1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even me nieuwe Sony Vegas aan het uitproberen.

2. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag het parachute achievement halen, waarvoor ik dus de Castel Sant'Angelo op moet klimmen. De deur waar Ezio doorheen gaat in het onderstaande filmpje, is bij mij dicht. Hoe kom ik dan op hooogste punt van het kasteel?
    Moet ik gewoon verder in de singleplayer zijn, zodat hij op een gegeven moment wel open is?

http://www.youtube.com/watch?v=jnvq4uLwC4I

Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  3. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die deur gebruik je alleen tijdens een missie.
    Je kan ook langs een andere kant klimmen, moet je even een andere videoguide raadplegen.

4. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan zoek ik even een ander filmpje. Bedankt voor je snelle reactie:thumbs:

5. Forty

Forty Guest

gewoon de toren aaqn de zijkant opklimmen, niet zo moeilijk...

6. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :F:

7. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    In elk filmpje nemen ze gewoon de deur. Het blijkt overigen dat deze open blijft, wanneer je de singleplayer hebt uitgespeeld (althans, dat werd gezegd). Daar kan ik ook op wachten.

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Die toren aan de zijkant opklimmen is trouwens wel kutwerk hoor, 4x verdwaald en er ook nog eens een keer vanaf gedonderd, kon ik weer opnieuw beginnen.
    En er dan vervolgens achter komen dat ik niet weet hoe ik de parachute moet openen :+ Mocht je het ook nog niet weten, het is (X) ingedrukt houden XD

9. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Welke toren is dit precies? Wanneer je met je gezicht naar ''de'' deur staat (zie filmpje). Ik neem aan dat je dan de ronde toren aan de zijkant moet opklimmen?
    In een missie dat je iemand uit het gebouw moest bevrijden, was een deel van het hek weg, zodat je er makkelijk op kon. Deze is er nu helaas weer:confused:

10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet precies welke "de" deur in het filmpje je bedoelt, ik ben iig altijd in dat gebied gegaan door vanaf de brug rechts het water in te springen, naar de steiger te zwemmen, over het hek heen te klimmen en dan een weg naar boven zoeken, maar is ook al een hele tijd geleden dat ik AC:B heb gespeeld... Dus ik kan je niet echt verder helpen, sorry.

11. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik dat proberen. Kun je je toevallig nog herinneren of die stijger dezelfde stijger is waar je op moet klimmen als je iemand uit die gevangenis moet bevrijden? Daar is namelijk weer een hek geplaatst.
    Maar ik zal het gebouw gewoon nog eens goed gaan bekijken XD

12. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de SP van deze game? Heb AC 1 & 2 kapot gespeeld, maar ben niet zo van de MP dus wil even jullie ervaringen horen :)

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Minstens zo goed als die van deel 2

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Beter dan 2 als je het mij vraagt.

16. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Eerste paar uur vond ik niet zo, het middenstuk (uurtje of 15) was super en de laatste uurtjes waren 'gewoon leuk'. Als je de singleplayer van deel 2 leuk vond, ga je deze ook leuk vinden.

17. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Kort maar krachtig, bedankt! :)

18. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat de 18 geheime vlaggen in het spel allemaal in die geheime tunnels van die wolven zijn? Kun je deze (ook al heb je het spel nog niet uitgespeeld) nog een keer doen, door terug te gaan in je ''memory''.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    ER zijn inderdaad ook vlaggen in die levels. Die kun je inderdaad ook spelen door een memory te laden. Die 'dungeons' staan op een aparte plaats in je memory, vanwaar je ze direct kan laden. Waarschijnlijk kan iemand anders wel toevoegen waar in je memories ze exact staan.

20. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    In de memory moet ik ze wel kunnen vinden. Alle geheime vlaggen bevinden zich dus in die 'dungeons'? En dan nog een laatste vraag voor de zekerheid: een herinnering opnieuw spelen veroorzaakt geen probleem wanneer je de singleplayer nog niet hebt voltooid?

Deel Deze Pagina