Lol Dat was echt een rare match ik kwam te laat hun zeiden om half 9 dus ik zat van etters tot engels Goes to Kenia aan het kijken. Maar toen dé ik mijn xbox aan en toen waren ze boos jo. Maar we kregen steeds lag op de server dus mijn leader vraagt kan jij een server maken, ja is goed. Dus we kregen monster speed connection zeiden ze. Ik vond het wel meevallen ook omdat ik gewend was om aan het einde van de ronde snel op a te drukken. Maar toen launchde ik de game. Dat was drie keer gebeurd jullie waren eg boos als ik het nog een keer doe dan hebben jullie de match gewonnen. Maar jullie hadden de match al gewonnen.
ja als je de game launched is het een punt voor andere team en jin maar doorlaunchen. op het laatst zei ik er pas wat van. en we begonnen eerder omdat ik het vroeg kon jij ook niet weten. maar word er nog veel gekk op elkaar? we need you for the ao team
AO wilt misschien wel een leuke skirmish Team Sharpshooter match? wij spelen (AK47) eigenlijk nooit Team Survival maar misschien willen jullie wel een paar rondes Sharpshooter tegen ons spelen?
Tsja smart er is alleen een team sharpshooter ladder voor de yankies anders zou ik bij teamcompeete gaan kijken
Het enige wat je hoefd te doen is naar hun topic gaan en lezen, daar staat 9e op GB, maar het is 12e, wat maakt het eigenlijk uit Het viel me gewoon op.
gewoon niet geupdate. op het moment van schrijven wast 9e. en een team survival match is goed. add me maar als je echt wil.
Nieuwe seizoen op GB, wanneer alles bij ons ook af is, schrijven wij ook ff in en doen we wel een clanmatch.
ik speel wel RSVegas.. ik zou opzicht best willen joinen, alleen ben ik op echt niet iedere avond online.. heb het druk met werk, school, sport, e.d. maar als ik online ben speel ik vegas, so.. ik heb RS3 gespeeld op de xbox1, alleen nooit online, omdat ik destijds nog geen live had.. toen ik het kreeg heb ik het heel ff gedaan, maar werd niet veel meer gespeeld.. wel veel counterstrike gespeeld, doe ik nog steeds, en dat lijkt wel een beetje op mekaar vind ik.. CSS en R6 dus
Ik wil ook wel een try-out, ik heb nog niet zo veel kunnen spelen maar het gaat wel goed moet ik zeggen. Alleen ben ik niet zo iemand die vaak stil zit, dan word ik altijd van achteren neergeknalt. Als jullie dat niet erg vinden zou ik graag willen joinen.
ja fenomenal ik heb jou een friend invite gestuurd en head collector, op sommige momenten moet je gewoon campen, als je bv. alleen over bent tegen 3 of twee ofzo. als je nog interesse hebt add je me maar: Triple B nl
campen kun je ook doen als je gewoon weet waar een tegenstander zit en hem in de val wilt lokken.. dan is er opzicht niks mis mee, maar als je gewoon in een hoekje gaat zitten af te wachten vind ik dat echt ZO zielig.. heb je vaak met Border Town.. is er met Team Survival nog 1 kereltje over, gaattie op het dak van het Bravo-Team-Spawn-Huis zitten.. dan kun je niks (ja een paar granaten gooien) want als hij niet heeeeeeeel slecht is heeft ie je allang dood voordat je met de ladder of rappel boven bent..