1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wow, voor dat geld mag je het toch hopelijk ook beklimmen zoals in AC? 8)

2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Als iemand nog zin heeft om de multiplayer te spelen ben hem vandaag tot 9 uur aan het spelen :p
    Gewoon mn gamertag toevoegen :thumbs:

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer is nog best tof. Alleen jammer dat sommige gasten gewoon in een soort killrage door het level heen sprinten ipv het als een echte assassin aan te pakken. En dat je target 80 identieke tweelingbroers door het level heeft lopen. :+

4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en mensen die met een gun op het dak staan :F:
    Wou eigenlijk ook dat er gewoon een gamemode waarbij geen abilities zijn lijkt me ook wel eens leuk om te doen

5. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer helemaal bezig met AC vorige week 2 uitgespeeld, nu net begonnen met Brotherhood, waar ik me alleen KAPOT aan erger is dat al de tekst in het NL is... de taal en ondertitels heb ik al in Engels staat hoe krijg je de tekst op Engels, iedere keer als ik zie "duwtje" neem ik het niet serieus :p

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Local (system setting op 't dashboard) op UK of US zetten oid ;)

7. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt!!!! ben ik de enige die last heeft/had van die NL tekst : lopen, duwtje enz :+

8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    No problemo. Heb zelf ook een godsgruwelijke hekel aan Nederlandse stemmen in games. Prince of Persia The Forgotten Sands bijvoorbeeld :emo:

9. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen van mijn vrienden vind het juist vervelend als alles bij games in het Engels is, maar bij films vinden ze het dan wel weer vervelend als het Nederlands gesproken is. :+

Ik heb er zelf ook een hekel aan omdat je weet dat het gewoon nep is en omdat de vertalingen altijd bagger zijn...

10. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Net een zeer leuke aanbieding ontvangen voor deze game, die ik eigenlijk niet kan afslaan :+.
    Ik heb 1 wel gespeeld, 2 niet. Zou dit problemen kunnen geven? Of valt dit wel mee. Ivm verhaal enz.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Geeft wel problemen aangezien Brotherhood verder gaat op het moment waar Assassin's Creed 2 stopt. Dus dan mis je wel veel van het verhaal.

12. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, oke. Hem dan mss nog even langs de kant laten liggen.
    Bedankt :).

13. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    echt een verslavend spel, ik heb de eerste delen links laten liggen heb daar nu wel spijt van. maar ff een vraagje duurt het altijd zo lang tot een nieuwe squence begint? ik blijf maar missies halen en dergelijke, vind de map ook af en toe onduidelijk. Ik neem aan dat de uitroeptekens op de map hoofdmissies zijn?

Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn die uitroeptekens hoofdmissies inderdaad. Als je alleen de hoofdmissies speelt, dan ga je volgens mij best wel snel door de sequences heen. Maar je kunt ook wachten tot je daar mee verder gaat en eerst zijmissies doen, dan duurt het wel een tijdje voor je verder gaat met een nieuwe sequentie.

15. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg doe wat zijmissies en probeer ondertussen alle extra's en torens de vinden:D
    Loop ook een gewoon door de stad en besteel iemand of koop eens wat en ga op een lekker hoog plekje zitten, zo mooi en zo perfect_O_

16. Raymster1987

Raymster1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand voor mij kijken of AC Brotherhood multiplayer nog veel word gespeeld? Hoeveel mensen er online zijn?

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Er is vanwege de unieke gameplay altijd nog wel redelijk snel een game te vinden.

18. Raymster1987

Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij het nog vaak dan. Ik wil hem nog voor 2 maanden kopen omdat ik gewoon niet kan wachten voor revelations. Het is natuurlijk zonde als ik hem straks koop en er zijn weinig spelers of lang wachten voor een match.

Ik heb ook een ps3 en ik ben bezig met revelations beta. damn wat is dat verslafend:D alleen het stopt morgen.

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Match vinden duurt standaard lang, maar dat ligt volgens mij meer aan het spel dan aan het aantal spelers die het spelen. Dit schijnen ze gefixt te hebben in Revelations. Als je eenmaal een match gevonden hebt en je gaat niet quitten, blijf je ongeveer met dezelfde mensen doorspelen en dat is dan een stuk sneller dan telkens zoeken naar een nieuwe match.

Sommige game modes worden vrijwel nooit gespeeld, maar de standaard game modes zijn denk ik nog wel mensen op te vinden.

Maar juist ook voor de single-player is Brotherhood het waard om te spelen. En zo duur is die tegenwoordig niet meer: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/assassin04896s creed: brotherhood_Xbox360.html :)

20. Raymster1987

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok. ik heb de singleplayer al uitgespeeld, maar had nog nooit online gespeeld sinds gister met de beta van ac revelations en ben nu echt verslaafd.

Deel Deze Pagina