1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Monumenten (landmarks) kan je echt geen fuck mee :) Je krijgt er ong 100 f/20 min meer door maar daarnaast is het echt een luie manier van de developers geweest om het nut van geld in de game wat op te krikken (in AC2 kon je er echt geen bal mee namelijk).

Oja, en ze tellen wel mee voor het renovatiepercentage van Rome.

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het verhaal geeft me wel een wtf gevoel weer aan het einde.

Komt er nog een vervolg?

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij wel de bedoeling. Blijkbaar staat er in de aftiteling ook een soort verduidelijking.

Kennelijk is ezio alleen maar in shock en niet dood?

Ik weet heb het me ook maar laten vertellen maar dat zal dan wel.

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, zeiden ze tijdens de aftiteling.

5. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Ubisoft komt met een gratis dlc op 14 December voor Assassin's Creed: Brotherhood zoals jullie weten, waar is deze DLC precies voor?
    Zoals ik het moet geloven is het voor een nieuw spelmodus!?

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Eindelijk mijn Spel binnen van Gamehubs! Gelijk geprobeerd te installeren, kwam hij met een 'scratched/dirty disc' melding. Dus ik schrok al, maar gelukkig deed hij het de 2e keer wel gewoon :+. Voor mijn eigen bestwil begin ik vandaag nog niet, omdat ik dan niks anders meer aanraak. Maar morgen ga ik er zeker tegenaan, donderdag lekker mijn vrije dag, dus tijd zat :D

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is voor een soort Hardcore Alliance gebeuren en extra MP maps.

8. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    Oké bedankt, is dit totaal anders dan II of kan ik het er gewoon mee vergelijken?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De verschillen zijn niet erg super groot, naast de MP. Je kan een eigen groepje assassins maken etc. Al is het wel het kopen waard IMO.

10. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    Dat weet ik haast wel zeker na al die reviews en video's, denk dat deze met kerst onder de boom ligt.\o/

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Kak! Ik vrees dat ik opnieuw moet beginnen omdat ik bepaalde items voor shop-quests heb verkocht en nu niet meer tegenkom. Kan iemand mij dit bevestigen of is dit niet nodig?!

12. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook schatkaarten bij schilderswinkels kopen, daar staat alle locaties van de schakkisten (idem voor vlaggen en veren).

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfiew dat is wel een hele verbetering zeg :D
    werd wel een beetje moe om die vlaggetjes proberen te zoeken zonder ook maar een marker of iets..

14. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een aantal items die je niet meer tegenkomt. Met name het "gekrompen hoofd"is een item dat maar 2 keer voorkomt in het spel en je moet beiden hebben om de beste armor bij de smid te kunnen kopen ( de armor van romulus even gelaten voor wat het is). Er zijn nog wat andere items die zeldzaam zijn zoals de munten van vlad spietser of indiase diamanten. Deze laatste 2 kan je overigens ook nog verkrijgen door het looten van overvallers ( dan bedoel ik de groepjes overvallers die jou echt aanvallen). Items die je gewoon van zakkenrollers en borgia koeriers afpakt mag je in principe gewoon verkopen. Je loopt er geen achievement door mis maar als je 100% synchronisatie wil halen in het hele spel dan kan je dat mislopen door het verkopen van die items of je moet bepaalde sequences opnieuw kunnen/willen doen.

EDIT: Welke items heb je nodig?

15. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Bepaalde items kun je ook krijgen door de Brotherhood-missies te doen meen ik ? :)

Weet iemand trouwens een locatie voor alle Vlad-munten? Geen zin om 200 chests te gaan zoeken :D :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ah kut ik heb aan het begin van de game ook redelijk wat items verkocht.. Geen idee of dat zeldzame waren :mad:

Maar ach, zodra ik ACB heb uitgespeeld ga ik beginnen aan een uberlange AC marathon van deel 1 tm 2.5 :D

Heb nu btw Assassin's geunlocked! Lame!
    Het is dat je ze soms moet gebruiken voor 100% synch maar ik ben liever een one man army. Ook een crossbow gekocht, erg handig.

17. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik heb ze allemaal destijds bewaard, sommige zijn terug te vinden via de schatkaarten en bij sommige zelfs met Assassin missies (zoals de munten van Vlad de Spietser of hoe die gast ook heet)

gisteren SP completed nu de Borgia vlaggen nog en erna MP checken ben es benieuwd

Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon als een bad ass rond lopen en de assassins guards laten doden :cool:. Al is het 2 of 3 keer voorgekomen dat ze gewoon stil staan en chillen...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat hoort niet bij AC jongen!
    Alles zelluf doen.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hallo, mag ik na AC 2 ook ff van een afstandje genieten. Was best zwaar werk hoor. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina