heeft iemand alle multiplayer achievements al. Ik heb gisteren de mulitplayer achevemtn gehaalt van de hay (of iets dergelijks) ook bij toeval. Alleen ik dee het vanuit de bosjes en niet vanuit een hooiberg
aah ok das minder... vind he tcoole missies heb alles uitgezet behalfe die wolf teken missies en dan zie ik niks meer op mn map ik zie alleen de 1e wolf teken missie nog op mn map>> de plaats waar je met de sleutels dat ding kan openen (dat gouden wolf tekentje) heb verder alle borgia towers al aangestoken...
WOOW game uitgespeeld, wat een spel!! zonder meer 1 van de beste games die ik de laatste tijd gespeeld heb echt een GEWELDIGE singleplayer het verhaal..alles was gewoon top!
Volgens mij is het einde niet echt te begrijpen tot je de volgende game gespeeld hebt Bij welke versie? En staat het er niet op?
Ik kreeg bij mijn versie geen code, maar misschien is het die "glimmende" versie van het normale spel waar een code bij zat. Wat je daarbij krijgt weet ik niet
Sommige versies (glimmende normale bijvoorbeeld en special editions) hadden een code voor twee secret locations Aquaducts en Trajan Market. Maar stelde niet veel voor, en een code voor de Helequin personage in de MP.
Ik las dat velen soms wel een kwartier op een match moesten wachten. Ik doel dus eigenlijk op de matchmaking niet op de gameplay.
Ubi komt met AC: Brotherhood Da Vinci Edition Ubisoft heeft onlangs aangekondigd dat er een speciale editie van Assassins Creed: Brotherhood uit gaat komen voor Xbox 360 en PS3, later deze maand. Ze noemen hem Assassins Creed: Brotherhood: The Da Vinci Edition (what's in a name). Wat krijg je ervoor? De Da Vinci DLC is gebundeld met Brotherhood. Dat weerhoudt Ubisoft er overigens niet van om een adviesprijs van 57,- Euro te hanteren (£49.99). The Da Vinci Disappearance zal later deze maand als DLC beschikbaar komen via Xbox Live en PSN, wat multiplayer en singleplayer content biedt. De DLC zal ongeveer 8 Euro gaan kosten.
De tempeliers die je in de SP tegenkomt zijn de characters an de MP. Erg leuk als achtergrond informatie (Blacksmith blijft erg et! )
Wegens vakantie spel aangeschaft. Waar ik Ac2 zwaar de top vind. Zit ik me bij brotherhood veelal te ergeren. Sommige punten zijn echt minder geworden. Bijvoorbleef hoe the fuck rent dat paard . Rennend ga je bijna even snel. De besturing voelt houterig aan en niet soepel. En wat een pleuris ent moet je rennen om gewoon verder te gaan in het verhaal. En die borga torens maken het spel ook niet beter. Maarja ik speel het spel gewoon uit en geef het dan nog een kans. Maar hij valt wel tegen.
ASSASSINS BROTHERHOOD: BESTE GAME VAN 2010, BESTE GAME VOOR DE 360 TOT NU TOE. ZO. (Samen met Mass Effect 2). Man, ALLES klopt aan dit spel. Soundtrack. Check. Gameplay. Check. Stad. Check. Neukgeluiden tijdens het spelen. Check. BROTHERHOOD (L)
Ik neem me woorden terug wat een game! Spel komt moeilijk op gang. Maar na sequence 4 kwam het pas echt los. Het kopen van shops is zeker een pluspunt. Alleen wat moet ik met dat geld? Draag het armor van rumulus en kon met een winkelmissie het beste wapen krijgen. Bij ac2 was geld belangrijker om bijvoorbeeld heel je huis vol te gooien met wapens en schilderijen. Daar moet verbetering in kunnen zitten. Hopen dat Ac3 snel uitkomt! Assasins creed Brotherhood 8.5/10