1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

arx fatalis

Discussie in 'Algemeen' gestart door captain vimes, 12 jan 2004.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Heeft iemand dit spel?
    Het is een first person rpg, en de reviews die ik tot nu toe heb gelezen zijn erg gemixed. Ben geneigd om het te kopen (ben niet zo'n fan van bird's eye view rpg's zoals diablo) aangezien het nogal schijnt te lijken op ultima underworld (wat ik een topspel vond).
    Andermans meningen zijn dus welkom :)
     
  2. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had m zaterdag gekocht. Ik vind m wel gaaf. :)

    Ik wist eerst niet of ik m nou wel of niet zou halen. Heb t toch wel gedaan. Heb er geen spijt van.
    Al dat ondergrondse gedoe leek me niks, maar ik vind t beter dan morrowind. Daar liep je de hele dag over vlaktes, bergen, etc. Hier heb je tenminste creepy dungeons en grotten (en ondergrondse kastelen :) ). Je hebt ook een heel interactieve omgeving. Je kan veel dingen pakken, meenemen, of door door de kamers gooien.
    En eindelijk eens een 1st person waarbij je je benen ziet als je naar beneden kijkt.
    Alle gesprekken zijn gesproken.
    Je moet zelf bewegingen maken om een spreuk op te roepen.
    Etc etc etc

    Kortom, ik vind m wel tof. ;)
     
  3. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb m vandaag ook gekocht, en tot nu toe amuseer ik me prima! Dit soort spellen worden niet veel meer gemaakt, dus ik ben erg blij dat het dus ook lekker speelt!
    Framerate is een beetje stroef, maar dat geeft niet: de sfeer is top, en daar gaat het bij zo'n spel om!
     
  4. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor spelletje totaal onbekent voor mijn gehoor
     
  5. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad erg stroef.
    T vechten is wel stoer. Als bijv. een goblin t niet van je kan winnen dan smeert hij m snel om versterking te halen.
    Soms kunnen die grotten desorienterend werken. 8)


    Arx Fatalis is een rpg. Ik weet niet hoe lang ie uit is op de Xbox. Ik weet wel dat het een port is van de computerversie.
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Het spel is net een week uit, denk ik?
    Het is echt zo'n ouderwetse rpg zoals je vroeger op de pc had, first person en dungeons met goblins, spinnen etc.

    De kaartfunctie is idd erg sumier: je kunt niet inzoomen en de verschillende bruintonen maken het niet duidelijker. Ik weet soms niet meer waar wat nou precies zat...
     
  7. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    En de inventory ring is ook soms vervelend, vooral als je 100 items hebt. |:-
     

Deel Deze Pagina