Lijkt me heel erg duidelijk zichtbaar... En nee we staan nog niet op GB omdat we nog maar net bestaan. En we beginnen eigenlijk pas echt als alles een beetje af is. PS: hebben jullie geen site?
nou ja eerst zij De leader tegen me je kan goed engels praten en je kan goed gamen *) dus ik mocht erin ik vind zelf dat hij goeie leider is hij regelt iedere dag matches maar sommige members in de clan zijn best wel n00bs en daarom verliezen we steeds een match ook is dat het bij hun een uur achter staat dus bij mij is het etentijd dus kan ik effe die match nie spelen maar gelukkig komt daarna (een uur later) een match ik zal eerst kijken of dit iets wordt daarna ga ik verder op zoek
@ Berend, we staan nog neit op gamebattles. Eerst ons CoD3 roster op orde krijgen, het GoW roster is al aan het spelen op het moment.. COD3 is bijna klaar en daarna ga ik beginnen met DarknesS aan het R6 roster..
Lol de orginele Dutch Forces ownde destijds. Ik, Arbman, BlackBionic, Dr. Unreal, Paul Brabant, Neomorpheus, Roberto 21 en Request, ownage team. Jij maakt meteen een vergelijking met de jongere, daar heb ik het niet over. 4 van de 8 zijn ook voormalig DSF member, dus je beledigt je eigen clan
Die clan bestond toen er amper clans waren, daar kun je amper trots op zijn. En trouwens geen van die 4 speelt nog Live, dus lekker boeiend.
\ *Voormalig* The mighty word. O ja amper clans, Nederlandse clan ja. Maar Elite Mercinaries, OSK en ROXL waren er allemaal al hoor
BlackR, je zit nu op te scheppen over jezelf en als Inferno iets zegt is het meteen opscheppen. Waarom doe je het dan zelf? de orginele Dutch Forces ownde destijds. Ik, Arbman, BlackBionic, Dr. Unreal, Paul Brabant, Neomorpheus, Roberto 21 en Request, ownage team En volgens mij heeft DF (Dutch Fellas) toendertijd nog gewonnen van jullie..
Waar zeg ik dat ik ownde dan, dat zeg ik niet. En ik zeg ook niet dat we van iedereen wonnen, maar dat we gewoon een goed(ownend) team hadden. Helaas viel het al snel uit elkaar en hebben we eigenlijk maar een paar officiƫle matches gespeeld.
2e keer dat we je verslagen hebben, en het overwinnende team lonkt openlijk naar je. what you gon' do? act a fool Spoiler ons joinen