig of je schiet ze van een trap af dan vallen ze van de trap hehe. Ondertussen voorzien van ander masker een met een wit oog en de andere met een roze kop ;) en heavy armor. De wapens volledig gepimpt! De verkoper lijkt op een apenneger uit planet of the apes erg komische! De bediening stoort als je een mannetje wilt slaan moet je hem met de vuur button slaan dat werkt niet lekker geef die optie een aparte knop!! Dat shoppen uiteindelijk komt het je neus uit iedere keer bij starten kun je shoppen! Ieder keer dat je op A drukt wat een natuurlijk reactie is bij een xbox gamer moet je je zuur verdiende geld uitgeven! Verder vind ik snippere maar bezijkt die gasten weten prescies wanneer jeje vizier op ze hebt gericht, wanneer je reload en wisselt van oogpunt, possitie of wapen. VErder die gasten schieten altijd raak van mega afstanden met een automatische wapen En dat Overkill dat komt altijd net wanneer iedereen al dood is belachelijk gemaakt dat kun je echt niet volledig benutten (eentje kan trouwens onder overkill niet rennen!!!??) Dit spel lijkt erg veel op Gears of war met wat toegevoegde en afgehaalde aspecten ik heb het overigens niet uitgespeeld om half zes s'morgen heb ik er de pin in geslagen (nee, niet uitgespeeld wel bijna shat ik zo) en ben ik naar huis gegaan om daar een vermakkkelijk filmpje te kijkenn O-).

    Was ik maar uitgegaan mischien had ik nog een chick gescoord (dan zou ik nog eens army of two spelen hehe) Bah dat je voor zo'n spel 60 euro moet betalen! Wat een geld ik vond de kopie al slecht :cool:

    /Mod Als je je games niet koopt, moet je er hier ook niet mee komen patsen. [faq]Volgende keer is OW[/faq]. En gebruik aub de Enter-toets van tijd tot tijd. - the Matrix


    PS: wanneer een van de soldaten de andere optrekt en dan komen er meteen twee soldaten aan rennen die kerel schiet dan verwijft niet??
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, die is doordacht. ;)
     
  6. copycat

    copycat Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Moment van de dag ;)
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vermaak me opperbest met de titel. Moet nu nog maar twee achievements. Running man (75 stealth kills) en 1 billion online. Enige probleem wat ik met de game heb is dat het online soms niet helemaal klopt.
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Dude, je interpunctie en verhaal opstelling zuigt echt to the max, dus als je nog een keer zo'n stoer verhaal tikt, maak het dan ietwat overzichtelijker, want zo lijkt het nergens op

    en waar de f*ck slaat dit op:
    Misschien moet je eens gaan kijken naar de belachelijk lange releaselijst vanaf oktober vorig jaar..
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Anyway, deze game is gewoon zo vet om met z'n 2e te spelen. Lekker wapens kope/tune (ofzo xD) en knalle maar. Wat wil je nog meer?
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Dat je ook een spoiler en een bodykit op je gun kan zetten:+
     
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik wil Nike's kunnen kopen :mad: (met stalen neus: safety first!)

    Ik vind dit ook echt een prima game. Laatst diep in de nacht met een XBW member gespeeld en je moet de game gewoon niet te serieus nemen. Beetje rennen en knallen, mooi man.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  12. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de game echt tof.... tot dat ik het vanavond uitspeelde.
    Wat een gaar kut einde!
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een fokking vette game! Ben al sinds 8 uur met een maat aan het gamen :9 En het is nu dus kwart voor 4 :9 Ja! Echt ubervet!
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    He copycat dit vind ik wel een heel mooie zin uit jou nietszeggende stukje.

    Xbox open Kane en lynch eruit en army of two erin

    Dit zegt denk ik meer over jou dan over army of two, kane en lynch en dan vindt jij army of two slecht:confused::confused::confused:.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is de eerste game waarin ik ook echt met de humor kan lachen. 8)
    Die interactie tussen Rios en Salem is gewoon geweldig. :9

    Ook heerlijk bijvoorbeeld die cutscene in de 3e missie: Rios en Salem open samen een deur. Rios houdt em nog even open zodat Salem door kan lopen. Salem komt aangelopen; Rios steekt zijn been uit S. struikelt en valt neer. Einde cutscene.

    Een korte maar o zo droge cutscene 8)

    edit: Op verzoek een spoiler toegevoegd. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  16. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Gebruik in vervolg even een spoilertag voor zoiets aub :)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een spoilertag voor hoe iemand struikelt? 8)
    Je hoeft niet bang te zijn hoor; het is geen essentieel onderdeel van het verhaal. :+

    Spoiler is toegevoegd. ;)
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    TE LAAT DULLE, Nu hoef ik de game niet meer te kopen... zucht...Nu weet ik alles al.
     
  19. Xpload

    Xpload Gamertag = DuckBite

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij's wel super vet. Ik had hem al vrij snel. Ben begonnen op het makkelijkste niveau, en dat ging prima. Was meer om het verhaal eens te doorlopen. Daarna overgestapt naar Professional om de overige wapens te unlocken, en dat werd toch wel wat lastiger. Heb wel een tijdje vastgezeten op missie 6, omdat je soms toch een beetje pech hebt wanneer je AI partner niet erg slim gaat schuilen en daardoor de kogels opvangt. Of wanneer je partner niet echt een lekkere plek uitzoekt om je te genezen. Maargoed, wel super vet om te spelen, en ziet er goed uit.

    Online spelen vind ik echter wat chaotisch; denk je voor te staan nadat je een stuk of 4 opdrachten hebt uitgevoerd, kan een enkele opdracht van de tegenstander het verschil al weer overbruggen.

    Co-op nog niet gedaan, lijkt me wel super vet als je dat met een vriend doet. Zal beter gaan dan single player op de moeilijkere stukken.
     
  20. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik vond K&L ook goed , en dan puur de multiplayer.
    Verslavend , een waarom zou dat wat over hem zeggen.
    Iedereen heeft een andere smaak.
     

Deel Deze Pagina