1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je moet ook niet alles rushen zeg.. Dat is ten eerste niet leuk en ten tweede wordt het spel dan onwijs repetitief.. Ik zit nu pas in seq 3 na 3 dagen spelen!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Tuurlijk is de SP tof. Wat ze in reviews lopen lullen over het verhaal enzo is niet waar. Gewoon erg gaaf weer en dat heb ik nog altijd liever dan een MP van COD ofzo. Heb met COD steeds meer het idee dat ze echt op de fans teren ipv het product. Als je dus kwantiteit en kwaliteit naast elkaar legt, dan krijg je in AC B echt wel meer is mijn idee. Zelfs de MP trekt mij al meer dan die van COD. Ik ben echt een SP all the way figuur, dus hoop dan ook dat ze met een nieuwe Elder Scrolls en Mass Effect niet in hun hoofd halen om een MP of CO OP in te voeren. O-)

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer krijg je betere armor? Mijn health is nog niet bepaald veel..

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    In AC 2 was dat later pas, of als je die graven van je voorouders deed. Het kan nog wel tot vlak voor het einde duren, maar reken er maar wel op dat je al eerder meer health kunt krijgen, kopen of halen. ;)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    duurt vrij lang voordat je betere armor krijgt, volgens mij tot sequence 4 heb je alleen shoulderplates en scheenbeschermers

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Als ik deze game heb uitgespeeld ga ik de hele trilogie in 1 ruk achter elkaar uitspelen :cool:.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Inclusief vlaggetjes en veren? :+

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hoe speel jij dan precies? Zo nu en dan een story missie en dan een sidemssie?

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Heb dit spel wss ook pas na 2 weken uitgespeeld ofzo, 1uur/anderhalf uur per dag vind ik wel goed, hou het tegenwoordig ook niet langer meer uit dan dat.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jup, en dan weer een tombe, dan een glyph, dan dit etc etc :p.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Precies wat ik ook deed in AC II. Die game en deze zijn er ook veel meer voor gemaakt dan AC I. In wezen nog logisch ook, want in AC I viel gewoon veel minder te doen.

12. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de code voor de extra SP map Aqua gears en de MP Harlekijn ingevoerd bij extra,s. echter vind ik de locatie niet op de kaart. weet iemand hoe deze map gespeeld kan worden?

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is maar hoe je de game speelt. De één rushed missie na missie, de ander geniet van de omgeving en gaat z'n eigen gangetje etc. Ik ga vooral m'n eigen gang. Ik doe ook niet alles wat dichtbij is zeg maar. Dan een Borgia Tower aan de andere kant van de stad, dan weer een side missie, dan wat VR-Missions etc. Ik heb de game nu een dag of vier, zit pas bij sequence 2. Heb nu twee tombes gedaan tot nu toe, die zijn ook tof. Vooral het einde van de derde vond ik gaaf.

14. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Schatten zoeken kun je ook gaan doen voor betere wapens etc.

Ik ben ook niet met de main story bezig, beetje side-quests aan het doen, en Gebruik maken van de duiventil :):):)

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oja! Die Assassinate Contracts zijn ook wel tof. Trouwens, als je bij Bartolomeo z'n Baracks upgrade kun je deelnemen aan gevechten onderin. Ik kom niet voorbij de tweede, heb je 20 sec de tijd om twee man K.O te slaan. Enige tips? Of kan ik sterker worden. Want blijven slaan of wachten op counters heeft geen nut, de laatste redt ik nooit binnen de tijd.

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heb ze allemaal gehaald, gewoon combinatie van slagen en stoten gebruiken en goed opletten of de tweede je niet aanvalt. Doet hij dit toch, dan meteen switchen. Soms kreeg ik ook in één keer een KO, maar dat was meer geluk dan wijsheid.

17. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Oh oh OH wat een heerlijk spel is dit weer. Ok, er zit weinig echt nieuws in vergeleken met deeltje 2, maar het speelt allemaal toch net effetjes wat strakker. Vooral de map, met daarop lokaties van veren/banners, maakt het verkennen allemaal wat prettiger.
    En die toffe glyph puzzels zijn weer terug, heerlijk.
    Ook al die kleine historische feitjes zitten er weer in, die maken het een mooi totaalpakketje van. Moet de multi nog proberen, ben benieuwd.

(oh, het enige was echt bagger is, is die wiseass techneut uit het heden. Wat een flauwe dialogen...)

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja inderdaad, en die quasi-grappige opmerkingen van hem komen ook terug in de database van alle locations etc, nogal storend..

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat ik mijn assassins toch wel dope vind ^^.

20. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Vind het vooral dope om ze te trainen en shit! Want verder zijn ze best cheap om te gebruiken in gevechten enzo .. :+

Ik heb echt een army van alleen maar killer chicks! :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina