1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Met Brotherhood ben je veel langer bezig, zeker als je alles op 100% wil hebben :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Seq 3 uitgespeeld, wat is dit gvd een goede game zeg _O_

Anyway, heb dus net zo'n missie gedaan voor dat hoerenhuis, maar wat schiet ik daar verder mee op eigenlijk? 8)

Is dat goed voor de bank revenue's?

3. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je leegstaande huizen renoveren als hoerenhuizen, en met dat staan er dus hoertjes buiten, die je dan kan gebruiken voor guard distraction ofzo, voorderest zelf ook niet echt het nut er van gezien maargoed.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En je krijgt steeds meer missies voor de cortisanes en je kunt guild challenges gaan halen

zelfde geld voor de thieves en mercenaries

zelf heb ik heel Rome vol gezet met courtisane huisjes, wel zo gezellig

5. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook, liever dat mensen een hoertje pakken dan een onschuldig klein meisje toch. (Niet dat het in het spel gebeurt maar wel de acherliggende gedachte)

Vond het trouwens wel echt een meesterlijk spel, moet nu nog een aantal van die Glyphs, nog een vlaggetje of 30 en nog 2 veren.
    Ik heb alles al opgekocht geloof ik, al mijn Assassins zijn level Assassin, dus ben nu ook laatste moordcontractjes aan het doen.

Alleen wel jammer dat je maar 1x en rood oogje te zien krijgt bij grote gebouwen waar een Glyph zit, heb nog niet echt een andere manier gevonden om het te zien en maakt het dus best lastig. Weet iemand misschien hoe je het wel kunt zien?

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Je kan gewoon bij de Database nog kijken welke gebouwen zo'n oogje hebben, en die dan automatisch op je kaart laten marken. En dan wel gewoon zelf op het gebouw zoeken, anders wordt het ook te makkelijk :cool: Alleen die op het Colosseum heb ik nog niet gevonden, dat ding is ook zo, uuhm... kolossaal 8)

7. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zojuist de laatste Singleplayer achievement gehaald nu moet ik alleen nog 4 online achievements voor de volle 1000G

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Die muziek, dat gezang elke keer..HEERLIJK.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Helemaal mee eens! :thumbs:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wow, net een stukje Seq 4 gespeeld! Awesome!
    Waar je dat kasteel in het donker moet betreden, fucking geniaal gasten. GOTY materiaal dit :D.

11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    En ook in Brotherhood is het verzamelen van vlaggetjes geen straf !! :)

12. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de framerate slecht zeg in AC: B :'-( Vooral in de drukkere gebieden. Bij het vluchten voor guards en wanneer je op een paard zit is dit goed te merken.

Wel wederom weer een geweldige sfeer. Details en architectuur zijn van ongekend niveau. Jammer dat de slechte framerate de boel verpest. Snap niet dat ontwikkelaar zo hun spellen durven uit te geven. =(

13. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo erg, of stel je je een beetje aan?

Bijna payday dan ga ik m halen! ben benieuwd

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Answer.

Waarschijnlijk heeft hij de game ook niet geinstalleerd. Ik heb alleen heel af en toe wat miniscule slowdown.

15. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Indeed, heb helemaal geen last van een slechte framerate en heb de game niet eens geïnstalleerd op mijn hdd. Misschien wel de moeite waard maar heb verder nergens last van :) .

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Same here, maar ondanks dat Modder-Eter af en toe eens last heeft, heb ik echt helemaal nergens last van. Misschien ligt het aan mijn Elite, zou kunnen. Heb de game ook op mijn HDD, maar echt zelden of nooit problemen met games zoals deze.

17. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind online echt een unieke en innovative ervaring!

alleen word ik echt gek van de meest debiele dingen, heb ook nog nooooit zoveel wtf gedachtes gehad als met welk spel dan ooit!

bijv, ik snap echt niks van die gasten die gewoon op me af rennen en me dood leuk stunnen, als ik zoiets probeer lukt me dat echt niet hoor!

Of dat er gewoon doodleuk geen optie komt om die gene te assassinaten, en hij mij simpel weg stunned! fun!

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Framerate geen last van bij mij hoor, heb al een 4,5 jaar oude Xdoos.

19. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamefaqs.com/boards/996093-/57237724

http://www.gamespot.com/ps3/action/assassinscreedbrotherhood/show_msgs.php?topic_id=m-1-57203292&pid=996092

Ben dus niet de enige waarbij de slechte framerate is opgevallen. Kan natuurlijk aan mn Xboxen liggen...Heb er één van 3 jaar oud en een Elite van 1 jaar oud. Op beide consoles geïnstalleerd en op beide het probleem. Maar ja,...moet wel zeggen dat ik iemand ben die zich altijd stoor aan games met een slechte framerate.

Maar ja,...los daarvan is ook deze Assassins Creed weer een waanzinnige game.

20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus net een monument gekocht/ge-upgrade, maar wat kan ik hier uiteindelijk mee? Heeft iemand misschien een lijst voor mij waar alle monumenten in staan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina