natuurlijk beide maar eerst Assasins Creed Ja maar dat zijn wel 2 games waar je wel een maandje of 2 zoet mee bent
Ik ben zowiezo nog wel een tijdje zoet met de games die ik hier nog heb liggen en met al dat moois wat eraan komt valt er genoeg te spelen
Laatste week eens gekeken naar deze game en dit lijkt me echt bruut. Coop is wel mijn ding en ik denk dat ik Army of Two verkies boven COD4.
Neee! De game net besteld en betaald bij Zuiderpark, en krijg je dit... Niet da tik het ga annuleren hoor, maar bij die bestelling ging ik er gewoon van uit dat ik in november met deze game kon beginnen
Persoonlijk vind ik dat niet zo jammer, erg gunstig zelfs. Mass Effect is voor mij een must-have, en Army of Two ziet er ook erg vet uit, en ik ga geen 2 games in de zelfde maand kopen. Komt er trouwens ook nog een online versus multiplayer? Want 10-12 uur om de game uit te spelen, en geen multiplayer is wel erg kort. /edit: ff zitten zoeken, en er zit een versus multiplayer in.
Aaah pokke, had me zo verheugd op die game he.. Maakt het aan de ene kant ook wel makkelijker inderdaad met tony en nfs kopen
http://www.gamersyde.com/news_4732_nl.html Mooie preview van Ao2 Ik wordt alleen maar enthousiaster voor deze game. Enige echte minpuntje wat ze noemen is het leveldesign, maar dat boeit me helemaal niks. Al zetten ze me in een lege ruimte, die gameplay is en blijft bruut Heerlijk ook die 'Slap on the head' wat je iemand kan geven als ie crap speelt //edit: Ik zie dat deze preview alweer van juli dateert. Ik denk dat een hoop negatieve punten tegen de tijd dat de game gereleased wordt gefixed zijn.
sorry hoor maar net even naar de preview gekeken en los van wat je er zelf van vind, het wordt bijna volledig afgekraakt in de preview dus dat heb je niet helemaal begrepen en van wat ik er van kan maken lijkt me dit een errug slechte game.
Ik denk niet dat je kan zeggen dat ze het afkraken. Ze zitten meer te dubben over hoe het uit zal pakken. Ze proberen toch iets nieuws. Dat kan in één keer een schot in de roos zijn of een gevalletje: Assassin's Creed, zeg maar. Ik geloof namelijk niet dat dit een complete crap game wordt, dus die optie laat ik achterwege.
Dan heb je mss een andere preview gezien dan mij? Tuurlijk noemen ze ook andere minpunten (close combat werkt niet perfect, persé je wapen optillen om te kunnen schieten.) Maar het enige minpunt wat ik het noemen waard vind is het leveldesign. Ze hebben 3 levels gezien. 2 vonden ze niks, maar het 3e vonden ze wel goed. Het is dus nog niet helemaal verloren Over het belangrijkste aspect van de game zijn ze wel positief: de co-op elementen. Crappy game of niet, dit wordt gewoon dikke fun Maar aangezien EA nog 3 maanden heeft om het te perfectioneren, zie ik het zeker wel goed komen
Nieuwe trailer. Ziet er leuk uit, en we komen gelijk de release te weten: 4 maart, dus dat wordt voor de EU waarschijnlijk 7 maart Aangezien ik niks te doen heb zet ik nog maar eens een paar trailers op een rijtje. Als ik dit allemaal zo achter elkaar bekijk krijg ik nog meer zin in deze game [gt]25852[/gt] [gt]25970[/gt] [gt]26407[/gt] [gt]27202[/gt] [gt]29614[/gt] [gt]26331[/gt] [gt]14970[/gt] en als laatste : [gt]17718[/gt]
Nice. Dit ziet er erg gaaf uit. Co-op voegt toch iets leuks toe. Splinter Cell Chaos Theory co-op (twee spelers) is een van de vetste game ervaringen die ik heb. Dit belooft wat goeds.
OH! Dat laatste filmpje! Geweldig!!! Echt super! Laat die hem vallen met touw hoor je zo'n kat Echt super die game! En dat je medespeler moet meesleuren dat die nog wel kan schieten dat zag er ook zooo gaaf uit!