1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

1. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ..

Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Edit: Nevermind

Nog steeds op zoek naar mensen voor dit weekend achievement 1 biljoen!

Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jullie al toegevoegd :) Maar vandaag wordt een beetje krap qua tijd dus morgen overdag misschien?

4. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vaag spel ...
    SP ownt maar MP kan ik niet spelen :confused:
    Hij zegt elke keer dat ik 13+ moet zijn terwijl ik 14 ben. Kheb alles al geprobeerd. Mijn xbox acc op 18+, mn live account op 18+ en mn EA account op 18+.:mad:

NIETS werkt, kan iemand mij helpen?

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    zooo deze game net op contractor uitgespeeld.. érg bruut, alleen kort...

alleen wat is die AI dom! Ik had veel eerder klaar kunnen zijn als die sukkel niet de hele tijd in open veld ging lopen healen of in de weg ging lopen!! :confused:

Ik verwacht zeker dat hier dlc voor komt... extra missies, wapens etc etc!
    probeer nog ff een maat over te halen om lekker coop te spelen!

Mocht iemand m willen ruilen of verkopen, voor een zacht prijsje of ruil neem ik m misschien wel over! :)

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ehh, demo kan je niet alleen spelen. Heb geen zin nu om met 2 controllers in mijn hand te spelen. :'-(

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ouder worden!

Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2008
  8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja idd. Ik heb het spel gister gespeeld bij een vriend op de PlayStation 3 en het speelde wel lekker. Coop is het wel mooi, ik vond alleen in SP de AI weer een beetje dom, die rent er gewoon weer in het gevecht. Maar coop is het super

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Gisteren de eerste twee missies voltooid. Leuke game, maar je moet 'm wel coöperatief uitspelen.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, co-op is de kracht van het spel. Ik speel het samen met mijn broertje en dan is het erg gaaf. In je eentje is het vast ook leuk, maar met zn 2-en is veel leuker. Nu zitten we een beetje tactiekjes te bedenken waar we gaan zitten om de vijanden dood te maken. Eerst gingen we steeds Game Over op een stukje. Nieuwe tactiek bedacht en toen ging het eenvoudig. In je eentje zou het moeilijker gaan omdat je je teammaat niet kan besturen. Online heb ik nog niet echt geprobeerd.

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Precies, ik wacht even totdat mijn broer klaar is met werken en dan speel ik 'm uit.

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

[gt]32987[/gt]

13. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor kan je een code invullen bij extra's unlock weapons maar hoe kan je aan die code komen en waar is het goed voor.

14. Peetvs

Peetvs Piet piraat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een goeie vraag ??

15. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    One of the weapons is a SAL-86 long range sniper grenade rifle.

And the other weapon is a high capacity BST-V1 submachine gun.

The code unlocks both of these weapons and it can be done by going to "Extras" in the main menu and selecting "Unlock weapons".

ff geen zin om te vertalen, als je de guns wil zien ff zoeken op you tube...

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zojuist uitgespeeld. Viel me toch een beetje tegen.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    DLC: Army of Two

Content: SSC Challenge Map Pack
    Price: 600 Microsoft Points
    Availability: Not available in Japan and Korea
    Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD,INTENSE VIOLENCE,STRONG LANGUAGE] Expand the two-man combat experience in Army of Two with the SSC Challenge Map Pack! This new content gives players a chance to test their skills in a different setting while retaining the action-packed co-op intensity of Army of Two. Four two-player co-op maps will allow gamers to compete in the SSC Challenge versus mode for the chance to earn big cash rewards. Each team must work co-operatively and compete in a race through grueling obstacle courses as they test skills in accuracy, two-man tactics and highly lethal combat. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
    To use this content, go to the main screen in Army of Two and:

1) Select Versus
    2) Select Custom Match
    3 )Scroll down to Game Type, and Press the D-Pad or Left Stick left or right until you change the gametype to SSC Challenge.
    4) Select any of the 4 Available SSC Challenge Maps.
    5) Begin the carnage

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]34459[/gt]

Op de US Marketplace stond de mappack al, maar in de Europese niet. :confused:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de mensen met een US account: de gratis mappack is nu ook voor Silver leden te downloaden. :)

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Maar komt hij ook nog voor de US? want ik heb een US account maar die kan ik toch niet gebruiken?

Deel Deze Pagina