1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assacin's creed liberation xbox 360

Discussie in 'Games' gestart door franmull, 6 dec 2018.

  1. franmull

    franmull New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo, ik ben sinds een paar dagen het spel 'assacins Creed Liberation' aan het spelen , had het al langer op de xbox staan, nu ben ik in Chichen Itza aangeland en moet aanwijzingen zoeken voor Jeanne's hut, voor haar hut zou een tas moeten liggen met een aanwijzing maar die tas is er niet !, heeft iemand anders dit probleem of zit er een bug in de game ?, ik weet dat het een oudere game is maar zonder deze clue kom je niet verder, i'm stucked guys, wie helpt ?
    gr. frans
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Playthrough kijken op YouTube?

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  3. franmull

    franmull New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    dank je wel voor de video maar daar heb ik ook al overal gezocht, de hoed die er zou moeten liggen bij de voetstappen en de tas bij de hut zijn er niet, misschien toch maar weer opnieuw beginnen, heel vervelend en maar hopen dat het dan wel lukt.
    gr. frans
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik denk niet dat er mensen zijn die je hier gaan kunnen helpen, nogmaals, youtube.
     
  5. franmull

    franmull New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    probleem opgelost, heb toch zelf iets niet goed gedaan, een aanwijzing niet onderzocht, kom nu wel verder.
     
    Jorrie en WorkingTitle vinden dit leuk.
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Gelukkig!! Soms kijk je over iets heen en kun je uren zoeken en je daarna wel voor je kop slaan :lol:
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina