1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dan ga je toch de multiplayer spelen? Kan je killen, verstoppen, door een stad lopen en heb je geen verhaal. Opgelost!

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vind die 'leave animus' wel een beetje vaag. Waarom zou ik uit de animus gaan alleen voor wat vage gesprekken/emails checken...

Heb nu op de een of andere manier mijn shortcuts veranderd, had zwaard altijd op rechter D-pad maar nu staat daar medicijnen. Weet iemand hoe ik dit weer kan veranderen?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Om meer over het verhaal te weten qua story van Desmond?

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    De weapon ring openen en dan dingen toewijzen aan de d-pad.

Ik ga nu overigens beginnen aan sequence 7, maar ik denk dat ik eerst nog de andere twee L missies ga doen. Die ene met die bomber was zwaar irritant. :mad:

5. Forty

Forty Guest

De andere zijn best makkelijk.
    Behalve die van Naval cannon die kan wel lang duren.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Net gedaan. Ging bij mij echt veel sneller. Was trouwens best een geinige missie. Heel anders dan de andere.

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ja oke, maar had liever gezien dat je gewoon wat extra cut-scenes had gehad ipv dat je steeds zelf de animus kan leaven. Tot nu toe vind ik het nog niet echt een toegevoegde waarde.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Inderdaad. In 2 was het tenminste beter gedaan met af en toe een stukje gameplay buiten de Animus erin.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind een half uur door een kerker "free-runnen" (want er is weinig free aan, je kan maar één kant op) niet veel bijdragen aan de sfeer. Bovendien zijn de karakters van Desmond en Lucy echt zo saai als maar zijn kan. En dan de hele tijd dat stomme truukje dat ik haar naar een brug toe gooi met een willekeurige knop.

De game zou ook leuk moeten zijn als je AC1/2 niet hebt gespeeld. Het begin is alleen zo traag met eindeloos veel filmpjes en daar hebben ze vind ik niet zo goed over nagedacht.

10. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    AC speel je om het verhaal en als je Desmond een saai personage vindt dan snap je er echt helemaal niks van. Als je gewoon dom wilt knallen en niet wilt nadenken moet je COD gaan spelen.

En waarom zou je opeens Brotherhood gaan spelen als je de vorige delen niet hebt gespeeld? Ik begin toch ook niet met het 5e boek van Harry Potter inplaats van met de eerste.

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens. Ik speel AC om de sfeer en de gameplay. Het verhaal (van desmond dus) vind ik zo kut als wat en kan me gestolen worden. Ik vind het gewoon tof om als assassin door de stad rond te rennen en de missies te doen.

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    :lol: lekker kortzichtig ben jij. Ten eerste vind ik de gameplay van Ezio erg leuk en afwisselend. Het freerunnen is geweldig en de steden zien er echt prachtig uit.

Bovendien zou het vanuit een commercieel oogpunt erg stom zijn om een game te maken die alleen leuk is voor mensen die de eerdere delen hebben gespeeld. Goed er was wel een samenvatting aan het begin, maar die was behoorlijk vaag.

13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik denk wel dat ze het moeten hebben van hun vaste fanbase maar goed. Ik dacht dat jij ook de opmerking maakte over 'freerunnen'; dat je alleen maar recht omhoog kon of doelde jij daarmee alleen op de opening van de game?

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich ben ik het hiermee eens, maar er zijn geloof ik genoeg mensen die het spel puur voor (in dit geval) Ezio spelen. Als dat zo is dan kun je wel gewoon met Brotherhood beginnen, maar om dan vervolgens te klagen over die intro filmpjes en de karakters ... :\

Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Net Sequence 7 gedaan. Dit was toch echt (een van) mijn favoriete sequences in de game. Erg toffe missie. :cool:

Edit: Voeg daar maar de laatste Romulus mission aan toe. Die was vet!

Ik snap sowieso niet waarom er niet meer regen/onweer in de game zit. Dat is echt supersfeervol!

Oh, en dat armor dat je krijgt is superlelijk! :+

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lelijk? Die armor is juist supervet!
    Dat beren/wolven vel heb je het toch over? Ook de beste armour in de game en zo'n bontrandje is supertof!

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Gisteren de game uitgespeeld.

Hij was weer geweldig, op een paar mislukte gameplaydesigns na richting het einde.
    Voor mensen die voorbij Sequence 8 zijn:
    Ik heb het dus over de Apple Of Eden gameplay. Wat werkte dat bagger, zeg.

Anyway, Assassin's Creed is duidelijk mijn favoriete gameserie van deze generatie en gaat zeker een plekje krijgen tussen mijn favo series ooit. De heerlijke sfeer, het mysterieuze verhaal, coole characters als Ezio en Altair en vette gameplay maken het een genot om te spelen.

Wat ik ook mooi vond aan dit deel was dat je weer iets meer met Desmond speelt. In deel 1 was het bijna niks, in deel 2 ietsjes meer en nu weer een stapje meer. Ik neem dus aan dat in deel 3 nog meer Desmond gameplay komt? Daarnaast stopt het verhaal weer met een cliffhanger, waardoor ik eigenlijk nu al het derde (eigenlijk deel 4, want ik zie dit zeker wel als deel :cool: deel wil spelen. :+

Nu maar eens lekker die endgame speculaties lezen op xb360a. Ik zag dat onze gerowniko daar al een aardige theorie had die best aannemelijk is. ;)

18. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Vandaag ook het spel uitgespeeld. Ik heb nu al weer zin in het laatste deel, omdat het einde weer veel speculaties met zich mee brengt. Als het goed is komt het laatste deel dit jaar alweer uit toch?

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, bedankt! :)

Ik weet niet zeker of het het laatste deel is, maar de president (of CEO of andere belangrijke functie) van Ubisoft heeft gezegt dat er dit jaar een nieuwe, grote Assassin's Creed game gereleased wordt (en daar wordt niet Brotherhood voor de PC mee bedoeld). Gezien de woorden die ze hiervoor gebruikten en gebaseerd op antwoorden uit meerdere interviews denk ik dat dit niet het laatste deel in de serie zal zijn, maar dat er minstens nog 1 ander canon Desmond-related deel gaat komen.
    Kortom: wat er dit jaar wat betreft AC uitkomt is nog pure speculatie, feit blijft dat er een grote AC release komt dit jaar.;)

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Maakt mij niet uit, zo lang de game maar goed is, zoals de andere delen. Ik kan niet genoeg van Assassins Creed krijgen.

Deel Deze Pagina