MAar heeft er iemand intresse om mij te helpen met gaan voor de biljoen? Duurt wel eventjes maar ook weer niet zo lang...
Misschien mis ik iets, maar hoe kan ik de wapens van mijn (AI-)partner upgraden? Ik trek heel snel aggro en hij niet. Maar als hij aggro moet trekken en we wapens wisselen schiet ik nog geen deuk in een pakje boter met zijn wapen.
Volgens mij kan het niet.... Hij neemt per game een ander soort wapen mee (silenced of heavy) maar wat ie ook mee neemt je vuurt altijd veel vaker meer achter elkaar dus je trekt altijd aggro. Enige manier is zijn crappy wapen nemen en jouw met dat tering wapen laten vechten
Omg, na Ao2 gister nog een keer te hebben gespeeld ben ik tot de conclusie gekomen dat dit gewoon niet echt een goede game is...Het is na 2 missies al continu hetzelfde, en het schieten is zo tergend langzaam. Als een vijand weg rent kun je hem met je gun niet eens bijhouden, zo traag gaat het. Balen van die 65 euro die ik er weer aan heb verknald...Ff op de bazaar flikkeren dan maar.
dat vind ik ook jammer inderdaad. Ik heb heel erg van de game genoten. Super vette filmpjes , echt mooi ! Co-OP 2 VS 2. Wapens customizen Vliegdek level ( echt de vetste )
Ik speel nu voor de 250 kills met Machine gun met deze: Niet te doen . Dat ding heeft zolang de tijd nodig om op te laden voordat ie begint met schieten dat óf mijn co-op partner ondertussen al de vijand heeft omgelegd óf ze zijn alweer achter cover gekropen zodat ik alleen maar gaten in een stenen blok sta te schieten. Eens kijken of er nog wat betere machine guns zijn, want hiermee gaat het nog héél lang duren.
Die heb ik puur voor de heb. Het is een minigun. Een gouden zelfs. So what dat hij crappy schiet. Het is een goude minigun
Ik heb de Assault Rifle, SMG, 5 co-op snipe kills en 50 melee kills allemaal in 1 playthrough gehaald. (voor die laatste co-op snipe kill had ik gesniped met een RPG. Best weird ) Als je de SMG volledig hebt ge-upgrade is het iig nog best te doen.
Snipen met een RPG, da's knap Ik heb dat in Iraq gedaan, op gegeven moment kom je dan over een brugje waarna 2 mannetjes met hun rug naar je toe staan. Meteen daarvoor is een checkpoint. Gewoon 5x "Restart from Checkpoint" gedaan, klaar.
Maar is het nu mogelijk om 2 vs 2 ranked te spelen met "friends". Dus start een game op, stuur 3 invites en klaar??
Hier , hele simpele methode om de Pistool-Assault rifle - Sniper en smg achievements te halen ^^ http://www.youtube.com/watch?v=t9Z4Q10BRZ4 @ DaveM , ja dat is mogelijk.
Van die methode had ik idd al gehoord Voorlopig probeer ik het nog zoals het bedoeld is Omdat de mini gun er meer bad-ass uitziet dan alle andere guns
Wat ziet die Vliegdek level er mooi uit! vooral de detail van het water geweldig! Ik zal je straks even toevoegen moet de laaste level nog uitspelen