Er zijn ook weinig raceladders te vinden. En de ladders die er te vinden zijn zuigen gewoon neem die op GB is een singles ladders terwijl de meeste toch liever in teamverband rijden. Wij zijn toen 2e geworden op PZ (kut site) Forza-team ladder en zo zijn er nog wel zat clans die zitten te wachten op een paar behoorlijke ladders voor team-racen. Wij zijn geen race-clan maar hebben wel behoorlijk wat leden die nu de laatste tijd weer in forza zit omdat rainbow zuigt.
Erm, elk racespel heeft een stuk of 100 leaderboards, als het er niet meer zijn. Clans bewijzen zich door zich bovenaan de ladders te plaatsen, of mee te doen met toernooien die gehouden worden over Live in bijvoorbeeld PGR3, PGR4 en Forza 2. De ladders zitten gewoon in de game en niet op een of andere site.
Aan een leaderbord ken je niet echt zien of iemand goed is hoor. 80 rondjes achter je ghost aanrijden vergt niet veel rijmanskunsten. En op een gegeven moment stikt het in de top van mensen die op de 1 of andere manier die K#T glitch tijd heb neergezet en zo elke keer de leaderboards weer worden gewist. Er is toch niks leukers als je een echte clanmatch rijdt met je team allemaal in dezelfde kleuren 4vs4 schade aan en er dan voor zorgen dat het een mooie race wordt dan hebben we het over echt racen. En speur zo af en toe de sites voor een mooi toernooi maar die worden maar weinig gehouden in iedergeval voor Forza weet niet voor PGR (ben niet zo van de Arcade race).
Beter rijd je ervoor hè. Er achter schiet niet echt op. En dan nog: iemand die een top 10 rijdt kan echt wel bestempeld worden met 'goed'. Of ie daar nou 3 of 300 rondjes over heeft gedaan.
Ja,dat mag ook wel na 300 rondjes oefenen maar dat is toch nog niet racen 300 rondjes in je eentje over een baan heen crossen. Je kan nog zo'n goeie tijd neerzetten,in een race met anderen wordt het toch al gauw moeilijk gemaakt om een snelle tijd neer te zetten. En ik vind dan kan je pas zien wie een goeie racer is. Wie kan er clean inhalen en toch ook nog een behoorlijke tijd neerzetten en zijn rust bewaren. Anders een keer een oefen potje racen 4vs4 op Forza. We zijn niet zo heel erg goed maar houden wel van een aardig potje racen. Mijn GT is FFW88 BB.
Dan ken je de baan wel door en door, en als je 1 op de 3 rondes van die 300, strak rijd, heb je na 300 rondes, 100 strakke rondes, en heb je dat wel in de vingers zitten. Weet niet of je wel eens gevoetbald hebt vroeger, maar ging je niet eerst in je eentje tegen een muurtje, uren en uren dat ene trucje oefenen, om hem goed te krijgen, en daarna aan al je matties te showen? Ik wel, en ik was king of the court
Mensen, graag weer ontopic. Als je wilt discuseren over een race clan stuur je elkaar maar een PM of maak er een nieuw topic over aan.
Het heeft even geduurd maar vanaf nu is het forum online. AWF Frostbite en AWF ProXess zijn de administrators. Je moet jezelf alleen wel even opnieuw registeren op het forum. Kilk hier om naar het forum te gaan!
Ik hoop het ook! Waarschijnlijk weer een nieuwe member: Master Sven NL Ik denk dat we, als deze member joint, voorlopig genoeg members hebben. Nu kunnen we de trainingavonden gaan plannen. Ik wil trouwens nog wel even mededelen dat als je lid van de clan bent dat je je svp even registreerd op het forum!