Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Achievements zijn moeilijker, dus ik zou 'm niet kopen als ik jouw was.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    EINDE VAN ASSASSIN'S CREED II, NIET KIJKEN ALS JE DIE NOG NIET UIT HEBT OF NOG MOET SPELEN!

http://www.youtube.com/watch?v=NYZpxetvRhI
    http://www.youtube.com/watch?v=Si4xzVdiTf4&feature=related

Nog steeds een beetje wazig maar:
    Die professor ga je dus weer zien, net als Borgia gok ik. En wat de goden willen zeggen, in dit geval Minerve - een belangrijke godin in Rome, is dat de Templars een gevaar zijn maar het grootste gevaar is de zon. Bla bla theorie maar de magnetische velden van het atmospheer (ofzoiets) kunnen onstabiel worden zodat de aarde veranderd. Althans, zo iets. :+

Ik denk dat het met Brotherhood wel duidelijker wordt.

Idd Yellow, er zitten nu Multiplayer achievements in. O.a. voor het behalen van level 50 online.

En damn, net het einde van II bekeken. Kreeg al kippenvel van het muziek bij het einde.. heerlijk!

Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Sommig skins die ik heb gezien bij de MP...Awesome as hell.

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Was wel grappig bij het einde van AC2, de credits begonnen te lopen en i was liek WTF?? En op precies hetzelfde moment hoorde je Desmond ook; 'What the fuck?!' :9

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Alleen die van Level 50 MP lijkt moeilijk. En niet eens moeilijk, maar gewoon saai en kut. :p

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ben stiekem wel een klein beetje teleurgesteld dat er tegenwoordig geen toffe boekjes meer bijzitten.. Nu alleen wat controls en that's it...

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maakt niet uit, ik ga hem halen! :cool:

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zojuist mijn eerste pot multiplayer gedaan, erg gaaf! Eindigde ook als eerste, al had ik het gevoel dat ik meer dood ging dan kills maakte. Had wel één hele goede kill van boven af waar ik veel punten voor kreeg. Soms zie je echt droog mensen rennen voor je, dan weet je dat dat gamers zijn. Maar goed, als je geen contract op hun hebt dan kun je hun ook niet doden.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha damn een kwartiertje gespeeld en ik vind het nou al lastiger dan een episode van Lost 8).
    Alles over de Spanjaard en Vaticaan etc vergeten 8).

Ik heb wel gelijk de HUD uitgezet!

10. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    yea ik heb hem vanmiddag gekregen, ik vind het geniaal dat je meteen op het laatste moment van ac 2 verder gaat

11. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Online achievements zijn echt zo kut, dat moeten ze verbieden. Ik probeer nu die glyph te krijgen bij het Colosseum maar hij is gewoon onmogelijk. Ik weet nu waar hij zit maar kan er niet bijkomen.. heeft iemand die al?

12. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Nou die multiplay is niet echt makkelijk. Heb maar 2 kills gemaakt in een match en wat ik ook doe opeens is het contract weg.

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt toch een penalty als je ze doodt? Of kan je ze echt niet doden als in, ze zijn 'immuun' voor alles behalve degene die het contract heeft.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan alleen je contract doden. Opzicht is dat wel logisch, al is het verleidelijk om andere assassins ook gewoon te vermoorden.

15. James Pond

James Pond Guest

Beetje belachelijk dat niemand hier nog SP impressies heeft gepost.

Maar als iemand hem wil ruilen als je er klaar mee bent, heb ik Castlevania nog voor je liggen!

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Denk dat het een beetje een flop is geworden.
    In de FRS waar ik sta hebben we er 17 gekregen en pas 1 verkocht.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mensen zien het ook meer als een add-on. Normaliter word ik helemaal gek als er een nieuwe AC uitkomt en heb ik hem direct. AC II vond ik echt helemaal super. AC Brotherhood heeft voor mijn gevoel op SP te weinig vernieuwingen om daar de volle mep voor te willen betalen.

18. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een uurtje SP gespeeld gisteren en ik moet zeggen dat ik em heel erg goed vind. voelt vertrouwd aan..... maar dat ervaar is juist als goed.

een heerlijke game...... persoonlijk vind ik de MP snel saai worden....

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MP ga ik niet probereb, daar heb ik andere spellen voor. SP voelt goed en vertrouwd, heb er zin in om lekker beetje bij beetje Rome over te nemen.

combat system is ook ietsje getweaked, lijkt een beetje meer op Arkham asylum, als je een executie hebt gedaan kun je daarna door combo-en met 1 hit kills

enige minpuntje tot nu toe is dat ik de paarden minder realistisch vind overkomen dan die van RDR en dat haalt me een beetje uit de game

20. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook zin in! Helaas heeft bol.com hem nog niet geleverd... :mad: Neem toch aan dat ik vandaag een begin kan maken! :D

Ik ga denk ik vooral voor de SP, de MP zie ik juist meer als een bijkomstigheid. Als de SP net zo goed is al in AC:2 dan kan ik me opmaken voor heel wat uurtjes speelplezier :D

Laatst bewerkt: 19 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina