1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

  1. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde van dat level is gaaf.
    Als de boot gaat zinken en jij naar de reddingsboot moet komen terwijl je ventjes neerschiet en containers ontwijkt.
     
  2. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens ;)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand die hulp op professional nodig heeft moet me maar toevoegen. Single player is top dus wil hem best nog wel eens spelen. Leukste van professional is dat ik de eindbaas de tering in heb geschopt
     
  4. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die heb ik nachtmerries, mijn coop partner was leuk de baas aan het mollen(van grote afstand), tewijl ik in mun eentje de heavy mocht mollen =(
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja heb de eerste keer op contractor ook clyde lopen sniperen. Tweede keer op professional was ik zo slim om me S system met granaatlancer net voor de SSC toren te paken en het level daarvoor met me Ak met granaatlancer te spelen zodat ik alsnog drie granaten had toen ik daar kwam. Toen was de heavy zo dood. Me maat leide de aandacht af en ik ging toen achter een tafel zitten. Toen kwam hij aangerend en toen schopte ik hem op de grond. Daarna hebben me maat en ik hem de pleuris in staan trappen waarna het filmpje kwam. Heerlijk. Spring alleen niet te vroeg tevoorschijn want zijn sniper is echt snel.
     
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand co op nu? :D ik ben bij china
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ff een kort vraagje(die vast en zeker al gestelt is maar ben te lui voor zoek functie:+)
    Zit eraan te twijvelen deze te halen. maar k weet het maar niet zeker.
    is er een demo op komst, wat mij met mijn beslissing kan helpen?
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn! Die game blijft echt fokking dik om te spelen! Ben hem al 2 weken met een maat via Live aan het spelen, maar het verveelt gewoon niet ofzo :)

    Komt misschien omdat ik erg pro-excessief-geweld ben in games :9 Maar toch :)
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    Nog mensen die willen boosten voor de 1 Bill ??
    Add me , :)
     
  10. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren game uitgespeeld. Ik had er niet zo'n grote verwachtingen van maar ik moet zeggen dat het echt wel supervet is! Voor mij hadden er gerust nog een paar extra missies in mogen zitten 8)
    Nu nogmaals spelen op proffesionel :b:
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Is online alles een beetje lagloos en leuk?:D
     
  12. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hmm , laggloos dat valt mee.
    Hoewel je er geen last van hebt.
    En leuk is het cker , vooral met maten :)
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ok ik heb namelijk een super deal via marktplaats :) army of two, halo 3, NHL 08 en shadowrun voor maar 85 eu:) dus ik ga deze game overmorgen ook doen. ik geef dan wel mijn gamertag op dit forum want die gaat denk ik nog veranderen want overmorgen krijg ik mijn nieuwe 12 maand live ook binnen als het goed is enj ik denk dat ik dan een nieuw acount aanmaak.
     
  14. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand zin om hem een keer samen uit te spelen op professional moet die achievement nog + starting a riot,co op snipe en die andere dat je 30 keer iemand moet rammen met dat shield voeg me maar toe als je wil...........
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn hier nog drie mensen geinterreseerd om de 1 biljoen achievement te halen? Zet dat hier even neer dan. Met samenwerken gaat het stukken makkelijker
     
  16. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen..

    heb binnenkort ook de game.. en ik wil dan wel met je mee boosten en een maat van mij ook.. want we hebben het spel wel aantal keer gespeeld en uitgespeeld maar nog niet in me eigen collectie..

    greetz X
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hej ik heb hem ook ik wil dit ook graag met iemand van dit forum spelen, co-op. wie wil? voeg me waar toe gamertag is warplayer123456
     
  18. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo heb het spel gister net gekocht! (Omdat Viking er nog nie was en ik nog niet weet of het nou echt z'n vet spel is) En Wil dus wel graag met iemand co-oppen en meedoen aan online vs. matches!

    Gamertag Tony 3LZ1NG4
     
  19. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil wel een keer co op spelen moet nog een paar singleplayer achievements ik help jou daar ook wel mee voeg me maar toe:thumbs:
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Xbox live review een voldoende -_-. nja ik ga hem vanmiddag met een vriend spelen ik zie wel of ie leuk is. nu wel stuk minder vertrouwen.
     

Deel Deze Pagina