1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Eindelijk wil er eens iemand boosten

Zit al tijdje te wachten

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vondt de sfeer in de game top, het samenwerken vond ik ook wel leuk alleen er mist op één of andere manier iets... kan het niet bewoorden. heb er gewoon een beetje leeg gevoel bij. De wapens lijken ook haast geen impact te hebben.

Mocht ik deze game later voor een mooi prijsje tegenkomen (in de winkel of hier op de bazaar) dan ga ik hem wel in huis halen, alleen ik vind die 60 euro net iets teveel van het goede...

3. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem deze morgen voor30 euro gekocht tweedehands.Ik vind hem idd ook geen 60€ waard.Blijkbaar zou de singleplayerkort zijn:mad::mad::mad:

4. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb daarnet demo gespeeld en vond het qua grafisch wel mooi en goed in elkaar gezet etc.. Maar toch vind ik er iets missen. Het houvast van COD4 mis ik gewoon. De besturing van COD4 is zo soepel en als ik Army of Two speelde was het zo traag en stroevig........

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer is wel om te huilen hor!

Niet zozeer het spelen, maar het connecten lukt echt voor geen moer, ik vind echt nooit een game. Meestal invite ik gewoon wat mensen waarmee ik gespeeld heb en das al...

Mensen die met een groepje de (in principe vrij makkelijke) online achievements willen halen, voeg me maar toe!
    Gamertag: Next Eleven

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    mensen die willen boosten add me: casper018

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben wel zat van deze game. vooral omdat ik de SP heb uitgespeeld en de MP duurt connecten lang. 40 euro mag je hem hebben.

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet, heb die game nu al 3x op Professional uitgespeeld en heb die achievement nog steeds niet...

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je moet wel alle levels uitgespeeld hebben. tis niet genoeg om alleen laatste level uit te spelen. Daarnaast moet het de hele levels zijn. Ik had bijvoorbeeld de eindbaas al neergeknald met een vriend en toen speelde ik hem zelf vanaf het begin en toen kwamen wij vlak voor de toren en toen kreeg ik de achievement. dus kan best dat je een klein stukje niet heb uitgespeeld op professional

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu halferwege met de single player campaign

weet iemandof het mogelijk is bijv nu lvl 2 voor de lol coop te gaan spelen zonder mijn save game te verlieze?
    nu krijg ik steeds de melding als ik dat doe verlies ik mn save...

11. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is echt wel zo en dat is een beetje jammer want ik had echt zin in meer!!

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je verliest je save game maar je kan altijd gewoon de missie kiezen. Je verliest dus alleen je checkpoints!

Maar je kan prima bijvoorbeeld zelf level 1 3 en 6 spelen op contractor en de andere op xbox live en dan heb je alle achievements Met professional geld het hetzelfde. Als je alsnog je save game niet kwijt wilt raken omdat je daar verder mee wilt met je computer (omdat het bijvoorbeeld het laatste checkpoint is) dan moet je vragen of de andere de game start bij die en die missie.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    WHAHAHAHAHAHAHA geweldige review

15. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Snap geen ruk van die demo....eerst met die soldaat in het kanon (aggro testen?)
    En dan druk Y om over een kistje te springen en dan.....nog 100 x over het kistje springen ofzo? De game gaat niet verder....bug?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gebeurde bij mij ook moet even teruglopen en dan weer verder.

17. Gunpowder

Gunpowder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders maken we even een groepje om online nog wat dingen te halen en unlocken? Mijn gamertag is: TONY 3LZ1NG4 NL

18. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit je vast bij het slide stuk ;) Zo ja, kijk naar de letters slide op de grond en slide dan naar de kist.

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zijn er mensen die vanavond/dit weekend willen boosten?
    tis echt een ramp om matches online te vinden.. en zou toch wel wat online achievements willen halen ;)

voeg me toe : casper018

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben van plan dit weekend wel even te gaan boosten (als in zaterdag) mar je staat al in me lijst. samen met nog wat mensen die wel willen dus ik kijk wel wie er online is en die nodig ik uit. Dus wie doet er mee?

Map is Iraq. Ene groep doet de ene kant van de map. Andere groep doet de andere kant van de map. Minimum inkomen per groep is 18 miljoen (dus 9 miljoen gemiddeld) met uitschieters tot 22

Deel Deze Pagina