1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dit doe ik continue, ik loop zo wel een kwartier rond. Waar moet ik wezen

2. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onderstaande een guide die ik eventjes heb gegoogled voor je:

When In Rome

1. For this objective you will have to pay close attention to the guards listen for their instructions to get to the Banker's location. From your initial starting point, turn right through the pillars.

2. Make an immediate left and head down the tiny path just up ahead. Make your first left, follow it around, then make another left. The guards should be saying, "Now we're on the right track."

3. Make a right at the fork, followed by another right. Make your first left, then turn right at the dead end. Turn left down the stairs. Walk past the pile of hay and head all the way down the this path.

4. After you pass the big building on your left, turn right up the stairs. Turn left and head down the tunnel. Turn right at the pile of hay, then right again. Make your first left down the stairs. Walk past the pile of hay and continue over the bridge to finally reach the banker.

Je moet naar een brug :+

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ben ik de enige die dit deel echt het minste vindt? Jeetje zeg, wat is dit een tegenvaller. Dat klimmen vind ik best leuk, maar hier moet je om de paar minuten klimmen om een puzzel op te lossen. Voor mij is AC klimmen over daken om mensen te achtervolgen, of klimmen om een geweldige kill uit te kunnen voeren. Dit doet me meer denken aan Tomb Raider Legend of een deel van Uncharted.

Jammer zeg. :{

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vond hem ook de minste, toffe game hoor maar waar AC voor mij omdraait zit er amper nog in: assassinations uitvoeren. Daarom vind ik AC1 nog steeds de beste uit de AC gamereeks. Heerlijk waren die assinations, tof voor filmpje, kill uitvoeren, vluchten met luide klokken op de achtergrond. Viel in deel 2 al een beetje tegen vergeleken met deel 1, maar in Brotherhood helemaal.

Maar goed, ben een van de weinige waarschijnlijk die deel 1 veel beter vond dan deel 2 en Brotherhood. Ik had geen problemen met dat repetitieve gedoe, deel 1 paar keer uitgespeeld, deel 2 en Brotherhood had ik na een keer wel gezien.

5. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk dat het minder draait om het maken van mooie kills door middel van je klimkunsten. Daarom vind ik AC1 nog steeds het beste, maar dit deel is (voor mij) ook erg tof om al die bekende gebouwen te zien en te kunnen beklimmen. En daarbij komt het verhaal dat gewoon wel erg tof is.

Edit: @ Fiasco, je bent niet de enige die deel 1 het beste vond hoor ;)

Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vind Brotherhood toffer dan 2 eigenlijk.
    Deel 1 is inderdaad het best, mijn favo 360 game tot nu toe.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Qua sfeer en assassinations is deel 1 inderdaad het best, maar de gameplay is in deel 2 en Brotherhood echt zo enorm geëvolueerd.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar voor AC 3 verwacht ik er nog wel weer die vette kills bij uit AC I. Dat hoeft er voor mij alleen maar bij en wat bug en glitches fixes en AC 3 is al praktisch goud waard. AC Brotherhood voelt voor mij ook veel uitgebreider aan dan AC 2, maar AC 2 lijkt dikker door het tergens lange en langzame begin. ;)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nou, wat deel 1 vooral tof maakte was dat je echt vrij was om een manier te kiezen om je doelwit uit te schakelen. In 2, maar vooral in Brotherhood, werd je een stuk meer aangestuurd een bepaalde weg te volgen.

10. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Het repitieve van Assassins Creed 1 met coole assasinations (je kon het jezelf zo makkelijk/moeilijk maken als dat je zelf wou) vond ik erg gaaf. Maar de Sandbox stijl van deel 2 en Brotherhood zorgen ervoor dat de gameplay in mijn ogen stukken beter is geworden en ook de replay waarde een stuk hoger. De vlaggen in deel 1 zijn voor mij al een reden om het spel als minder goed te bestempelen als deel 2 en Brotherhood.

11. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe multiplayer DLC valt te downloaden.
    Maar doet de multiplayer het ondertussen eigenlijk alweer?

Ik heb Brotherhood van een vriend geleend en ben er gisteren aan begonnen. Ik zit nu net in het begin van Sequence 3. Het viel me wel echt op dat ze voor deel drie de engine eens moeten gaan verbeteren. Het ziet er eigenlijk nog exact hetzelfde uit als AC1, wat nu dus gewon achterhaald is. En ik erger me nog steeds aan die Italiaanse accenten e.d. De kruistochten waren nou eenmaal veel cooler dan pre-Renaissance Italië. Ik hoop dan ook echt dat we in AC3 eens in een andere stad en een andere tijdsperiode mogen spelen.

Rome is wel erg cool (wat ik er tot nu toe van gezien heb). Ik ben er een paar maanden geleden nog met school geweest, dus ik herken best veel van de gebouwen en pleinen e.d.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    De update is nu te downloaden, maar hij disconnect me nu telkens als ik in de game kom. Dus nog steeds geen online voor Modder. :mad:

13. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde. Als ik in dashboard ben ben ik gewoon 'signed in'. Maar wanneer ik AC Brotherhood opstart, dan ben ik opeens 'signed out'.

Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het ter sprake brengen van de vlaggen in AC I zou verboden moeten worden. 8)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hij scheen het vanmorgen even te doen, maar nu zijn er weer problemen, dus Ubi is weer druk bezig. :+

16. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Game ziet er al super goed uit en zeker beter dan AC:I :-/ Dat de kruistochten cooler zijn is jou mening. Ik vond het niet zo super gaaf vooral vanwege de historische incorrectheid die ik wel terug vind in AC:2 en Brotherhood

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lekker dan, maar als je in game gaat is het wel vaker zo dat je offline word gezet. Het komt niet alleen voor bij games die een nieuwe update hebben, maar ook bij games die niets aan updates hebben. Is gewoon een storing in het spel of een onvrijwillige aankondiging van een update. Er zijn online spellen waarbij ze op afstand en tijdens het spelen dingen kunnen veranderen zonder dat je het merkt. Hier zou dat ook het geval kunnen zijn.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee, het was gewoon de aftermath van de faal van de update in dit geval.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het zal wel recht worden gezet, maar faal is het inderdaad. Fallout 3 had ook al zulke dikke faals. :x

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, maar Fallout 3 kan je gewoon offline spelen. ;)

Deel Deze Pagina