hallo, ik moet alle aquaducten renoveren om de laatste scrol te halen. ik heb er nu 6 gemaakt, maar de laatste 2 staan gewoon niet op de map. En ja ik heb alle markers uitgezet op de viaducten na, maar de laatste 2 staan er gewoon echt niet op? grrr iemand die me kan helpen?
Begin gewoon bij het einde van het aquaduct waar het water in een soort put stroomt en volg het aquaduct. Als je nog stukken moet renoveren zul je die vanzelf tegen komen aangezien er een gat zit en het water daar dan ook nog niet stroomt.
Kun je net zoals in AC Brotherhood ook de ondertiteling in AC II op nederlands zetten? Vind het toch fijner en zo kan ik het verhaal een beetje volgen.
Ik heb een vraagje: Om alles vrij te spelen (courtisane missies, gebouwen kopen, renoveren, etc.), kan ik dat het beste pas doen vanaf de laatste sequence? Zit nu bij sequence 3 en ik moet zeggen.. snap er niet heel veel van Die sequences zijn toch een soort opeenvolgende tijden in het verhaal? Daarom lijkt t mij logisch om pas bij de laatste sequence te gaan free roamen en alles vrij te spelen. Klopt dit?
Wat blijven glitches toch fucking grappig soms. Helaas laat de kwaliteit te wensen over, ik heb het op een veel te lage resolutie opgenomen. [yt]3UCN9X6CK-Y[/yt]
Ik ben nog steeds bezig met het verhaal en alle sidequests, en was de hele tijd bezig om alles 100 % sync. te halen. Ik had ook een beetje in het achterhoofd dat het voor een mogelijke achievement ook leuk zou zijn, maar nu zie ik dat die achievement voor de Dissapearance DLC is....fucking triest zeg. Dan kan ik nu net zo goed gewoon stoppen met proberen alles 100% te halen. Ik zat in een party met vrienden, dus ik zei wat tegen hun denk ik
Dat is een mogelijkheid, maar dan word het aan het einde wel allemaal flink eentonig. Je kunt bv de Borgia towers al halen tijdens de sequences (krijg je er meteen een stuk map bij!). En wanneer je alle Borgia towers gedaan heb kan je aan de vlaggen/veren beginnen.
Vandaag brotherhood uitgespeeld, nu klaar voor revelations. Spoiler Wat bedoelen ze met de 72ste dag?
Wie weet welk nr dit is? Zo'n ziek nummer. Is vanaf 4:25. Spoiler! Filmpje heeft betrekking met het einde. Spoiler [yt]gk7XGNdOHYs[/yt]
Ik heb brotherhood al n tijdje terug uitgespeeld verhaalijn en side missions maar heb niks meer van da vinci enzo gehoord aleen op youtube heb ik missies gezien samen met da vinci aleen ik heb die missies niet gehad weet iemand hoe het komt?